Wieści z sieci – przegląd nowości w marketingu online
W marketingu nie ma czasu na przestoje, ale my pomożemy Ci nadążyć za zmianami! W tym przeglądzie...
Model AIDA – co to jest?
Dla przedsiębiorców zrozumienie i efektywne zastosowanie modelu AIDA może być kluczem do sukcesu w kampaniach reklamowych, zwiększając...
Czym jest flywheel marketing?
Kiedy myślimy o marketingu, często przychodzi nam na myśl strategia lejka sprzedażowego, w której konsument przechodzi przez...
Jak stworzyć drzewo decyzyjne? Krótki poradnik dla przedsiębiorców
Drzewo decyzyjne to użyteczne narzędzie, które może pomóc Ci w podejmowaniu świadomych i przemyślanych decyzji. Jego prostota...
Jak stworzyć dobry newsletter? Sprawdź, co w nim wysyłać, aby angażować...
Newsletter to świetny sposób na to, aby docierać ze swoją ofertą do potencjalnych klientów oraz prowadzić komunikację...
Na czym polega formuła copywriterska PAS?
Wyobraź sobie, że oferujesz produkt, który może rozwiązać problem Twojego klienta, ale nie masz pewności, jak to...
Czym jest Gated Content i jak działa? Krótki poradnik z przykładami
Gated Content, czyli treść chroniona, to popularna strategia marketingowa stosowana przez przedsiębiorców. W tym artykule przyjrzymy się,...
Mapa empatii – co to jest?
Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów, aby oferować im to, czego naprawdę potrzebują....
Chat GPT – 20 promptów dla sklepu internetowego
Sztuczna inteligencja staje się nieodłącznym elementem nowoczesnych strategii marketingowych. Jednym z najpotężniejszych narzędzi, które mogą wspomóc rozwój...
Jakie są wymiary grafik dla Facebooka?
Kolejny raz zastanawiasz się, jakie są odpowiednie wymiary grafik na Facebooku? Jaki przykładowo formaty powinno mieć zdjęcie...
Ranking stron internetowych – czerwiec 2024
Ruszamy z kolejnym letnim rankingiem stron! Za oknem upalnie, a w naszym zestawieniu: szlachetna inicjatywna, eleganckie dekoracje...
16 narzędzi wspierających sprzedaż w małej firmie
W małej firmie każda decyzja ma znaczenie, a wykorzystanie nowoczesnych narzędzi sprzedażowych może zadecydować o sukcesie lub...
Tworzenie stron WWW
Paginacja stron – co to jest?
Czy zdarzyło Ci...
Ranking stron internetowych – maj 2024
Już jest! Najnowszy ranking stron internetowych przed Wami....
Ranking stron internetowych – kwiecień 2024
Przekazujemy Wam najświeższy ranking stron internetowych. W kwietniowym...
Ranking stron internetowych – marzec 2024
Startujemy z kolejnym rankingiem stron internetowych. Tym razem...
Modernizacja strony WWW – kiedy warto ją przeprowadzić?
Zastanawiasz się, kiedy warto zainwestować w modernizację lub...
Strategia marketingowa
Na czym polega współpraca barterowa?
Liczba startupów i biznesów działających w niszowych branżach...
Reklama w Internecie – ranking TOP 25 miejsc do lokalnej promocji firmy
Martwi Cię fakt, że Twoja firma nie jest...
Wieści z sieci – przegląd nowości w marketingu online
W marketingu nie ma czasu na przestoje, ale...
Model AIDA – co to jest?
Dla przedsiębiorców zrozumienie i efektywne zastosowanie modelu AIDA...
Czym jest flywheel marketing?
Kiedy myślimy o marketingu, często przychodzi nam na...
Mapa empatii – co to jest?
Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak lepiej zrozumieć potrzeby...
Model Freemium – na czym polega?
Wiele aplikacji i usług internetowych oferuje bezpłatną wersję...
Mapa procesu marketingu i sprzedaży – jak ją stworzyć?
Czy zastanawiałeś/zastanawiałaś się kiedyś, jak usprawnić procesy marketingowe...
Marketing B2B – przewodnik dla firm i przykłady
Oto poradnik oraz przykłady strategii marketingowych B2B, które...
Katalogi NAP – dlaczego Twoja firma powinna się tam znaleźć?
Marketing internetowy jest pełen tajemniczych akronimów. Możliwe, że...
E-Commerce
Chat GPT – 20 promptów dla sklepu internetowego
Sztuczna inteligencja staje się nieodłącznym elementem nowoczesnych strategii marketingowych. Jednym z najpotężniejszych narzędzi, które mogą wspomóc rozwój...
Jak tworzyć opisy produktów z ChatGPT?
Jeśli działasz w e-commerce, to z pewności widzisz, że rynek ten rozwija się w zawrotnym tempie. Nie...
Skąd wziąć produkty do sklepu internetowego?
W tym artykule przedstawiamy źródła, z których możesz pozyskać asortyment dla swojego biznesu. Nasze wskazówki mogą pomóc...
Copywriting SEO
Guest blogging – co to jest?
Nowoczesny Content Marketing to coś więcej niż tworzenie angażujących treści na własnym blogu. Coraz więcej firm i...
Na czym polega formuła copywriterska PAS?
Wyobraź sobie, że oferujesz produkt, który może rozwiązać problem Twojego klienta, ale nie masz pewności, jak to...
Chat GPT – 10 sposobów na pisanie dobrych promptów
AI pomaga przedsiębiorcom w różnych aspektach prowadzenia biznesu. Kluczem do skutecznego wykorzystania sztucznej inteligencji są dobrze sformułowane...
Jak napisać skuteczne ogłoszenie? 7 kluczowych kroków
Tworzenie skutecznego ogłoszenia to sztuka, która wymaga zrozumienia potrzeb swojej grupy docelowej i umiejętności przekazania im przekonującej...
Copywriting – 3 często popełniane błędy
Skuteczne teksty, czy to na stronach internetowych, w kampaniach społecznościowych czy w tradycyjnych mediach, stanowią kluczowy element...
Social Media
Jakie są wymiary grafik dla Facebooka?
Kolejny raz zastanawiasz się, jakie są odpowiednie wymiary grafik na Facebooku? Jaki przykładowo formaty powinno mieć zdjęcie...
Jak wykorzystać Social Media w biznesie? Statystyki 2024
Wybór odpowiednich platform społecznościowych jest kluczowy dla wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie docierać do swoich klientów w...
8 często popełnianych błędów na Instagramie
Instagram to idealne narzędzie marketingowe, które przedsiębiorcy wykorzystują między innymi do promocji swojej firmowej oferty i budowania...
Czym jest Influencer Marketing i jakie korzyści może czerpać z niego marka?
Promocja marki w Internecie coraz częściej opiera się na współpracy z influencerami. Jeśli kierujesz swoje usługi i...
7 technik skutecznego marketingu na LinkedIn
Dla specjalistów marketingu B2B, LinkedIn jest jednym z najważniejszych mediów społecznościowych. Ale tak jak wszystkie kanały marketingowe, LinkedIn stawia przed swoimi użytkownikami wyzwania. Zapraszam do zapoznania się z siedmioma skutecznymi technikami marketingu w LinkedIn
SEM
Reklama na stronie internetowej – co musisz wiedzieć?
Prowadzenie Social Mediów, marketing w wyszukiwarkach czy newsletter to skuteczne techniki promocji...
Czym jest CPA (Cost Per Action)?
Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?
Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?
Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...
30 września zniknie średnia pozycja w Google Ads. Jakie wskaźniki efektywności kampanii otrzymamy w...
Duże budżety przeznaczane na kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google. Optymalizacja witryn – "walka" żeby pozycje stron w wyszukiwarce były wysokie, reklamy klikalne, a zwrot...