hero-career-job-offers background

Menedżer Marketingu SAAS

Aplikuj do naszego zespołu

Chcę dołączyć do zespołu!

Menedżer Marketingu SAAS

  • Warszawa
  • Umowa o pracę/Kontrakt B2B
  • Pełny etat

Zadania, jakie stawiamy przed Tobą:

  • Wsparcie wzrostu The Point (i potencjalnie innych marek SAAS w portfolio grupy WeNet) przez pozyskiwanie nowych klientów i wsparcie utrzymania klientów
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii marketingowych i Marketing Automation
  • Opracowanie pozycjonowania produktów i komunikatów, które rezonują z naszymi docelowymi odbiorcami
  • Opracowanie treści marketingowych, które skutecznie komunikują wartość, jaką posiadają nasze usługi i to co jego cechy wnoszą na rynek (wartość dla klienta docelowego)
  • Opracowanie treści i materiałów wspierających zespół sprzedaży. Szkolenia ich w problemach, które rozwiązujemy dla naszych kupujących i użytkowników
  • Rozpoznanie rynku. Stale monitorowanie konkurencji i jak są pozycjonowani. Śledzenie trendów w branży dodatków do strony. Opracowanie treści porównawczych dla sprzedaży. Rekomendacje dalszych kierunków rozwoju
  • Zrozumienie i udokumentowanie drogi naszego kupującego, w tym skąd uzyskują o nas informacje oraz kto, co, kiedy i dlaczego stoi za podejmowanymi przez nich decyzjami zakupowymi. Następnie wprowadzi zmiany w naszych procesach sprzedaży i marketingu w oparciu o zdobytą wiedzę
  • Zarządzanie budżetem marketingowym

Co możemy Ci zaoferować?

  • Szansę tworzenia interesujących polskich marek B2B
  • Dużą samodzielność pracy i szybką ścieżkę decyzyjną w niewielkim zespole
  • Pracę w przyjaznej, dynamicznej i nowoczesnej organizacji
  • Umowę o pracę/B2B na atrakcyjnych warunkach
  • Indywidualny program rozwoju zawodowego i awansu, interesujące szkolenia
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport etc.)
  • Możliwość pracy hybrydowej

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Min 3 letniego doświadczenia w marketingu produktów SaaS (idealnie w obszarze B2B)
  • Umiejętności współpracy z innymi zespołami i funkcjami i znajdowania wspólnych rozwiązań
  • Rozumienia mechanizmów i specyfiki działania biznesu w modelu SaaS dla B2B, w tym znajomość metryk i wskaźników SaaS (np: MRR, koszt pozyskania klienta, Churn, LTV), rozumienie cenników
  • Praktycznej znajomości SEM (Google Analytics, Google Ads i alternatywy, remarketing) i SEO (wraz z narzędziami takimi np. jak Senuto, Ahrefs)
  • Znajomości narzędzi Marketing Automation (np. HubSpot)
  • Wrażliwości na usability i UX
  • Umiejętności pisania tekstów marketingowych, tworzenie komunikacji “marketing automation” i newsletterowej
  • Doświadczenia w prowadzeniu prezentacji na konferencjach i targach
  • Pozytywnego nastawienia, proaktywności, determinacji w osiąganiu założonych celów
  • Mile widziana znajomość programów graficznych i/lub HTML