Link kanoniczny – co to jest?
Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO jest kluczowa dla posiadaczy własnych witryn. Jednym z ważnych aspektów pozycjonowania...
Czy social commerce rewolucjonizuje zakupy online? Podsumowanie raportu o e-handlu w...
Handel internetowy stanowi branżę, która w ostatnich latach cieszyła się nieustannym rozwojem, a polscy sprzedawcy nie pozostawali...
Jak pisać oficjalne maile?
Właściwe sformułowanie, struktura i styl wiadomości e-mail mają ogromne znaczenie dla budowania profesjonalnego wizerunku oraz skuteczności przekazu....
7 systemów CMS, które warto znać
Planujesz założyć firmowego bloga, profesjonalny sklep internetowy, a może stronę WWW? W takim razie musisz wiedzieć, że...
Jak napisać opis firmy na stronę “O nas”?
Jednym z najważniejszych działów każdej witryny jest sekcja "O nas". To właśnie tam potencjalni klienci będą szukać...
Hreflang – co to jest?
Korzystasz z zagranicznych stron WWW? A czy zdajesz sobie sprawę, jak Google dobiera odpowiednią wersję językową witryny...
Joomla! – wprowadzenie do systemu CMS
Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z systemów zarządzania treścią (CMS). Jednym z nich jest Joomla!...
Błąd 500 – co to jest?
Znasz to uczucie, kiedy w poszukiwaniu informacji przeglądasz strony internetowe, a nagle...
10 najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie
To właśnie wyniki wyszukiwania często decydują o tym, jakie informacje docierają do nas, a także jakie produkty...
Jak sprawdzić bezpieczeństwo strony internetowej?
Działalność online zapewnia mnóstwo możliwości. Internet wiąże się jednak również z wieloma...
Jak pisać teksty na stronę WWW?
Prowadzenie własnej strony internetowej to nieodłączny element funkcjonowania małych i średnich firm. Jednak samo posiadanie witryny to...
Marketing partyzancki – jak go wykorzystać?
Twoja kampania marketingowa nie przynosi oczekiwanych efektów? Wciąż korzystasz z tradycyjnych technik reklamy? W czasach, gdy konkurencja...
Tworzenie stron WWW
Wireframe – czym są makiety stron internetowych?
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak powstaje strona internetowa?...
7 systemów CMS, które warto znać
Planujesz założyć firmowego bloga, profesjonalny sklep internetowy, a...
Hreflang – co to jest?
Korzystasz z zagranicznych stron WWW? A czy zdajesz...
Joomla! – wprowadzenie do systemu CMS
Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z...
Błąd 500 – co to jest?
Znasz to uczucie,...
E-Commerce
Czy social commerce rewolucjonizuje zakupy online? Podsumowanie raportu o e-handlu w Polsce
Handel internetowy stanowi branżę, która w ostatnich latach cieszyła się nieustannym rozwojem, a polscy sprzedawcy nie pozostawali...
5 podstawowych typów klientów w procesie zakupowym e-commerce
Aby z powodzeniem sprzedawać swoje produkty lub usługi, potrzebna jest wiedza na temat tego, kim jest typowy...
Fotografia produktowa – jak zrobić dobre zdjęcia swoim produktom?
E-sklep ma tę przewagę nad sklepem stacjonarnym, że jest dostępny dla naszych klientów 24/7. Jednak produkt musi...
Copywriting SEO
Jak napisać opis firmy na stronę “O nas”?
Jednym z najważniejszych działów każdej witryny jest sekcja "O nas". To właśnie tam potencjalni klienci będą szukać...
Jak pisać teksty na stronę WWW?
Prowadzenie własnej strony internetowej to nieodłączny element funkcjonowania małych i średnich firm. Jednak samo posiadanie witryny to...
9 typów treści na blog, które zaangażują Twoich czytelników
Blogowanie jest jedną z najefektywniejszych dróg do budowania wizerunku marki, generowania efektu poczty pantoflowej oraz większego ruchu...
Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?
Odpowiedź na to pytanie tylko pozornie jest prosta. Temat content marketingu i dobrych treści na stronę powraca...
Jak napisać skuteczną ofertę handlową?
Oferta handlowa jest kluczowym elementem w procesie sprzedaży. Powinna być przygotowana tak, aby przekonywała potencjalnych klientów do...
Social Media
Viral spoof – jakie ma znaczenie w marketingu wirusowym?
W świecie mediów społecznościowych, gdzie setki milionów użytkowników każdego dnia przegląda najnowsze memy, filmy i zdjęcia, pojęcie...
Jak planować posty w Social Mediach?
Obecność na Facebooku, Instagramie, TikToku czy innych platformach to kluczowy element efektywnej strategii marketingowej nie tylko dla...
User Generated Content – co to jest?
Najprościej mówiąc, User Generated Content (UGC) to treści tworzone przez klientów. Są one bardzo wiarygodne dla internautów...
Jak zrobić reklamę na Facebooku?
Jeżeli chcesz odnieść sukces w sieci, to musisz rozwijać swój biznes w szybkim tempie. Na szczęście Social...
Instagram dla biznesu – jak wykorzystać platformę do promocji firmy?
Instagram to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych, którą warto wykorzystywać do promocji biznesu. Przedsiębiorcy mogą za pomocą...
SEM
Czym jest CPA (Cost Per Action)?
Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Google Maps: Nawiguj i wyszukuj – Mapy Google online i offline
Około 60% powierzchni świata nie jest objęte dostępem do Internetu, a nawet tam, gdzie jest to możliwe, sygnał bywa zawodny. Oznacza to, że dla większości populacji niemożliwy jest szybki i łatwy dostęp do informacji.
Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?
Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?
Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...
30 września zniknie średnia pozycja w Google Ads. Jakie wskaźniki efektywności kampanii otrzymamy w...
Duże budżety przeznaczane na kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google. Optymalizacja witryn – "walka" żeby pozycje stron w wyszukiwarce były wysokie, reklamy klikalne, a zwrot...