Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzalni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów. W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

Case study:

WeNet x Bien Fashion. Poznaj działania, które zwiększyły sprzedaż 15‑krotnie!

Nie od dziś wspieramy małych i średnich przedsiębiorców, dlatego wiemy, co zrobić, by ich biznesy zaczęły kwitnąć.

Poznaj historię naszej współpracy z producentem odzieży damskiej Bien Fashion. Od przebudowy sklepu internetowego, przez optymalizację, po konkretne efekty w liczbach.

GŁÓWNE WYZWANIA:

  • przebudować e-sklep,
  • ulepszyć design,
  • zwiększyć ruch i sprzedaż,
  • usprawnić proces zakupowy,
  • wdrożyć działania marketingowe.
Bien Fashion moda

STRATEGIA DZIAŁANIA

1. Analiza widoczności
1. Analiza widoczności
Zrobiliśmy gruntowny audyt SEO. Szczegółowy raport pokazał nam, jakie elementy sklepu Bien Fashion wymagają poprawy.
2. Uporządkowanie treści
2. Uporządkowanie treści
Zoptymalizowaliśmy strukturę contentową, tak aby algorytmy lepiej rozumiały cel strony, a użytkownicy z łatwością odnajdywali interesujące ich treści.
3. Nowy projekt graficzny
3. Nowy projekt graficzny
Sklep online promujący modę musi robić wrażenie na odwiedzających! Dlatego zadbaliśmy o atrakcyjną szatę graficzną pasującą do stylu marki.
4. Usprawnienie procesu zakupowego
4. Usprawnienie procesu zakupowego
Stworzyliśmy wygodną ścieżkę zakupową. Dodaliśmy nowe opcje dostawy i płatności, aby każdy klient robił zakupy tak, jak lubi.
5. Migracja danych
5. Migracja danych
Bien Fashion to marka z historią. Dlatego przenieśliśmy wszystkie kluczowe elementy ze starego e-sklepu, żeby zachować ciągłość działania biznesu.
6. Kampania reklamowa
6. Kampania reklamowa
Nawet najatrakcyjniejszy i najbardziej funkcjonalny e-sklep nie przynosi korzyści, jeśli nie przyciąga klientów. Dlatego uruchomiliśmy kampanię Google Ads, by zwiększyć liczbę odwiedzin i słupki sprzedaży.
https://bienfashion.pl/
https://bienfashion.pl/nowe-produkty
https://bienfashion.pl/blog
https://bienfashion.pl/
https://bienfashion.pl/
https://bienfashion.pl/nowe-produkty
https://bienfashion.pl/blog
https://bienfashion.pl/
https://bienfashion.pl/
https://bienfashion.pl/nowe-produkty
https://bienfashion.pl/blog
https://bienfashion.pl/

CZAS NA EFEKTY!

Wzrost liczby użytkowników

Jednym z naszych zadań było zwiększenie ruchu. Strategię oparliśmy m.in. na działaniach SEO i kampaniach w Google Ads.

Na efekty nie trzeba było długo czekać.

Łączna liczba wszystkich odwiedzających od października 2021 do stycznia 2023 to niemal ćwierć miliona! Co ważne, 19,3% z nich to użytkownicy, którzy postanowili wrócić do sklepu Bien Fashion (patrz wykres kołowy w prawym dolnym rogu).

Wzrost liczby użytkowników
Większa liczba zamówień

Ruszyliśmy z działaniami na jesieni 2021 roku. I już po miesiącu liczba sprzedanych produktów wzrosła z 3 do 80. Dobry początek.

Jednak najlepsze wyniki sklep Bien Fashion zanotował wiosną – w kwietniu liczba sprzedanych produktów wyniosła 275, by w maju podskoczyć do 640!

Większa liczba zamówień

Przed współpracą z nami butik sprzedawał średnio 17 produktów miesięcznie. W trakcie działań WeNet ta liczba wzrosła do 256. A to ponad 15 razy więcej!

Wzrost słupków sprzedaży

W trakcie naszej współpracy e-sklep zanotował najwyższe przychody, bijąc rekordy wiosną i na początku bieżącego roku (patrz wykres poniżej).

Wzrost słupków sprzedaży

Łączna kwota wszystkich transakcji od października 2021 do końca stycznia 2023 to 727 263,95 zł. Średnia wartość zamówienia w butiku Bien Fashion wyniosła w tym czasie 225,79 zł.

Te statystyki wyraźnie pokazują, jak skoordynowane działania specjalistów mogą wpływać na zadowolenie klientów i obrót w sklepie internetowym.

OPINIA KLIENTKI

Właścicielką marki Bien Fashion jest Pani Renata Sawczuk, którą poprosiliśmy o podsumowanie naszej współpracy.

Nie ukrywamy, że takie opinie czytamy z dumą i przyjemnością. ;)

Renata Sawczuk

Właścicielka marki Bien Fashion

Wdrożenie naszego sklepu internetowego bienfashion.pl przebiegało bardzo pomyślnie i sprawnie. Opiekun przypisany do mojego projektu zawsze wykazywał pomoc przy wdrażaniu oraz profesjonalne doradztwo.

Cały proces został podzielony na mniejsze etapy i wdrażany systematycznie, co wpłynęło na komfort pracy nad sklepem. Bardzo szybko otrzymywałam odpowiedzi na wątpliwości i pytania. Korespondencja była wyczerpująca i zawsze zrozumiała. Doceniam zaangażowanie i profesjonalizm pracowników, dlatego będę polecać WeNet. Sklep wygląda i działa zgodnie z naszym życzeniem.

Dzięki modelowi abonamentowemu w firmie WeNet mogliśmy dokupić kolejne usługi tj. SEO oraz kampanie reklamowe ADS, dzięki czemu sprzedaż znacząco wzrosła, a także ilość odwiedzin naszych potencjalnych klientów. Podsumowując, cały pakiet działań związanych z prowadzeniem i promocją naszego sklepu w internecie jest prowadzony w jednej firmie, co przekłada się na oszczędność czasu i zasobów po naszej stronie.