Ranking stron internetowych – wrzesień 2023
W jesiennej aurze startujemy z kolejnym rankingiem stron internetowych. Tym razem mamy podwójną gratkę dla miłośników zwierząt,...
Social Media 2024: przewodnik po trendach, które musisz znać!
Czujesz, że Twoje firmowe media społecznościowe pozostają w tyle za konkurencją? Nie nadążasz za zmianami na Facebooku,...
Jak Google dba o bezpieczeństwo naszych danych?
Bezpieczeństwo Waszych danych w sieci to dla Google priorytet. Dlatego też nieustannie pracują nad tym, by były one jak najlepiej chronione. Pamiętajcie jednak, że i Wy możecie skorzystać z wielu prostych sposobów, by je zabezpieczyć.
Czym jest Content Repurposing?
Internetowy szum, przesyt informacyjny, krótka uwaga użytkowników – to wyzwania, z którymi na co dzień muszą mierzyć...
Sól i pieprz SEO, czyli kilka słów o meta tytule i...
Na naszym blogu wielokrotnie zwracaliśmy uwagę, jak ważne na stronie są wypełniające ją treści. Co jeszcze można...
E-mail marketing – jak dopasować do odbiorców?
Coraz więcej firm sektora B2B dostrzega ogromny potencjał e-mail marketingu w komunikacji z obecnymi oraz potencjalnymi klientami....
Google Tag Manager – jak dodać na stronę?
Chcesz odnieść sukces w sieci, podejmować lepsze decyzje strategiczne i usprawnić swoją strategię biznesową? Kluczem do sukcesu...
Proces obsługi klienta – z jakich etapów się składa?
Porzucone koszyki, natychmiastowe zakupy online i wiele dostępnych opcji dostawy czy płatności – to realia współczesnego e-handlu....
Konkurencja cenowa i pozaceonowa – czym się różnią?
Wiele firm zastanawia się, jak skutecznie konkurować z innymi podmiotami, tak aby przyciągnąć uwagę klientów i zwiększyć...
Na czym polega sprzedaż subskrypcyjna?
Wygoda i dostępność usług na żądanie stały się kluczowe dla współczesnych konsumentów. Właśnie z tego powodu sprzedaż...
Jak dodać mapę witryny na swojej stronie internetowej?
Mapa strony pozwala na optymalizację indeksowania na stronie lub w sklepie internetowym. Za jej pomocą prześlesz do...
Metoda Getting Things Done – na czym polega?
Czy czujesz czasem przytłoczenie listą zadań do wykonania, liczbą projektów do ukończenia i obowiązków do spełnienia? David...
Tworzenie stron WWW
6 trendów w projektowaniu stron internetowych na 2024 rok
Zbliżający się nowy rok skłania do podsumowań, a...
Ranking stron internetowych – wrzesień 2023
W jesiennej aurze startujemy z kolejnym rankingiem stron...
Lazy loading – jak wprowadzić je na stronie?
Czy zastanawiasz się czasami, jak przyspieszyć ładowanie swojej...
Cache – co to jest pamięć podręczna na stronie internetowej?
Użytkownicy mogą korzystać z coraz szybszego dostępu do...
Breadcrumbs – jakie znaczenie ma nawigacja okruszkowa dla strony internetowej?
Breadcrumbs, czyli nawigacja okruszkowa, to jeden z elementów...
E-Commerce
7 trendów e-commerce na 2024 rok
E-handel stał się dominującym trendem wśród osób w każdym wieku. Kupujemy książki, ubrania czy artykuły spożywcze, które...
Proces obsługi klienta – z jakich etapów się składa?
Porzucone koszyki, natychmiastowe zakupy online i wiele dostępnych opcji dostawy czy płatności – to realia współczesnego e-handlu....
SaaS – jak działa oprogramowanie w chmurze?
Mobilność, elastyczność i efektywność – to cechy, które odgrywają ogromną rolę w...
Copywriting SEO
Czym jest Content Repurposing?
Internetowy szum, przesyt informacyjny, krótka uwaga użytkowników – to wyzwania, z którymi na co dzień muszą mierzyć...
Sól i pieprz SEO, czyli kilka słów o meta tytule i meta opisie
Na naszym blogu wielokrotnie zwracaliśmy uwagę, jak ważne na stronie są wypełniające ją treści. Co jeszcze można...
Jak napisać opis firmy na stronę “O nas”?
Jednym z najważniejszych działów każdej witryny jest sekcja "O nas". To właśnie tam potencjalni klienci będą szukać...
Jak pisać teksty na stronę WWW?
Prowadzenie własnej strony internetowej to nieodłączny element funkcjonowania małych i średnich firm. Jednak samo posiadanie witryny to...
9 typów treści na blog, które zaangażują Twoich czytelników
Blogowanie jest jedną z najefektywniejszych dróg do budowania wizerunku marki, generowania efektu poczty pantoflowej oraz większego ruchu...
Social Media
Social Media 2024: przewodnik po trendach, które musisz znać!
Czujesz, że Twoje firmowe media społecznościowe pozostają w tyle za konkurencją? Nie nadążasz za zmianami na Facebooku,...
Co publikować na TikToku? 9 pomysłów dla biznesu
Jakie medium społecznościowe cieszy się obecnie największym potencjałem marketingowym? Z pewnością jest to TikTok. Przedsiębiorcy coraz częściej...
Viral spoof – jakie ma znaczenie w marketingu wirusowym?
W świecie mediów społecznościowych, gdzie setki milionów użytkowników każdego dnia przegląda najnowsze memy, filmy i zdjęcia, pojęcie...
Jak planować posty w Social Mediach?
Obecność na Facebooku, Instagramie, TikToku czy innych platformach to kluczowy element efektywnej strategii marketingowej nie tylko dla...
User Generated Content – co to jest?
Najprościej mówiąc, User Generated Content (UGC) to treści tworzone przez klientów. Są one bardzo wiarygodne dla internautów...
SEM
Reklama na stronie internetowej – co musisz wiedzieć?
Prowadzenie Social Mediów, marketing w wyszukiwarkach czy newsletter to skuteczne techniki promocji...
Czym jest CPA (Cost Per Action)?
Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?
Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?
Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...
30 września zniknie średnia pozycja w Google Ads. Jakie wskaźniki efektywności kampanii otrzymamy w...
Duże budżety przeznaczane na kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google. Optymalizacja witryn – "walka" żeby pozycje stron w wyszukiwarce były wysokie, reklamy klikalne, a zwrot...