WeNet po raz kolejny wyróżniony Godłem „Firma Przyjazna Klientowi”
Spółka WeNet została po raz kolejny nagrodzona Godłem „Firma Przyjazna Klientowi”. Certyfikat jest wyróżnieniem przyznawanym firmom, które szczególnie dbają o jakość współpracy z klientami. Wyróżnienie przyznano na podstawie wyników niezależnego badania satysfakcji klientów, przeprowadzonego przez firmę badawczą. Ankietowani bardzo wysoko ocenili jakość i standardy obsługi oraz poziom satysfakcji ze współpracy z WeNet.
Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu 2022 roku przez niezależny instytut badawczy Experience Institute na grupie aktywnych klientów WeNet. Ankietowanych zapytano m.in. o gotowość do rekomendacji, podejście do klienta, jakość obsługi czy ogólne zadowolenie.
Zbadano również podejście firmy do klientów, jakość obsługi, wysiłek, jaki klient musi włożyć w interakcje z firmą oraz doświadczenia klientów z firmą przed zakupem, w trakcie i po zakupie usług. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI, czyli drogą wywiadu telefonicznego.
W badaniu WeNet wypadł bardzo dobrze. W ramach uzyskanych wyników firma uzyskała zadowolenie na poziomie aż 90% w takich aspektach jak proces zakupowy oraz jakość obsługi klienta. Ogólnie zadowolenie (CSAT) i wysiłek jaki klienci musieli włożyć w interakcję z WeNet (CES), to aspekty, dla których wskaźnik zadowolenia wyniósł aż 82%.
Serdecznie dziękuję wszystkim naszym klientom, którzy poświęcili swój czas i zgodzili się wziąć udział w badaniu. Informacja zwrotna, uzyskana w wyniku ankiety realizowanej przez firmę zewnętrzną stanowi dla nas cenne źródło informacji na temat jakości usług i obsługi klienta. Cieszą nas wysokie noty, ale jednocześnie zobowiązują do dalszego wysiłku i zaangażowania. Stałe podnoszenie standardów obsługi naszych klientów należy do priorytetów WeNet i nadal będziemy pracować na jeszcze wyższe oceny klientów w kolejnym roku – mówi Przemysław Żur, prezes zarządu WeNet Group S.A.
Godło Firma Przyjazna Klientowi jest jedynym w Polsce wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą, które jest przyznawane na podstawie badania zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. O przyznaniu certyfikatu w 100% decyduje siła głosu klientów.
Kontakt dla Mediów pr@wenet.pl