9 najlepszych programów lojalnościowych w e-commerce
E-commerce to w ostatnich latach niezwykle szybko rozwijająca się branża. Aby pokonać coraz silniejszą konkurencję, należy skutecznie...
Strony wielojęzyczne dla firm – jak to z nimi jest?
Mówiąc o witrynach wielojęzycznych mam na myśli dowolne witryny, które oferują swoją treść w więcej niż jednym języku. Takie strony posiadają odnośniki na przykład do wersji w języku angielskim czy niemieckim.
Jak zarządzać językami na stronie?
Należy postarać się, aby zlokalizowana treść była wyświetlana w wynikach wyszukiwania z odpowiednim językiem.
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? 8 elementów skutecznej karty produktu
Czy wiesz, że karta produktu to jedna z kluczowych podstron sklepu internetowego? Jest to bowiem miejsce podejmowania...
Segmentacja demograficzna – co to jest?
Chcesz osiągnąć sukces w świecie marketingu? Przygotowanie atrakcyjnej oferty produktów i usług to tylko początek! Kluczowym zadaniem...
Czynniki rankingowe Google – jak roboty oceniają Twoją stronę?
Legendarne czynniki rankujące Google przedstawione w zupełnie nowej formie - to, co zrobił MOZ, przerobiło northcutt.com - sprawdźcie sami jakie fajne i zgrzebne zestawienie z tego wyszło.
5 sił Portera – przykłady zastosowania w praktyce
Konkurencja, nabywcy, producenci, dostawy to kluczowe elementy krajobrazu, które każda firma musi uwzględnić w swojej strategii, aby...
Pozycjonowanie wizerunkowe – na czym polega?
Wizerunek jest jednym z najcenniejszych aktywów każdego przedsiębiorstwa. Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku może przyczynić się do...
40% mniej spamu w wyszukiwarce? Google March 2024 Core i Spam...
Właściciele firmowych witryn znów muszą mieć się na baczności. Po dłuższej przerwie doczekaliśmy się bowiem kolejnego dużego...
Segmentacja behawioralna – co to jest?
Prowadzisz kampanie marketingowe? Z pewnością zdajesz więc sobie sprawę, że skierowanie odpowiedniej treści do właściwego odbiorcy to...
Algorytmy w Google – jak to działa?
Na pewno wiele razy zadawałeś pytania odnośnie wyszukiwarki i tego jak działają. Prawdopodobnie równie często słyszałeś o tajemniczych algorytmach w Google, o których mówi się w kółko i wciąż. Wiesz zatem, że jest coś takiego jak algorytm i podobno jest ważny (albo ważne;)), ale co to tak naprawdę jest? Po co to komu? a komu to potrzebne? Jak to działa? I czy to faktycznie jest takie ważne?
Katalog produktów – czym jest i jak korzystać z kreatora katalogów?
Czy zastanawialiście się kiedyś, jak skutecznie zaprezentować swoją ofertę potencjalnym klientom? Katalog produktów może być tym, czego...
Czym zajmuje się webmaster i ile zarabia?
Czy wiesz, kto stoi za sukcesem profesjonalnej strony internetowej? Kto dba o jej wygląd, funkcjonowanie, bezpieczeństwo i...
Tworzenie stron WWW
Ranking stron internetowych – styczeń 2024
Czytelnicy i Czytelniczki, otwieramy nowy rok nowym rankingiem...
Strony wielojęzyczne dla firm – jak to z nimi jest?
Mówiąc o witrynach wielojęzycznych mam na myśli dowolne witryny, które oferują swoją treść w więcej niż jednym języku. Takie strony posiadają odnośniki na przykład do wersji w języku angielskim czy niemieckim.
Jak zarządzać językami na stronie?
Należy postarać się, aby zlokalizowana treść była wyświetlana w wynikach wyszukiwania z odpowiednim językiem.
Czym zajmuje się webmaster i ile zarabia?
Czy wiesz, kto stoi za sukcesem profesjonalnej strony...
Jakie strony internetowe odnoszą sukces?
W dobie dzisiejszego wyścigu technologicznego i wszechobecnego dostępu do Internetu oraz masowej konkurencji chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że posiadanie strony internetowej jest niezbędne, aby zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Strona Internetowa już dawno
Ranking stron internetowych – grudzień 2023
Poznaj najlepsze witryny zaprojektowane przez naszych webmasterów w...
Strategia marketingowa
Jak zrobić baner internetowy?
Obecnie każda witryna WWW czy portal online musi...
23 przykładowe hasła reklamowe, które wpadają w ucho
Nie wiesz, jak wypromować swoją firmę, produkty lub...
Jak wprowadzić i wypromować nowy produkt na rynku?
Masz pomysł na nowy produkt, z którym możesz...
12 przykładów usług marketingowych
Rozwój technologii, zmieniające się preferencje oraz potrzeby konsumentów...
Czym jest szum informacyjny?
Jeszcze nigdy nie mieliśmy dostępu do tylu źródeł...
Personal branding – na czym polega?
Personal branding to sztuka kreowania marki osobistej. W...
Czym jest reklama natywna?
Wśród różnorodnych form reklamy, które mają na celu...
E-mail marketing – jak dopasować do odbiorców?
Coraz więcej firm sektora B2B dostrzega ogromny potencjał...
Konkurencja cenowa i pozacenowa – czym się różnią?
Wiele firm zastanawia się, jak skutecznie konkurować z...
Na czym polega sprzedaż subskrypcyjna?
Wygoda i dostępność usług na żądanie stały się...
E-Commerce
Jak mierzyć sprzedaż w sklepie internetowym?
Wirtualne półki sklepów internetowych uginają się od produktów, a konkurencja gna do przodu z zawrotną szybkością. W...
9 najlepszych programów lojalnościowych w e-commerce
E-commerce to w ostatnich latach niezwykle szybko rozwijająca się branża. Aby pokonać coraz silniejszą konkurencję, należy skutecznie...
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? 8 elementów skutecznej karty produktu
Czy wiesz, że karta produktu to jedna z kluczowych podstron sklepu internetowego? Jest to bowiem miejsce podejmowania...
Copywriting SEO
Copywriting – 3 często popełniane błędy
Skuteczne teksty, czy to na stronach internetowych, w kampaniach społecznościowych czy w tradycyjnych mediach, stanowią kluczowy element...
Co to jest clickbait?
Clickbait: czym dokładnie jest i dlaczego ma duże znaczenie dla małych firm? Clickbait od dawna wykorzystywany jest przez marketingowców aby... Czytaj Dalej
White paper – jak przygotować skuteczny raport?
Wielu przedsiębiorców codziennie zadaje sobie pytanie, jak zwiększyć zaangażowanie potencjalnych klientów i skutecznie przekazać wartość oferowanych produktów...
Prasówka – co to jest?
Czytanie prasy, przeglądanie portali informacyjnych czy śledzenie mediów społecznościowych zajmuje coraz więcej czasu, a mimo to często...
11 wskazówek, jak napisać dobry artykuł prasowy
Od pierwszego pomysłu, aż po ostateczną publikację – droga artykułu prasowego (szczególnie tego w wydaniu online) jest...
Social Media
Reklama na TikToku – co musisz wiedzieć?
TikTok, platforma krótkich filmów, nie tylko zdobyła serca milionów użytkowników na całym świecie, ale stała się również...
Jaki był 2023 rok w Internecie i Social Mediach? Najciekawsze dane
O ile wzrosła liczba polskich użytkowników w sieci? W jakich celach korzystano z Internetu? Jakie aplikacje okazały...
Jak dodać film na Facebooku?
Z tego artykułu dowiesz się, jak krok po kroku dodać film na Facebooku oraz jakie są najlepsze...
Facebook w Polsce – 10 ciekawych statystyk
Serwis Facebook, którego twórcą jest Mark Zuckerberg, to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie, a także...
Threads jest już w Polsce – jak działa nowa aplikacja od Mety?
100 milionów użytkowników w zaledwie 5 dni – jak widzisz, aplikacja Threads, której premiera odbyła się 6...
SEM
Reklama na stronie internetowej – co musisz wiedzieć?
Prowadzenie Social Mediów, marketing w wyszukiwarkach czy newsletter to skuteczne techniki promocji...
Czym jest CPA (Cost Per Action)?
Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?
Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?
Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...
30 września zniknie średnia pozycja w Google Ads. Jakie wskaźniki efektywności kampanii otrzymamy w...
Duże budżety przeznaczane na kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google. Optymalizacja witryn – "walka" żeby pozycje stron w wyszukiwarce były wysokie, reklamy klikalne, a zwrot...