Przygotowanie komunikacji marki WeNet w narzędziach wewnętrznych, kampaniach reklamowych i mediach społecznościowych
Bliska współpraca ze wszystkimi działami tworzącymi komunikację w imieniu WeNet w celu zapewnienia spójności komunikatów i synergii działania
Przygotowanie, nadzorowanie i optymalizowanie kampanii wizerunkowych WeNet, skutecznie budujących świadomość, rozważanie i kluczowe komunikaty marki
Pogłębienie zrozumienia naszych klientów i ich potrzeb – i przełożenie go na działania marki
Przygotowanie komunikacji dla nowych produktów marki i regularna aktualizacja komunikacji produktowej dla istniejących produktów (np. przy rozwoju ofert)
Rozwój i komunikacja takich programów jak współpraca z ambasadorami marki czy „Poleć klienta”
Koordynacja widoczności marki we współpracy z partnerami i w narzędziach takich jak konferencje, wydarzenia czy targi
Zarządzanie budżetem marki
Nasze wymagania
Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie marketingu, komunikacji i planowania mediów (mile widziany obszar B2B)
Znajomość narzędzi digital marketingowych i mediów społecznościowych
Otwartość, chęć uczenia się, szybkość i sprawność działania z koncentracją na priorytetach
Umiejętność współpracy z innymi zespołami i działami, negocjacji i znajdowania wspólnych rozwiązań
Pozytywne nastawienie, proaktywność, determinacja w osiąganiu założonych celów – i gotowość do brania tematów w swoje ręce
Samodzielność i odpowiedzialność za podejmowane działania
To oferujemy
Szansę tworzenia jednej z największych polskich marek B2B
Dużą samodzielność pracy i szybką ścieżkę decyzyjną w niewielkim zespole bezpośrednio raportującym do zarządu – szansa realnego wpływu na rozwój firmy
Pracę w przyjaznej i nowoczesnej organizacji
Możliwość stałego rozwoju kompetencji marketingowych w dynamicznym środowisku
Umowę o pracę lub B2B na atrakcyjnych warunkach
Indywidualny program rozwoju zawodowego i awansu, interesujące szkolenia