Eyetracking, czyli e-marketing a mapy ciepła

Wszystko co związane z Internetem, czy z komputerami ma to do siebie, że bardzo szybko ewoluuje. Zmieniają się trendy, zmienia się moda i zmienia się odbiorca tegoż medium. Jak to działa w praktyce? Na przykład tak, że użytkownik inaczej CZYTA. A czytanie stron i SERP to nic innego jak eyetracking. I przede wszystkim o tym będzie ten artykuł.
SEO-a-pozycjonowanie

Pozycjonowanie a SEO – czym się różnią te dwie strategie?

Mówi się że jedno zdjęcie czasem powie więcej niż 1000 słów. I tak jest, to prawda. Patrząc się na poniższą grafikę widzę - jako SEOwiec - jej przekaz, głębię i prostotę. Bo proste rozwiązania sprawdzają się najlepiej (Thanks, Mr. Ockham! :). Oto zasadnicza różnica między pozycjonowaniem a SEO, w kształcie jaki znamy je dzisiaj.

7 technik skutecznego marketingu na LinkedIn

Dla specjalistów marketingu B2B, LinkedIn jest jednym z najważniejszych mediów społecznościowych. Ale tak jak wszystkie kanały marketingowe, LinkedIn stawia przed swoimi użytkownikami wyzwania. Zapraszam do zapoznania się z siedmioma skutecznymi technikami marketingu w LinkedIn

Ranking stron internetowych – styczeń 2024

Czytelnicy i Czytelniczki, otwieramy nowy rok nowym rankingiem stron internetowych! W tym miesiącu odwiedzimy spółdzielnię filmową, zajrzymy...
popularność frazy w Google jak sprawdzić

Jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego? 5 przydatnych narzędzi

Czy wiesz, że słowa kluczowe to jeden z najważniejszych elementów działań SEO? Dzięki keywords użytkownicy trafiają na...
słowa kluczowe co to jest

Jak znaleźć słowa kluczowe dla swojej strony?

Jednym z głównych elementów pozycjonowania stron jest odpowiednie dobranie słów kluczowych. Właśnie dlatego warto poznać tajniki tego...

Jak mierzyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Wirtualne półki sklepów internetowych uginają się od produktów, a konkurencja gna do przodu z zawrotną szybkością. W...

9 najlepszych programów lojalnościowych w e-commerce

E-commerce to w ostatnich latach niezwykle szybko rozwijająca się branża. Aby pokonać coraz silniejszą konkurencję, należy skutecznie...

Strony wielojęzyczne dla firm – jak to z nimi jest?

Mówiąc o witrynach wielojęzycznych mam na myśli dowolne witryny, które oferują swoją treść w więcej niż jednym języku. Takie strony posiadają odnośniki na przykład do wersji w języku angielskim czy niemieckim. Jak zarządzać językami na stronie? Należy postarać się, aby zlokalizowana treść była wyświetlana w wynikach wyszukiwania z odpowiednim językiem.

Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? 8 elementów skutecznej karty produktu

Czy wiesz, że karta produktu to jedna z kluczowych podstron sklepu internetowego? Jest to bowiem miejsce podejmowania...

Segmentacja demograficzna – co to jest?

Chcesz osiągnąć sukces w świecie marketingu? Przygotowanie atrakcyjnej oferty produktów i usług to tylko początek! Kluczowym zadaniem...
czynniki google co to jest

Czynniki rankingowe Google – jak roboty oceniają Twoją stronę?

Legendarne czynniki rankujące Google przedstawione w zupełnie nowej formie - to, co zrobił MOZ, przerobiło northcutt.com - sprawdźcie sami jakie fajne i zgrzebne zestawienie z tego wyszło.

Tworzenie stron WWW

domena co to jest

Wybór odpowiedniej domeny – na co zwrócić uwagę?

Domena, czyli adres strony internetowej, jest nie tylko...
RANKING STRON CO TO JEST

Ranking stron internetowych – styczeń 2024

Czytelnicy i Czytelniczki, otwieramy nowy rok nowym rankingiem...
strona wielojezyczna co to jest

Strony wielojęzyczne dla firm – jak to z nimi jest?

Mówiąc o witrynach wielojęzycznych mam na myśli dowolne witryny, które oferują swoją treść w więcej niż jednym języku. Takie strony posiadają odnośniki na przykład do wersji w języku angielskim czy niemieckim. Jak zarządzać językami na stronie? Należy postarać się, aby zlokalizowana treść była wyświetlana w wynikach wyszukiwania z odpowiednim językiem.
webmaster czym się zajmuje

Czym zajmuje się webmaster i ile zarabia?

Czy wiesz, kto stoi za sukcesem profesjonalnej strony...
webmaster czym się zajmuje

Jakie strony internetowe odnoszą sukces?

W dobie dzisiejszego wyścigu technologicznego i wszechobecnego dostępu do Internetu oraz masowej konkurencji chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że posiadanie strony internetowej jest niezbędne, aby zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Strona Internetowa już dawno

Strategia marketingowa

outreach marketing co to jest

Outreach Marketing – na czym polega?

Chcesz, aby klienci dowiedzieli się o Twojej firmie?...
eyetracking co to jest

Eyetracking, czyli e-marketing a mapy ciepła

Wszystko co związane z Internetem, czy z komputerami ma to do siebie, że bardzo szybko ewoluuje. Zmieniają się trendy, zmienia się moda i zmienia się odbiorca tegoż medium. Jak to działa w praktyce? Na przykład tak, że użytkownik inaczej CZYTA. A czytanie stron i SERP to nic innego jak eyetracking. I przede wszystkim o tym będzie ten artykuł.
baner internetowy jak go zrobić

Jak zrobić baner internetowy?

Obecnie każda witryna WWW czy portal online musi...
przykładowe hasła reklamowe co to jest

23 przykładowe hasła reklamowe, które wpadają w ucho

Nie wiesz, jak wypromować swoją firmę, produkty lub...
wprowadzenie nowego produktu na rynek na czym polega

Jak wprowadzić i wypromować nowy produkt na rynku?

Masz pomysł na nowy produkt, z którym możesz...
usługi marketingowe czym są

12 przykładów usług marketingowych

Rozwój technologii, zmieniające się preferencje oraz potrzeby konsumentów...
szum informacyjny co to

Czym jest szum informacyjny?

Jeszcze nigdy nie mieliśmy dostępu do tylu źródeł...
personal branding co to jest

Personal branding – na czym polega?

Personal branding to sztuka kreowania marki osobistej. W...
reklama natywna co to jest

Czym jest reklama natywna?

Wśród różnorodnych form reklamy, które mają na celu...
Email marketing. Mailing. Cykl zakupowy klienta

E-mail marketing – jak dopasować do odbiorców?

Coraz więcej firm sektora B2B dostrzega ogromny potencjał...

E-Commerce

nastroje konsumenckie w Polsce jakie są

Jak zachowują się konsumenci w 2024 roku? Sprawdzamy aktualne nastroje Polaków

Zmiany to jedyna stała rzecz w naszej codzienności. Nieustannie zmieniający się krajobraz ekonomiczny, społeczny i technologiczny wpływa...
mierzenie sprzedaży w sklepie internetowym jak wygląda

Jak mierzyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Wirtualne półki sklepów internetowych uginają się od produktów, a konkurencja gna do przodu z zawrotną szybkością. W...
programy lojalnościowe w e-commerce co to jest

9 najlepszych programów lojalnościowych w e-commerce

E-commerce to w ostatnich latach niezwykle szybko rozwijająca się branża. Aby pokonać coraz silniejszą konkurencję, należy skutecznie...

Copywriting SEO

copywriting co to jest

Copywriting – 3 często popełniane błędy

Skuteczne teksty, czy to na stronach internetowych, w kampaniach społecznościowych czy w tradycyjnych mediach, stanowią kluczowy element...
clickbait co to jest

Co to jest clickbait?

Clickbait: czym dokładnie jest i dlaczego ma duże znaczenie dla małych firm? Clickbait od dawna wykorzystywany jest przez marketingowców aby... Czytaj Dalej
white paper co to jest

White paper – jak przygotować skuteczny raport?

Wielu przedsiębiorców codziennie zadaje sobie pytanie, jak zwiększyć zaangażowanie potencjalnych klientów i skutecznie przekazać wartość oferowanych produktów...
prasowka co to jest

Prasówka – co to jest?

Czytanie prasy, przeglądanie portali informacyjnych czy śledzenie mediów społecznościowych zajmuje coraz więcej czasu, a mimo to często...
artykuł prasowy jak napisać

11 wskazówek, jak napisać dobry artykuł prasowy

Od pierwszego pomysłu, aż po ostateczną publikację – droga artykułu prasowego (szczególnie tego w wydaniu online) jest...

Social Media

skuteczny marketing LinkedIn jak wygląda

7 technik skutecznego marketingu na LinkedIn

Dla specjalistów marketingu B2B, LinkedIn jest jednym z najważniejszych mediów społecznościowych. Ale tak jak wszystkie kanały marketingowe, LinkedIn stawia przed swoimi użytkownikami wyzwania. Zapraszam do zapoznania się z siedmioma skutecznymi technikami marketingu w LinkedIn
reklama na TikToku co musisz wiedzieć

Reklama na TikToku – co musisz wiedzieć?

TikTok, platforma krótkich filmów, nie tylko zdobyła serca milionów użytkowników na całym świecie, ale stała się również...
raport Digital Polska najważniejsze dane

Jaki był 2023 rok w Internecie i Social Mediach? Najciekawsze dane

O ile wzrosła liczba polskich użytkowników w sieci? W jakich celach korzystano z Internetu? Jakie aplikacje okazały...
filmiki-na-Facebooku

Jak dodać film na Facebooku?

Z tego artykułu dowiesz się, jak krok po kroku dodać film na Facebooku oraz jakie są najlepsze...
Facebook w Polsce statystyki

Facebook w Polsce – 10 ciekawych statystyk

Serwis Facebook, którego twórcą jest Mark Zuckerberg, to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie, a także...

SEM

reklama na stronie internetowej co warto wiedzieć

Reklama na stronie internetowej – co musisz wiedzieć?

Prowadzenie Social Mediów, marketing w wyszukiwarkach czy newsletter to skuteczne techniki promocji...

Czym jest CPA (Cost Per Action)?

Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Jak_Google_Analytics_4_zmieni_sposob_patrzenia_na_dane_uzytkownikow

Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?

Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Kampanie_Google_Ads

Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?

Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...
zniknie_srednia_pozycja_w_Google_Ads

30 września zniknie średnia pozycja w Google Ads. Jakie wskaźniki efektywności kampanii otrzymamy w...

Duże budżety przeznaczane na kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google. Optymalizacja witryn – "walka" żeby pozycje stron w wyszukiwarce były wysokie, reklamy klikalne, a zwrot...