Multimodalność AI – co to jest?

Spróbuj wyobrazić się w następującej sytuacji: chcesz zamówić kawę w Hiszpanii, a nie znasz hiszpańskiego. Wypowiadasz słowa,...

Perplexity vs ChatGPT – jakie są kluczowe różnice?

W czasie, gdy wszyscy obserwujemy niezwykły rozwój sztucznej inteligencji, wybór odpowiedniego rozwiązania ma dziś realny wpływ na...

E-commerce 2025: cyfrowa codzienność konsumenta. Co pokazują najnowsze dane?

Jeszcze niedawno pytaliśmy, czy Polacy w ogóle robią zakupy w sieci. Dziś? Zadajmy lepiej inne pytanie: jak...

16 najlepszych aplikacji do śledzenia nawyków

Ania przez 5 lat obiecywała sobie, że zacznie regularnie ćwiczyć. Kupowała karnety na siłownię, zapisywała się na...

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w codziennym życiu?

Czy zdajesz sobie sprawę, że sztuczna inteligencja w życiu codziennym towarzyszy Ci praktycznie od momentu, gdy budzisz...

Grupa fokusowa – co to jest?

Czy naprawdę znasz swoich klientów? Nie tylko ich wiek, płeć czy miejsce zamieszkania, ale to, co ich...

10 darmowych aplikacji z kalendarzem online

Czy masz wrażenie, że czas przecieka Ci przez palce? Brakuje Ci narzędzia, które pomoże uporządkować dzień, tydzień,...

Czym jest mapa percepcji w marketingu?

Pewnie doświadczałeś tego dylematu wiele razy, wchodząc do sklepu pełnego marek i produktów. Który wybrać? I dlaczego...

Jak wygląda współpraca z WeNet? Sprawdź opinie klientów

W WeNet wiemy, że coraz więcej właścicieli firm dba o promocję swoich biznesów w sieci. Przedsiębiorcy chcą...

Text-to-Speech – co to jest?

Zastanawiałeś się kiedyś, jak to możliwe, że Twój telefon lub komputer potrafi „mówić”? A może już korzystasz...

6 darmowych programów do prowadzenia i nagrywania webinarów

Jeśli organizujesz seminaria internetowe lub prowadzisz spotkania online, wiesz, jak ważna jest niezawodna platforma do webinarów. Dobra...

7 zasad viralowego wideo

Czy wiesz, o czym marzy każdy marketer i twórca internetowy? Z pewnością o stworzeniu viralu. W końcu...

Tworzenie stron WWW

Baner cookies i Consent Mode – jak wdrożyć je na stronie internetowej?

Jeśli chcesz, by Twoi użytkownicy czuli się bezpiecznie...

Prawo autorskie w Internecie – co trzeba wiedzieć?

Czy zdarza Ci się, że tworzysz coś wyjątkowego...
Ktory_format_jest_lepszy_PNG_czy_JPG

Który format jest lepszy: PNG czy JPG?

Najpopularniejsze formaty obrazów na stronach WWW to JPG,...
widget na stronie internetowej co to jest

Widgety na stronie internetowej – co to jest?

Masz firmową witrynę albo planujesz ją założyć i...

Plik Robots.txt – co to jest?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, skąd roboty indeksujące Google...

Strategia marketingowa

Badania kwestionariuszowe - co to jest

Badania kwestionariuszowe – co to jest?

Zastanawiasz się, jak skutecznie poznać opinie swoich klientów,...
Grupa fokusowa_co to jest

Grupa fokusowa – co to jest?

Czy naprawdę znasz swoich klientów? Nie tylko ich...
Czym jest mapa percepcji w marketingu

Czym jest mapa percepcji w marketingu?

Pewnie doświadczałeś tego dylematu wiele razy, wchodząc do...
storytelling co to jest

Na czym polega storytelling?

„Powiedz mi fakt, a się nauczę. Powiedz mi...
sprzedaż ebooków jak prowadzić

Jak sprzedawać ebooki przez Internet?

Marzysz o pasywnych dochodach? A może chcesz zarabiać...
Darmowe_banki_zdjec_Odkryj_najciekawsze_opcje

Darmowe banki zdjęć. Odkryj najciekawsze opcje!

Szukasz zdjęć, które wzbogacą Twoją stronę internetową, wpis...
reguła wzajemności co to jest

Reguła wzajemności w marketingu – co to jest?

Wyobraź sobie, że wchodzisz do ulubionej kawiarni, a...
Cross Channel Marketing co to jest

Czym jest Cross Channeling?

Wyobraź sobie, że oglądasz reklamę na Instagramie, która...
live streaming co to jest

Live streaming w marketingu – jak go wykorzystać?

Prowadzenie sprzedaży na żywo to więcej niż trend...
przekaz podprogowy co to jest

Na czym polega przekaz podprogowy?

Reklama podprogowa jest wszędzie – czy tego chcesz,...

E-Commerce

trendy w e-commerce 2025 jakie są

E-commerce 2025: cyfrowa codzienność konsumenta. Co pokazują najnowsze dane?

Jeszcze niedawno pytaliśmy, czy Polacy w ogóle robią zakupy w sieci. Dziś? Zadajmy lepiej inne pytanie: jak...
Konwersja na Allegro

Jak zwiększyć konwersję na Allegro?

Sprzedawanie na Allegro to sztuka przyciągania uwagi i budowania zaufania w kilka sekund. W tak licznej prezentacji...

Czym charakteryzuje się branża retail?

Spotykasz się z nią codziennie, robiąc zakupy online, m.in. na Allegro czy też w pobliskim sklepie, np....

Copywriting SEO

alternatywy chat gpt jakie są

10 najlepszych alternatyw dla ChatGPT

ChatGPT szturmem podbił świat technologii. Z rozwiązania stworzonego przez OpenAI korzystają dziś miliony użytkowników na całym świecie....
dobry poradnik w 2025 - jak napisać

Jak napisać dobry poradnik w 2025 roku?

Czy zdarzyło Ci się szukać rozwiązania problemu w Internecie? Jeśli tak, to na pewno trafiłeś/trafiłaś na artykuł...
kurs marketingowy co to jest

Bezpłatne kursy marketingowe – pierwszy krok do sukcesu Twojej firmy

Prowadząc firmę, wiesz, jak ważne jest bycie widocznym w sieci. Ale skąd właściwie brać wiedzę o marketingu...
guest blogging co to jest

Guest blogging – co to jest?

Nowoczesny Content Marketing to coś więcej niż tworzenie angażujących treści na własnym blogu. Coraz więcej firm i...
formuła copywriterska PAS co to jest

Na czym polega formuła copywriterska PAS?

Wyobraź sobie, że oferujesz produkt, który może rozwiązać problem Twojego klienta, ale nie masz pewności, jak to...

Social Media

Google indeksuje posty z Instagrama i Facebooka co to oznacza

Google zaczyna indeksować posty z Instagrama i Facebooka. Co to zmienia?

Jeszcze do niedawna to, co publikowaliśmy na Instagramie czy Facebooku, zostawało tam — zamknięte w aplikacji. A...
Internet i Social Media w Polsce 2024 co warto wiedzieć

Internet i media społecznościowe – podsumowanie raportu Digital 2025: Poland

Najnowszy Digital 2025: Poland jest już dostępny! To kompendium wiedzy na temat tego, jak Polacy korzystali z...

11 nieoczywistych funkcji Instagrama, które musisz odkryć

Instagram jest jedną z największych i najpopularniejszych platform społecznościowych. Skupia ponad miliard aktywnych użytkowników każdego miesiąca. Nic więc dziwnego, że jest to narzędzie chętnie...
TikTok pomysły

Co publikować na TikToku? 9 pomysłów dla biznesu

Jakie medium społecznościowe cieszy się obecnie największym potencjałem marketingowym? Z pewnością jest to TikTok. Przedsiębiorcy coraz częściej...
monitoring mediów społecznościowych na czym polega

Jak monitorować media społecznościowe?

Czy wiesz, co ludzie mówią o Twojej marce na Facebooku, Instagramie i innych popularnych platformach? Opinie klientów,...

SEM

cost per lead co to jest

Jak obliczyć CPL (Cost Per Lead)?

Efektywność kampanii reklamowej opiera się na precyzyjnym dotarciu do potencjalnych klientów. Kluczowe pytanie brzmi jednak – ile...
reklama na stronie internetowej co warto wiedzieć

Reklama na stronie internetowej – co musisz wiedzieć?

Prowadzenie Social Mediów, marketing w wyszukiwarkach czy newsletter to skuteczne techniki promocji...

Czym jest CPA (Cost Per Action)?

Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Jak_Google_Analytics_4_zmieni_sposob_patrzenia_na_dane_uzytkownikow

Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?

Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Kampanie_Google_Ads

Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?

Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...