Jak pisać teksty na stronę WWW?
Prowadzenie własnej strony internetowej to nieodłączny element funkcjonowania małych i średnich firm. Jednak samo posiadanie witryny to...
Marketing partyzancki – jak go wykorzystać?
Twoja kampania marketingowa nie przynosi oczekiwanych efektów? Wciąż korzystasz z tradycyjnych technik reklamy? W czasach, gdy konkurencja...
Przekaz reklamowy – co powinien zawierać?
Każdy przedsiębiorca, który chce rozwijać swoją działalność, musi skutecznie promować ofertę firmy. Nic więc dziwnego, że obecnie...
Na czym polega marketing mix?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak wielkie korporacje osiągają sukces na rynku? Jak to możliwe, że niektóre produkty...
Czym jest Lean Management?
Jednym z podejść, które zdobyło szerokie uznanie w świecie biznesu, jest Lean Management. W tym wpisie przyjrzymy...
10 najlepszych programów do mailingu
W dobie cyfryzacji i powszechnego dostępu do Internetu e-mail marketing stał się jednym z kluczowych elementów skutecznej...
Ranking stron internetowych – lipiec 2023
Przyszedł czas na lipcowe zestawienie stron internetowych dla firm. W tym letnim miesiącu zachwycimy się kinem, wrzucimy...
Design Thinking – co to jest?
Czym dokładnie jest Design Thinking i jak może wpłynąć na rozwój Twojej firmy? W tym wpisie postaramy...
Jak dodać swoją stronę do Google?
Dziś każda firma, która chce odnosić sukcesy, powinna mieć swoją stronę internetową. Samo jej posiadanie to jednak...
Jak sprawdzić i poprawić szybkość strony?
Coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest szybkość ładowania strony internetowej. Witryny, które...
Model AIDA – jak ocenić reakcje klientów na reklamę?
Jednym z narzędzi do oceny skuteczności działań marketingowych jest model AIDA, który pozwala na zrozumienie reakcji klientów...
5 sposobów na skuteczne generowanie pomysłów
Jeśli jesteś przedsiębiorcą to wiesz, że rozwiązywanie problemów i samodzielne generowanie pomysłów może być czasochłonne i trudniejsze...
Tworzenie stron WWW
Joomla! – wprowadzenie do systemu CMS
Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z...
Błąd 500 – co to jest?
Znasz to uczucie,...
Jak sprawdzić bezpieczeństwo strony internetowej?
Działalność online zapewnia...
Ranking stron internetowych – lipiec 2023
Przyszedł czas na lipcowe zestawienie stron internetowych dla...
Design Thinking – co to jest?
Czym dokładnie jest Design Thinking i jak może...
E-Commerce
5 podstawowych typów klientów w procesie zakupowym e-commerce
Aby z powodzeniem sprzedawać swoje produkty lub usługi, potrzebna jest wiedza na temat tego, kim jest typowy...
Fotografia produktowa – jak zrobić dobre zdjęcia swoim produktom?
E-sklep ma tę przewagę nad sklepem stacjonarnym, że jest dostępny dla naszych klientów 24/7. Jednak produkt musi...
Porzucony koszyk – dlaczego klienci rezygnują z zakupów i jak temu zapobiec?
Porzucony koszyk to coś, z czym spotykają się na co dzień wszyscy sprzedawcy internetowi. Zjawisko to polega...
Copywriting SEO
Jak pisać teksty na stronę WWW?
Prowadzenie własnej strony internetowej to nieodłączny element funkcjonowania małych i średnich firm. Jednak samo posiadanie witryny to...
9 typów treści na blog, które zaangażują Twoich czytelników
Blogowanie jest jedną z najefektywniejszych dróg do budowania wizerunku marki, generowania efektu poczty pantoflowej oraz większego ruchu...
Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?
Odpowiedź na to pytanie tylko pozornie jest prosta. Temat content marketingu i dobrych treści na stronę powraca...
Jak napisać skuteczną ofertę handlową?
Oferta handlowa jest kluczowym elementem w procesie sprzedaży. Powinna być przygotowana tak, aby przekonywała potencjalnych klientów do...
Copywriter 2.0., czyli czym jest AI copywriting?
To nie pierwsza rewolucja, która dzieje się na naszych oczach. Już dziś sztuczna inteligencja zmienia wiele aspektów...
Social Media
Viral spoof – jakie ma znaczenie w marketingu wirusowym?
W świecie mediów społecznościowych, gdzie setki milionów użytkowników każdego dnia przegląda najnowsze memy, filmy i zdjęcia, pojęcie...
Jak planować posty w Social Mediach?
Obecność na Facebooku, Instagramie, TikToku czy innych platformach to kluczowy element efektywnej strategii marketingowej nie tylko dla...
User Generated Content – co to jest?
Najprościej mówiąc, User Generated Content (UGC) to treści tworzone przez klientów. Są one bardzo wiarygodne dla internautów...
Jak zrobić reklamę na Facebooku?
Jeżeli chcesz odnieść sukces w sieci, to musisz rozwijać swój biznes w szybkim tempie. Na szczęście Social...
Instagram dla biznesu – jak wykorzystać platformę do promocji firmy?
Instagram to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych, którą warto wykorzystywać do promocji biznesu. Przedsiębiorcy mogą za pomocą...
SEM
Czym jest CPA (Cost Per Action)?
Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Google Maps: Nawiguj i wyszukuj – Mapy Google online i offline
Około 60% powierzchni świata nie jest objęte dostępem do Internetu, a nawet tam, gdzie jest to możliwe, sygnał bywa zawodny. Oznacza to, że dla większości populacji niemożliwy jest szybki i łatwy dostęp do informacji.
Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?
Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?
Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...
30 września zniknie średnia pozycja w Google Ads. Jakie wskaźniki efektywności kampanii otrzymamy w...
Duże budżety przeznaczane na kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google. Optymalizacja witryn – "walka" żeby pozycje stron w wyszukiwarce były wysokie, reklamy klikalne, a zwrot...