Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzalni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów. W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

Case study:

WeNet x STEEL. Milowe kroki w pozycjonowaniu sklepu online

STEEL to jedna z najpopularniejszych marek produkujących glany. Cieszy się dużym uznaniem od ponad 20 lat w kraju oraz w Europie. Produkty firmy są dostępne w ponad 15 krajach.

Nasi doradcy internetowi w 2016 roku zajęli się od zera pozycjonowaniem strony GlanySteel.pl, by poprawić jej widoczność i słupki sprzedaży. Wyniki były na tyle zadowalające, że firma już trzykrotnie przedłużała z nami umowę SEO.

Sprawdź szczegóły naszej współpracy!

GŁÓWNE CELE:

  • poprawić pozycję strony w organicznych wynikach wyszukiwania,
  • zwiększyć liczbę użytkowników odwiedzających witrynę firmy STEEL,
  • wzmocnić rozpoznawalność marki wśród potencjalnych klientów,
  • zwiększyć średnią liczbę zamówień i sprzedanych produktów.
Glany Steel

STRATEGIA DZIAŁANIA

Audyt SEO strony
Audyt SEO strony
Zaczęliśmy od analizy strony GlanySteel.pl, aby wskazać elementy: działające dobrze, wymagające poprawy oraz te, które trzeba koniecznie naprawić.
Copywriting SEO
Copywriting SEO
Zajęliśmy się analizą fraz kluczowych związanych z branżą obuwniczą. Stworzyliśmy jakościowe artykuły oraz zadbaliśmy o optymalizację nagłówków i meta danych.
Pozyskiwanie linków zewnętrznych
Pozyskiwanie linków zewnętrznych
Stworzyliśmy wizytówki w wartościowych katalogach firm, aby poprawić profil linkowy i zwiększyć zasięg wśród osób zainteresowanych ofertą STEEL.
Optymalizacja techniczna
Optymalizacja techniczna
Wprowadziliśmy wszystkie konieczne zmiany w strukturze strony. Sprawdziliśmy czas wyświetlania i przystosowanie do różnych szerokości ekranów.

EFEKTY NASZYCH DZIAŁAŃ

Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania

Od początku współpracy miejsca strony GlanySteel.pl na słowa kluczowe związane z branżą obuwniczą regularnie wzrastały w TOP 3, TOP 10 i TOP 50 wyników wyszukiwania.

A zaczynaliśmy działania w 2016 roku od zupełnego braku wyświetleń, co pokazuje poniższy wykres.

Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania

Zsynchronizowane działania SEO z miesiąca na miesiąc przynosiły (i przynoszą) pozytywne efekty. Marka STEEL dzięki lepszej widoczności zdobywa nowych odwiedzających.

Wyższe pozycje fraz kluczowych w Google

Słowa kluczowe to te hasła, które najczęściej wpisują użytkownicy, żeby odnaleźć konkretny produkt w wyszukiwarce internetowej.

Słowa kluczowe dla obuwia STEEL to m.in.:

  • „Glany”
  • „Skórzane glany”
  • „Glany na lato”
  • „Glany z zamkiem”
  • „Glany czarne”
  • „Glany kolorowe”
  • „Glany wysokie”
  • „Glany przecierane”
  • „Glany na koturnie”
  • „Trzewiki welurowe”
  • „Trzewiki zamszowe”

Na stronie GlanySteel.pl zanotowaliśmy pozytywne zmiany w pozycjach na monitorowane słowa kluczowe.

W 2016 było ich 0.

Obecnie w TOP 3 jest aż 267 słów kluczowych!

A na pierwszej stronie TOP 10 – 550 słów kluczowych.

Wyższe pozycje fraz kluczowych w Google

Przykłady: strona GlanySteel.pl zajmuje wiele pierwszych miejsc na hasła związane z glanami [wyniki z 03.02.2023]:

„Glany 3 dziurkowe”

„Glany czarne”

„Glany kolorowe”

W ten sposób poszukiwacze tego typu obuwia z pewnością natkną się na ofertę firmy STEEL.

Wzrost liczby użytkowników

Moc skutecznego pozycjonowania widać także w statystykach dotyczących liczby użytkowników, którzy odwiedzili stronę GlanySteel.pl.

Wzrost liczby użytkowników

Na powyższym wykresie szczególnie dobre wrażenie robią dziesiątki tysięcy odwiedzin, które przekładają się na wyniki sprzedaży.

Strona WWW zaprojektowana z myślą o wszystkich urządzeniach

Jak pokazują ostatnie raporty e-commerce, coraz chętniej robimy zakupy przy użyciu smartfonów. Dlatego przystosowanie strony internetowej do wszystkich szerokości ekranów jest dziś tak ważne.

E-sklep GlanySteel.pl zanotował łącznie najwięcej odwiedzin właśnie z telefonów:

Smartfon
22 971
Tablet
116
Laptop
7398

Firma STEEL jest tak zadowolona z naszej współpracy, że w 2021 roku zleciła realizację nowego sklepu internetowego widocznego pod adresem Steel-Shoes.com i ponownie zaufała naszemu doświadczeniu w kwestii pozycjonowania, które po roku współpracy osiągnęło już 229 słów na pierwszej stronie.

https://steel-shoes.com/
https://steel-shoes.com/glany/glany-10-dziurkowe
https://steel-shoes.com/klasyczne-czarne/glany-steel-czarne-black-10-dziur-105-106-o-b.html
https://steel-shoes.com/blog.html
https://steel-shoes.com/
https://steel-shoes.com/glany/glany-10-dziurkowe
https://steel-shoes.com/klasyczne-czarne/glany-steel-czarne-black-10-dziur-105-106-o-b.html
https://steel-shoes.com/blog.html
https://steel-shoes.com/
https://steel-shoes.com/glany/glany-10-dziurkowe
https://steel-shoes.com/klasyczne-czarne/glany-steel-czarne-black-10-dziur-105-106-o-b.html
https://steel-shoes.com/blog.html