Najnowsze wieści ze świata AI: wprowadzenie GPT-4o

Jedni na myśl o niej czują podekscytowanie, inni wręcz przeciwnie – paniczny strach. Jedno już teraz jest...

Czym jest Influencer Marketing i jakie korzyści może czerpać z niego...

Promocja marki w Internecie coraz częściej opiera się na współpracy z influencerami. Jeśli kierujesz swoje usługi i...
pozycjonowanie bloga wordpress na czym polega

Jak pozycjonować bloga na WordPress?

Internet jest dziś pełen fascynujących treści i inspirujących twórców. Jak więc sprawić, aby Twój własny blog został...

Jak rozwijać inteligencję biznesową?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorców zwraca uwagę na rozwijanie inteligencji biznesowej (Business Intelligence, BI) w swojej...
czynniki SEO co to jest

15 czynników rankingowych, które wpływają na pozycjonowanie

Aby zrozumieć, jak zdobyć i utrzymać topowe miejsca w Google, niezbędne jest poznanie tajemniczych czynników stosowanych przez...
słowa kluczowe co to jest

Jak znaleźć słowa kluczowe dla swojego biznesu?

Dobrze dobrane słowa kluczowe pomagają w pozycjonowaniu strony internetowej, tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych oraz zwiększaniu widoczności marki...

Jak zostać Lokalnym Przewodnikiem Google?

Mogę zaryzykować stwierdzenie, że zdarzyło Ci się już korzystać z map internetowych czy aplikacji nawigacyjnych. Ich popularność...

Jak uczenie maszynowe pomaga w marketingu?

AI, czyli sztuczna inteligencja staje się coraz ważniejszym narzędziem w strategiach marketingowych. Pozwala na optymalizację działań, personalizację...
trudne frazy kluczowe czym są

Jak zaplanować strategię pozycjonowania dla trudnych fraz kluczowych?

W poszukiwaniu lepszej widoczności strony w wynikach wyszukiwania często można trafić na słowa kluczowe, które sprawiają wrażenie...
pozycjonowanie organiczne co to jest

Pozycjonowanie organiczne – co to jest?

Pozycjonowanie to jeden z najważniejszych elementów strategii marketingowej każdej firmy, która chce być widoczna w Internecie. Obecnie...
analiza słów kluczowych konkurencji na czym polega

Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji?

Odpowiedni dobór słów kluczowych dla strony internetowej to jeden z kluczowych elementów strategii SEO, ale czy wiesz,...

Modernizacja strony WWW – kiedy warto ją przeprowadzić?

Zastanawiasz się, kiedy warto zainwestować w modernizację lub przebudowę strony WWW? A może już podjąłeś/podjęłaś decyzję? W...

Tworzenie stron WWW

ranking stron co to jest

Ranking stron internetowych – marzec 2024

Startujemy z kolejnym rankingiem stron internetowych. Tym razem...
przebudowa strony co to jest

Modernizacja strony WWW – kiedy warto ją przeprowadzić?

Zastanawiasz się, kiedy warto zainwestować w modernizację lub...
infinite scrolling - co to jest

Infinite Scrolling – co to jest?

Infinite Scrolling to sposób prezentacji treści na stronach...
ranking stron co to jest

Ranking stron internetowych – luty 2024

Za oknem coraz pogodniej, a my ruszamy z...
domena co to jest

Wybór odpowiedniej domeny – na co zwrócić uwagę?

Domena, czyli adres strony internetowej, jest nie tylko...

Strategia marketingowa

gpt-4o co to jest

Najnowsze wieści ze świata AI: wprowadzenie GPT-4o

Jedni na myśl o niej czują podekscytowanie, inni...
uczenie maszynowe co to jest

Jak uczenie maszynowe pomaga w marketingu?

AI, czyli sztuczna inteligencja staje się coraz ważniejszym...
outreach marketing co to jest

Outreach Marketing – na czym polega?

Chcesz, aby klienci dowiedzieli się o Twojej firmie?...
eyetracking co to jest

Eyetracking, czyli e-marketing a mapy ciepła

Wszystko co związane z Internetem, czy z komputerami ma to do siebie, że bardzo szybko ewoluuje. Zmieniają się trendy, zmienia się moda i zmienia się odbiorca tegoż medium. Jak to działa w praktyce? Na przykład tak, że użytkownik inaczej CZYTA. A czytanie stron i SERP to nic innego jak eyetracking. I przede wszystkim o tym będzie ten artykuł.
baner internetowy jak go zrobić

Jak zrobić baner internetowy?

Obecnie każda witryna WWW czy portal online musi...
przykładowe hasła reklamowe co to jest

23 przykładowe hasła reklamowe, które wpadają w ucho

Nie wiesz, jak wypromować swoją firmę, produkty lub...
wprowadzenie nowego produktu na rynek na czym polega

Jak wprowadzić i wypromować nowy produkt na rynku?

Masz pomysł na nowy produkt, z którym możesz...
usługi marketingowe czym są

12 przykładów usług marketingowych

Rozwój technologii, zmieniające się preferencje oraz potrzeby konsumentów...
szum informacyjny co to

Czym jest szum informacyjny?

Jeszcze nigdy nie mieliśmy dostępu do tylu źródeł...
personal branding co to jest

Personal branding – na czym polega?

Personal branding to sztuka kreowania marki osobistej. W...

E-Commerce

nastroje konsumenckie w Polsce jakie są

Jak zachowują się konsumenci w 2024 roku? Sprawdzamy aktualne nastroje Polaków

Zmiany to jedyna stała rzecz w naszej codzienności. Nieustannie zmieniający się krajobraz ekonomiczny, społeczny i technologiczny wpływa...
mierzenie sprzedaży w sklepie internetowym jak wygląda

Jak mierzyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Wirtualne półki sklepów internetowych uginają się od produktów, a konkurencja gna do przodu z zawrotną szybkością. W...
programy lojalnościowe w e-commerce co to jest

9 najlepszych programów lojalnościowych w e-commerce

E-commerce to w ostatnich latach niezwykle szybko rozwijająca się branża. Aby pokonać coraz silniejszą konkurencję, należy skutecznie...

Copywriting SEO

copywriting co to jest

Copywriting – 3 często popełniane błędy

Skuteczne teksty, czy to na stronach internetowych, w kampaniach społecznościowych czy w tradycyjnych mediach, stanowią kluczowy element...
clickbait co to jest

Co to jest clickbait?

Clickbait: czym dokładnie jest i dlaczego ma duże znaczenie dla małych firm? Clickbait od dawna wykorzystywany jest przez marketingowców aby... Czytaj Dalej
white paper co to jest

White paper – jak przygotować skuteczny raport?

Wielu przedsiębiorców codziennie zadaje sobie pytanie, jak zwiększyć zaangażowanie potencjalnych klientów i skutecznie przekazać wartość oferowanych produktów...
prasowka co to jest

Prasówka – co to jest?

Czytanie prasy, przeglądanie portali informacyjnych czy śledzenie mediów społecznościowych zajmuje coraz więcej czasu, a mimo to często...
artykuł prasowy jak napisać

11 wskazówek, jak napisać dobry artykuł prasowy

Od pierwszego pomysłu, aż po ostateczną publikację – droga artykułu prasowego (szczególnie tego w wydaniu online) jest...

Social Media

Czym jest Influencer Marketing i jakie korzyści może czerpać z niego marka?

Promocja marki w Internecie coraz częściej opiera się na współpracy z influencerami. Jeśli kierujesz swoje usługi i...
skuteczny marketing LinkedIn jak wygląda

7 technik skutecznego marketingu na LinkedIn

Dla specjalistów marketingu B2B, LinkedIn jest jednym z najważniejszych mediów społecznościowych. Ale tak jak wszystkie kanały marketingowe, LinkedIn stawia przed swoimi użytkownikami wyzwania. Zapraszam do zapoznania się z siedmioma skutecznymi technikami marketingu w LinkedIn
reklama na TikToku co musisz wiedzieć

Reklama na TikToku – co musisz wiedzieć?

TikTok, platforma krótkich filmów, nie tylko zdobyła serca milionów użytkowników na całym świecie, ale stała się również...
raport Digital Polska najważniejsze dane

Jaki był 2023 rok w Internecie i Social Mediach? Najciekawsze dane

O ile wzrosła liczba polskich użytkowników w sieci? W jakich celach korzystano z Internetu? Jakie aplikacje okazały...
filmiki-na-Facebooku

Jak dodać film na Facebooku?

Z tego artykułu dowiesz się, jak krok po kroku dodać film na Facebooku oraz jakie są najlepsze...

SEM

reklama na stronie internetowej co warto wiedzieć

Reklama na stronie internetowej – co musisz wiedzieć?

Prowadzenie Social Mediów, marketing w wyszukiwarkach czy newsletter to skuteczne techniki promocji...

Czym jest CPA (Cost Per Action)?

Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Jak_Google_Analytics_4_zmieni_sposob_patrzenia_na_dane_uzytkownikow

Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?

Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Kampanie_Google_Ads

Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?

Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...
zniknie_srednia_pozycja_w_Google_Ads

30 września zniknie średnia pozycja w Google Ads. Jakie wskaźniki efektywności kampanii otrzymamy w...

Duże budżety przeznaczane na kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google. Optymalizacja witryn – "walka" żeby pozycje stron w wyszukiwarce były wysokie, reklamy klikalne, a zwrot...