hero-career-job-offers background

Menedżer Komunikacji WeNet

Aplikuj do naszego zespołu

Chcę dołączyć do zespołu!

Menedżer Komunikacji WeNet

  • Warszawa
  • Umowa o pracę/Kontrakt B2B
  • Pełny etat

Zadania, jakie stawiamy przed Tobą:

  • Wsparcie wzrostu WeNet przez budowę nowoczesnej komunikacji, PR i partnerstw strategicznych dla marek z naszej grupy
  • Przygotowanie, nadzorowanie i optymalizowanie działań PR WeNet (w pełnej spójności z pozostałymi działaniami marketingowymi)
  • Nawiązywanie i zarządzanie partnerstwami strategicznymi
  • Bliska współpraca ze wszystkimi działami tworzącymi komunikację w imieniu WeNet w celu zapewnienia spójności komunikatów – szczególnie z działami sprzedaży, marketingu, komunikacji wewnętrznej, produktowym
  • Opracowanie treści i materiałów atrakcyjnych dla mediów i rezonujących z naszymi docelowymi odbiorcami
  • Stała analiza rynku, monitorowanie mediów, konkurencji, śledzenie trendów i proaktywne poszukiwanie nowych obszarów współpracy
  • Angażowanie, szkolenie i przygotowanie pracowników do uczestnictwa w prowadzonych działaniach komunikacyjnych
  • Współpraca z działami komunikacji wewnętrznej/sprzedaży w strategii i komunikacji udziału WeNet w konferencjach i innych wydarzeniach
  • Współpraca z działem komunikacji wewnętrznej w tworzeniu strategii i działań CSR grupy
  • Współpraca z działami rekrutacji przy tworzeniu strategii i działań employer branding
  • Zarządzanie budżetem PR

Co możemy Ci zaoferować?

  • Szansę współtworzenia jednej z największych polskich marek B2B
  • Dużą samodzielność pracy i szybką ścieżkę decyzyjną
  • Pracę w przyjaznej, dynamicznej i nowoczesnej organizacji
  • Umowę o pracę na atrakcyjnych warunkach
  • Indywidualny program rozwoju zawodowego i awansu, interesujące szkolenia
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport etc.)
  • Wygodną lokalizację biura
  • Możliwość pracy hybrydowej

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Doświadczenia w zakresie PR, kontaktów z mediami i komunikacji (mile widziany obszar B2B, a także doświadczenie w zakresie CSR i employer branding)
  • Umiejętności współpracy z partnerami agencyjnymi, a także wewnętrznymi zespołami i działami, negocjacji i znajdowania wspólnych rozwiązań
  • Umiejętności tworzenia angażujących i atrakcyjnych treści budujących wizerunek marki
  • Doświadczenia w budowaniu partnerstw/synergii
  • Mile widziane doświadczenie w kontaktach z mediami
  • Pozytywnego nastawienia, proaktywności, determinacji w osiąganiu założonych celów