Pytania i odpowiedzi do WeNet
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami: 22 457 30 95
Czym zajmuje się firma?
WeNet od 30 lat wspiera małych i średnich przedsiębiorców w rozwoju swoich działalności. Doradcy internetowi zajmują się widocznością firm w Internecie. Specjalizują się w budowie i prowadzeniu stron internetowych, ulepszaniu marketingu lokalnego (m.in. wizytówki Google Moja Firma), pozycjonowaniu, a także tworzeniu sklepów internetowych.
Więcej na temat tego, co robimy znajdziesz w zakładce Oferta.
Gdzie znajduje się siedziba firmy?
WeNet ma biura w kilkunastu miastach w Polsce. Od Szczecina, przez Warszawę, po Rzeszów. Dokładne adresy wszystkich lokalizacji znajdziesz w zakładce Kontakt.
Niemniej komunikacja z WeNet może odbywać się także zdalnie.
Gdzie mogę zobaczyć projekty stron internetowych WeNet?
Biblioteka projektów jest dostępna na stronie projekty.wenet.pl.
Jak zamówić wycenę lub usługę w WeNet?
- Wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie WeNet.pl,
- skontaktować się Działem Obsługi Klienta pod numerem 22 457 30 95 (dostępnym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00),
- lub wysłać e-mail na adres kontakt@wenet.pl.
Jak długo trzeba czekać na realizację zamówienia?
Czas realizacji określają warunki zawartej umowy lub indywidualne regulaminy umów.
Gdzie znajdę regulaminy usług świadczonych przez WeNet?
Wszystkie regulaminy dostępne są na stronach WeNet:
- regulamin dla WeNet Group,
- regulamin dla WeNet sp. z o.o.
Skąd wiem, że reklama przynosi zamierzony efekt?
Doradcy WeNet przygotowują comiesięczny raport przedstawiający efekty prowadzonych działań. Dzięki niemu dowiesz się, jak zmiany wpływają na popularność Twojej firmy. Dotyczy to przede wszystkim oferty SEO, w przypadku której regularne audyty są podstawą strategii działania.
Mam problem z moją stroną internetową. Do kogo się zgłosić?
Skontaktuj się ze swoim indywidualnym opiekunem albo naszym Działem Obsługi Klienta dostępnym pod adresem kontakt@wenet.pl lub pod numerem telefonu 22 457 30 95 (dostępnym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00).
Chcę otrzymać informacje o moich umowach i płatność. Gdzie się zgłosić?
Aby uzyskać informacje, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem kontakt@wenet.pl lub pod numerem telefonu 22 457 30 95 (dostępnym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00).
Kiedy, po otrzymaniu zestawiania finansowego (faktury pro forma), dostanę właściwą fakturę VAT?
Faktury VAT tzw. faktury zaliczkowe potwierdzające zaksięgowanie wpłaty Klienta dokonanej przed publikacją usługi wystawiamy tak szybko, jak to możliwe w terminach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa księgowo-skarbowego (nie później niż do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła wpłata).
Fakturę VAT potwierdzającą realizację części lub całości usługi wystawiamy w dniu rozpoczęcia realizacji usługi wynikającej z umowy.
Klienci, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie e-faktury, otrzymują ją na wskazany adres e-mail w dniu wystawienia.
Na zestawieniu finansowym (fakturze pro forma) jest błąd w danych firmy. Jak skorygować dane?
Aby poprawić dane, prześlij zgłoszenie na adres Działu Obsługi Klienta WeNet kontakt@wenet.pl z informacją o niezbędnych poprawkach. Zmiany te zostaną wprowadzone do naszego systemu, o czym poinformujemy w odpowiedzi zwrotnej.
Zmieniłem adres siedziby firmy. W jaki sposób poinformować WeNet o zmianie adresu?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem kontakt@wenet.pl lub pod numerem telefonu 22 457 30 95 (dostępnym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00) w celu poinformowania o zmianie adresu, wskazując nowe dane do publikacji reklamowych, faktur VAT lub korespondencji.
Ze względu na dbałość o bezpieczeństwo i wiarygodność prezentowanych informacji, dokonujemy aktualizacji danych firm w naszej bazie na podstawie informacji przekazanych telefonicznie wyłącznie po uprzedniej identyfikacji zgłaszającego. W tym celu prosimy o przygotowanie numeru zamówienia, numeru Klienta lub numeru Faktury.
Czy w przypadku zgubienia faktury można dostać jej duplikat?
Tak. Żeby otrzymać duplikat faktury, należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem kontakt@wenet.pl lub pod numerem telefonu 22 457 30 95 (dostępnym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00).
Szczegóły dotyczące umowy z WeNet ustaliłem telefonicznie, a wszystkie dokumenty składające się na umowę wymieniliśmy drogą e-mailową. Czy taka umowa jest wiążąca i mogę być pewny, że zlecone usługi zostaną wykonane?
Zawarta w ten sposób umowa jest wiążąca. Tak jak w przypadku umów zawieranych tradycyjnie. Zamówiona usługa zostanie zrealizowana zgodnie z Postanowieniami Umowy i na podstawie przyjętych wytycznych.
Zawarłem jedną umowę z WeNet, ale jestem zainteresowany również innymi usługami. Z kim powinienem się skontaktować?
- Skontaktuj się z doradcą, z którym uzgodniłeś szczegóły poprzedniej umowy,
- Działem Obsługi Klienta WeNet 22 457 30 95 (dostępnym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00),
- lub e-mailowo kontakt@wenet.pl.
Otrzymuję niepokojące telefony z różnych numerów z wezwaniem do zapłaty za reklamę lub informujących o wysłaniu do mnie kuriera z odpłatną przesyłką w celu uregulowania zaległości? Czy Państwo tak działają?
Nie. Firma WeNet nigdy nie korzystała i nie planuje korzystać z usług kurierskich celem pobierania opłat za swoje usługi. Nasi Klienci opłacają zobowiązania przelewem na wskazany numer rachunku bankowego.
Opisany w pytaniu schemat może wynikać z działania nieuczciwej konkurencji. W przypadku takiego zdarzenia prosimy o informacje na adres kontakt@wenet.pl lub telefonicznie 22 457 30 95 (dostępnym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00).
Jednocześnie zalecamy każdorazowo dokładne weryfikowanie nazwy firmy, która się z Państwem kontaktuje i zachowanie maksymalnej ostrożności.
Jak złożyć reklamację?
Reklamację możesz złożyć:
- telefonicznie, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 22 457 30 95 (dostępnym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00),
- jak również pisemnie: drogą e-mailową kontakt@wenet.pl lub listem poleconym na adres ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa.
We wniosku prosimy o podanie numeru umowy, której dotyczy reklamacja oraz dokładnego opisu powodu reklamacji. Po otrzymaniu wniosku skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe i rozpoczniemy procedurę reklamacyjną.
Terminy rozpatrywania reklamacji znajdziesz w Ogólnych Warunkach Umowy opisanych w Postanowieniach Umowy lub w Regulaminie Świadczenia Usług Reklamowych.
Wysłałem reklamację. Kiedy i w jakiej formie mogę spodziewać się odpowiedzi?
Każdą reklamację traktujemy indywidualnie i dokładamy wszelkich starań, aby wyjaśnić powstałe okoliczności.
Po analizie wniosku i przeprowadzeniu procedury reklamacyjnej zgłoszenia nadesłanego drogą listowną odpowiedź otrzymasz listem poleconym na adres znajdujący się w naszej bazie danych.
Do osób zgłaszających reklamację drogą mailową, odpowiedź z decyzją wysyłamy na adres e-mail nadawcy zgłoszenia.
Na reklamacje złożone telefonicznie odpowiadamy w sposób ustalony podczas rozmowy.
Terminy rozpatrywania reklamacji określają Ogólne Warunki Umowy opisane w Postanowieniach Umowy lub w Regulaminie Świadczenia Usług Reklamowych.
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?
Służymy pomocą. Skontaktuj się z nami pod numerem 22 457 30 95 (dostępnym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00) lub e-mailowo kontakt@wenet.pl.
Na stronie WeNet.pl dostępny jest także Czater obsługiwany przez konsultantów gotowych odpowiedzieć na Twoje pytania.
Poza godzinami pracy Działu Obsługi Klienta zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego. Po otrzymaniu wniosku nasz doradca skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe i chętnie odpowie na wszystkie pytania związane z ofertą WeNet.