Wieści z sieci – przegląd nowości w marketingu online

W marketingu nie ma czasu na przestoje, ale my pomożemy Ci nadążyć za zmianami! W tym przeglądzie...

Model AIDA – co to jest?

Dla przedsiębiorców zrozumienie i efektywne zastosowanie modelu AIDA może być kluczem do sukcesu w kampaniach reklamowych, zwiększając...

Czym jest flywheel marketing?

Kiedy myślimy o marketingu, często przychodzi nam na myśl strategia lejka sprzedażowego, w której konsument przechodzi przez...

Jak stworzyć drzewo decyzyjne? Krótki poradnik dla przedsiębiorców

Drzewo decyzyjne to użyteczne narzędzie, które może pomóc Ci w podejmowaniu świadomych i przemyślanych decyzji. Jego prostota...

Jak stworzyć dobry newsletter? Sprawdź, co w nim wysyłać, aby angażować...

Newsletter to świetny sposób na to, aby docierać ze swoją ofertą do potencjalnych klientów oraz prowadzić komunikację...

Na czym polega formuła copywriterska PAS?

Wyobraź sobie, że oferujesz produkt, który może rozwiązać problem Twojego klienta, ale nie masz pewności, jak to...

Czym jest Gated Content i jak działa? Krótki poradnik z przykładami

Gated Content, czyli treść chroniona, to popularna strategia marketingowa stosowana przez przedsiębiorców. W tym artykule przyjrzymy się,...

Mapa empatii – co to jest?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów, aby oferować im to, czego naprawdę potrzebują....

Chat GPT – 20 promptów dla sklepu internetowego

Sztuczna inteligencja staje się nieodłącznym elementem nowoczesnych strategii marketingowych. Jednym z najpotężniejszych narzędzi, które mogą wspomóc rozwój...

Jakie są wymiary grafik dla Facebooka?

Kolejny raz zastanawiasz się, jakie są odpowiednie wymiary grafik na Facebooku? Jaki przykładowo formaty powinno mieć zdjęcie...

Ranking stron internetowych – czerwiec 2024

Ruszamy z kolejnym letnim rankingiem stron! Za oknem upalnie, a w naszym zestawieniu: szlachetna inicjatywna, eleganckie dekoracje...

16 narzędzi wspierających sprzedaż w małej firmie

W małej firmie każda decyzja ma znaczenie, a wykorzystanie nowoczesnych narzędzi sprzedażowych może zadecydować o sukcesie lub...

Tworzenie stron WWW

paginacja stron co to jest

Paginacja stron – co to jest?

Czy zdarzyło Ci...
ranking stron co to jest

Ranking stron internetowych – maj 2024

Już jest! Najnowszy ranking stron internetowych przed Wami....
ranking stron co to jest

Ranking stron internetowych – kwiecień 2024

Przekazujemy Wam najświeższy ranking stron internetowych. W kwietniowym...
ranking stron co to jest

Ranking stron internetowych – marzec 2024

Startujemy z kolejnym rankingiem stron internetowych. Tym razem...
przebudowa strony co to jest

Modernizacja strony WWW – kiedy warto ją przeprowadzić?

Zastanawiasz się, kiedy warto zainwestować w modernizację lub...

Strategia marketingowa

współpraca barterowa co to jest

Na czym polega współpraca barterowa?

Liczba startupów i biznesów działających w niszowych branżach...
promocja lokalna co to jest

Reklama w Internecie – ranking TOP 25 miejsc do lokalnej promocji firmy

Martwi Cię fakt, że Twoja firma nie jest...
digital marketing co nowego

Wieści z sieci – przegląd nowości w marketingu online

W marketingu nie ma czasu na przestoje, ale...
model AIDA co to jest

Model AIDA – co to jest?

Dla przedsiębiorców zrozumienie i efektywne zastosowanie modelu AIDA...
flywheel marketing co to jest

Czym jest flywheel marketing?

Kiedy myślimy o marketingu, często przychodzi nam na...
mapa empatii czym jest

Mapa empatii – co to jest?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak lepiej zrozumieć potrzeby...
model freemium co to jest

Model Freemium – na czym polega?

Wiele aplikacji i usług internetowych oferuje bezpłatną wersję...
mapa procesu co to jest

Mapa procesu marketingu i sprzedaży – jak ją stworzyć?

Czy zastanawiałeś/zastanawiałaś się kiedyś, jak usprawnić procesy marketingowe...
b2b co to jest

Marketing B2B – przewodnik dla firm i przykłady

Oto poradnik oraz przykłady strategii marketingowych B2B, które...
wizytówka NAP co to jest

Katalogi NAP – dlaczego Twoja firma powinna się tam znaleźć?

Marketing internetowy jest pełen tajemniczych akronimów. Możliwe, że...

E-Commerce

prompt co to jest

Chat GPT – 20 promptów dla sklepu internetowego

Sztuczna inteligencja staje się nieodłącznym elementem nowoczesnych strategii marketingowych. Jednym z najpotężniejszych narzędzi, które mogą wspomóc rozwój...
opisy produktów chatgpt jak je tworzyć

Jak tworzyć opisy produktów z ChatGPT?

Jeśli działasz w e-commerce, to z pewności widzisz, że rynek ten rozwija się w zawrotnym tempie. Nie...
produkty do sklepu internetowego co to

Skąd wziąć produkty do sklepu internetowego?

W tym artykule przedstawiamy źródła, z których możesz pozyskać asortyment dla swojego biznesu. Nasze wskazówki mogą pomóc...

Copywriting SEO

guest blogging co to jest

Guest blogging – co to jest?

Nowoczesny Content Marketing to coś więcej niż tworzenie angażujących treści na własnym blogu. Coraz więcej firm i...
formuła copywriterska PAS co to jest

Na czym polega formuła copywriterska PAS?

Wyobraź sobie, że oferujesz produkt, który może rozwiązać problem Twojego klienta, ale nie masz pewności, jak to...
prompt - co to jest

Chat GPT – 10 sposobów na pisanie dobrych promptów

AI pomaga przedsiębiorcom w różnych aspektach prowadzenia biznesu. Kluczem do skutecznego wykorzystania sztucznej inteligencji są dobrze sformułowane...
ogloszenie co to jest

Jak napisać skuteczne ogłoszenie? 7 kluczowych kroków

Tworzenie skutecznego ogłoszenia to sztuka, która wymaga zrozumienia potrzeb swojej grupy docelowej i umiejętności przekazania im przekonującej...
copywriting co to jest

Copywriting – 3 często popełniane błędy

Skuteczne teksty, czy to na stronach internetowych, w kampaniach społecznościowych czy w tradycyjnych mediach, stanowią kluczowy element...

Social Media

wymiary grafik

Jakie są wymiary grafik dla Facebooka?

Kolejny raz zastanawiasz się, jakie są odpowiednie wymiary grafik na Facebooku? Jaki przykładowo formaty powinno mieć zdjęcie...
raport Social Media 2024 co w nim jest

Jak wykorzystać Social Media w biznesie? Statystyki 2024

Wybór odpowiednich platform społecznościowych jest kluczowy dla wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie docierać do swoich klientów w...
błędy na Instagramie na czym polegają

8 często popełnianych błędów na Instagramie

Instagram to idealne narzędzie marketingowe, które przedsiębiorcy wykorzystują między innymi do promocji swojej firmowej oferty i budowania...

Czym jest Influencer Marketing i jakie korzyści może czerpać z niego marka?

Promocja marki w Internecie coraz częściej opiera się na współpracy z influencerami. Jeśli kierujesz swoje usługi i...
skuteczny marketing LinkedIn jak wygląda

7 technik skutecznego marketingu na LinkedIn

Dla specjalistów marketingu B2B, LinkedIn jest jednym z najważniejszych mediów społecznościowych. Ale tak jak wszystkie kanały marketingowe, LinkedIn stawia przed swoimi użytkownikami wyzwania. Zapraszam do zapoznania się z siedmioma skutecznymi technikami marketingu w LinkedIn

SEM

reklama na stronie internetowej co warto wiedzieć

Reklama na stronie internetowej – co musisz wiedzieć?

Prowadzenie Social Mediów, marketing w wyszukiwarkach czy newsletter to skuteczne techniki promocji...

Czym jest CPA (Cost Per Action)?

Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Jak_Google_Analytics_4_zmieni_sposob_patrzenia_na_dane_uzytkownikow

Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?

Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Kampanie_Google_Ads

Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?

Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...
zniknie_srednia_pozycja_w_Google_Ads

30 września zniknie średnia pozycja w Google Ads. Jakie wskaźniki efektywności kampanii otrzymamy w...

Duże budżety przeznaczane na kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google. Optymalizacja witryn – "walka" żeby pozycje stron w wyszukiwarce były wysokie, reklamy klikalne, a zwrot...