Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzalni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów. W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

Case study:

Kompleksowy e-marketing dla Ciastkarni Luna

Korzenie poznańskiej Ciastkarni Luna sięgają początku lat osiemdziesiątych. Obecnie firma Sławomira Augustyniaka ma dwa adresy i cieszy się niesłabnącym uznaniem – szczególnie za sprawą kultowych rogali świętomarcińskich.

Jako doradcy internetowi od kilku lat dbamy o rozpoznawalność firmy Luna. Zajmujemy się: stroną internetową, działaniami SEO oraz wizytówką Google Moja Firma.

Sprawdź efekty naszej współpracy!

Pyszne ciasto
KLUCZOWE WYZWANIA:
  • zbudować atrakcyjną stronę,
  • zadbać o jej widoczność w sieci,
  • wzmocnić lokalną rozpoznawalność,
  • zwiększyć liczbę zamówień.

STRATEGIA DZIAŁANIA

Budowa strony WWW

Na początku 2020 roku stworzyliśmy dla Ciastkarni Luna witrynę, na której znajdują się wszystkie najważniejsze informacje dotyczące firmy: od historii działalności, przez szczegóły oferty, po odnośniki do mediów społecznościowych i wizytówek Google.

Strona działa pod adresem: https://www.ciastkarnialuna.pl/

Podczas projektowania skupiliśmy się przede wszystkim na przystosowaniu witryny do różnych szerokości ekranów, bezpieczeństwie oraz przejrzystości.

Teraz klienci mają wszystkie informacje o ciastkarni w jednym miejscu, 24 godziny na dobę.

https://www.ciastkarnialuna.pl/
https://www.ciastkarnialuna.pl/
https://www.ciastkarnialuna.pl/
Działania SEO

Sama strona nie wystarczy, żeby zdobywać rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów. Trzeba jeszcze zadbać
o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Dlatego poza budową witryny rozpoczęliśmy kilkuetapowe działania SEO.

Zrobiliśmy szczegółowy audyt strony
Zajęliśmy się optymalizacją techniczną
Zadbaliśmy o prawidłowe linkowanie wewnętrzne
Pozyskaliśmy wartościowe linki zewnętrzne
Stworzyliśmy treści wspierające pozycjonowanie
Wizytówki
Profil Firmy w Google

Jak pokazują najświeższe badania Gemius Polska, 75% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki, żeby odnaleźć produkty lub usługi.

Często po wpisaniu hasła pierwszym miejscem kontaktu z firmą jest wizytówka Google (znana również jako Profil Firmy w Google lub Google Moja Firma).

Dlatego dla Ciastkarni Luna stworzyliśmy dwie wizytówki, które prezentują oba poznańskie lokale – przy ulicy Galileusza i Ściegiennego.

W ramach GMB zajmujemy się również aktualizacją danych oraz regularną publikacją postów na temat nowości w Ciastkarni Luna. Dzięki temu klienci wiedzą, co słychać w firmie, a wizytówki zdobywają lepszą widoczność.

Wizytówki

EFEKTY DZIAŁAŃ

Wzrost widoczności w TOP 3

Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym większa szansa na wartościowy ruch, a co za tym idzie – więcej zamówień.

Działania SEO dla Ciastkarni Luna zaczęliśmy w lutym 2022 roku. Już dziś możemy pochwalić się znaczącymi wzrostami widoczności.

Wzrost widoczności w TOP 3
Pierwsze miejsca na kluczowe frazy

Wyobraź sobie, że mieszkasz w Poznaniu i szukasz tradycyjnych wypieków. Co wpiszesz w wyszukiwarkę? Pewnie coś w stylu: „ciasta tradycyjne Poznań”.

Wtedy trafisz na firmę Luna, która wyświetla się na pierwszym miejscu na tę frazę kluczową!

<b>Pierwsze miejsca na kluczowe frazy</b>

To nie wszystko.

Firma Pana Sławomira zajmuje także miejsce w TOP 3 po wpisaniu takich fraz kluczowych, jak:

  • ciastkarnia Poznań”,
  • ciastka sztukowe Poznań”,
  • muffinki Poznań”,
  • domowe wypieki na zamówienie Poznań”*.

*Stan na 21.04.2023

Gwiazdki i pozytywne opinie

Dobre oceny to przede wszystkim zasługa wysokiej jakości usług. Dzięki wizytówce Google zadowoleni klienci mogą teraz dzielić się swoimi wrażeniami z innymi.

Oba lokale spod szyldu Luna notują świetne wyniki. Wystarczy popatrzeć na średnią liczbę wystawionych gwiazdek.

Uwadze lokalnych poszukiwaczy słodkości nie mogą umknąć także komentarze potwierdzające profesjonalizm i kreatywność cukierników z firmy Luna.

Pozytywne reakcje zadowolonych klientów to w wielu przypadkach klucz do sukcesu w biznesie.

Pozytywne opinie
Kobieta wskazuje na wyniki
98%
konsumentów przyznaje, że czyta opinie o lokalnych firmach
46%
użytkowników uważa, że internetowe rekomendacje są tak samo wiarygodne, jak oceny najbliższych im osób
Źródło: BrightLocal

Nowe kontakty

Dzięki coraz lepszej rozpoznawalności na lokalnym rynku Ciastkarnia Luna nawiązała współpracę z dużą siecią dyskontów polegającą na obsłudze imprez firmowych.

To kolejny dowód na to, że budowa widoczności online procentuje i przekłada się na rzeczywisty rozwój firmy.

Cukiernia luna impreza firmowa