Plik Robots.txt – co to jest?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, skąd roboty indeksujące Google wiedzą, które strony na Twojej witrynie firmowej przeszukiwać, a...

Dynamiczny DNS – co to jest?

Dynamiczny DNS (Dynamic Domain Name System, w skrócie DDNS) to technologia, która sprawia, że Twoje cyfrowe życie...

Reguła wzajemności w marketingu – co to jest?

Wyobraź sobie, że wchodzisz do ulubionej kawiarni, a barista uśmiecha się i mówi: „Spróbuj naszej nowej mieszanki...

Jak kompresować zdjęcia na stronie internetowej?

Czy wiesz, że zbyt duże zdjęcia i grafiki mogą znacznie spowolnić szybkość ładowania strony internetowej Twojej firmy,...

Jak zostać Web Designerem? Przewodnik

Web Design to dynamiczna i kreatywna ścieżka kariery, która łączy technologię z estetyką. Obecnie zapotrzebowanie na specjalistów...

Co publikować na TikToku? 9 pomysłów dla biznesu

Jakie medium społecznościowe cieszy się obecnie największym potencjałem marketingowym? Z pewnością jest to TikTok. Przedsiębiorcy coraz częściej...

Jak monitorować media społecznościowe?

Czy wiesz, co ludzie mówią o Twojej marce na Facebooku, Instagramie i innych popularnych platformach? Opinie klientów,...

Czym jest Cross Channeling?

Wyobraź sobie, że oglądasz reklamę na Instagramie, która przyciąga Twoją uwagę. Klikasz w nią, przenosisz się na...

Darmowa dostawa w sklepie internetowym – kiedy się opłaca?

Darmowa dostawa jest jedną z najskuteczniejszych zachęt zakupowych w sklepie internetowym. Jednak jej wprowadzenie to nie tylko...

Material design – co to jest?

Wyobraź sobie interfejs, który nie tylko świetnie wygląda, ale również działa intuicyjnie, jest responsywny i zgodny z...

Live streaming w marketingu – jak go wykorzystać?

Prowadzenie sprzedaży na żywo to więcej niż trend – to rewolucja w sposobie komunikacji z klientami. Widzowie...

Reklamacja w sklepie internetowym – jak ją obsłużyć?

Jako przedsiębiorca doskonale zdajesz sobie sprawę, że dobra obsługa klienta nie kończy się na sprzedaży – to,...

Tworzenie stron WWW

widget na stronie internetowej co to jest

Widgety na stronie internetowej – co to jest?

Masz firmową witrynę albo planujesz ją założyć i...

Plik Robots.txt – co to jest?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, skąd roboty indeksujące Google...
kompresja zdjęć co to jest

Jak kompresować zdjęcia na stronie internetowej?

Czy wiesz, że zbyt duże zdjęcia i grafiki...
cyberbezpieczeństwo jak o nie zadbać

Jak zadbać o bezpieczeństwo w sieci?

Internet to nieodłączna część naszego codziennego życia –...
ranking stron co to jest

Ranking stron internetowych – sierpień 2024

Mamy już wyniki kolejnego rankingu stron internetowych WeNet!...

Strategia marketingowa

Darmowe_banki_zdjec_Odkryj_najciekawsze_opcje

Darmowe banki zdjęć. Odkryj najciekawsze opcje!

Szukasz zdjęć, które wzbogacą Twoją stronę internetową, wpis...
reguła wzajemności co to jest

Reguła wzajemności w marketingu – co to jest?

Wyobraź sobie, że wchodzisz do ulubionej kawiarni, a...
Cross Channel Marketing co to jest

Czym jest Cross Channeling?

Wyobraź sobie, że oglądasz reklamę na Instagramie, która...
live streaming co to jest

Live streaming w marketingu – jak go wykorzystać?

Prowadzenie sprzedaży na żywo to więcej niż trend...
przekaz podprogowy co to jest

Na czym polega przekaz podprogowy?

Reklama podprogowa jest wszędzie – czy tego chcesz,...
Inbound Marketing co to jest

Czym jest Inbound Marketing? Sztuka przyciągania

Reklamy otaczają nas z każdej strony. Dlatego coraz...
współpraca z influencerem na czym polega

Jak nawiązać współpracę z influencerem?

Social Media są dziś miejscem, gdzie rozgrywają się...
sprzedaż abonamentowa co to jest

Sprzedaż abonamentowa w sklepie internetowym – co musisz wiedzieć?

Pewnie zauważyliście, że sprzedaż subskrypcyjna zdobywa popularność, a...
marketing halloween na czym polega

Strasznie dobry marketing na Halloween – jak się za to zabrać?

Cukierki, kostiumy, dynie, duchy czy zabawa światło-cieniem –...
marka premium co to jest

Jak promować markę premium? Krótki przewodnik

Budowanie marki premium to wyzwanie, które wymaga nie...

E-Commerce

Darmowa dostawa kiedy się opłaca

Darmowa dostawa w sklepie internetowym – kiedy się opłaca?

Darmowa dostawa jest jedną z najskuteczniejszych zachęt zakupowych w sklepie internetowym. Jednak jej wprowadzenie to nie tylko...
błąd cenowy w sklepie internetowym co to jest

Błędna cena w sklepie internetowym – co musi zrobić sprzedawca?

Wyobraź sobie, że przeglądasz ofertę sklepu internetowego i znajdujesz produkt w wyjątkowo atrakcyjnej cenie – tak niskiej,...
sklep online co to jest

7 najważniejszych funkcji sklepu internetowego i przewidywania na 2025 rok

Z roku na rok rośnie liczba osób robiących zakupy online. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby właściciele...

Copywriting SEO

kurs marketingowy co to jest

Bezpłatne kursy marketingowe – pierwszy krok do sukcesu Twojej firmy

Prowadząc firmę, wiesz, jak ważne jest bycie widocznym w sieci. Ale skąd właściwie brać wiedzę o marketingu...
guest blogging co to jest

Guest blogging – co to jest?

Nowoczesny Content Marketing to coś więcej niż tworzenie angażujących treści na własnym blogu. Coraz więcej firm i...
formuła copywriterska PAS co to jest

Na czym polega formuła copywriterska PAS?

Wyobraź sobie, że oferujesz produkt, który może rozwiązać problem Twojego klienta, ale nie masz pewności, jak to...
prompt - co to jest

Chat GPT – 10 sposobów na pisanie dobrych promptów

AI pomaga przedsiębiorcom w różnych aspektach prowadzenia biznesu. Kluczem do skutecznego wykorzystania sztucznej inteligencji są dobrze sformułowane...
ogloszenie co to jest

Jak napisać skuteczne ogłoszenie? 7 kluczowych kroków

Tworzenie skutecznego ogłoszenia to sztuka, która wymaga zrozumienia potrzeb swojej grupy docelowej i umiejętności przekazania im przekonującej...

Social Media

TikTok pomysły

Co publikować na TikToku? 9 pomysłów dla biznesu

Jakie medium społecznościowe cieszy się obecnie największym potencjałem marketingowym? Z pewnością jest to TikTok. Przedsiębiorcy coraz częściej...
monitoring mediów społecznościowych na czym polega

Jak monitorować media społecznościowe?

Czy wiesz, co ludzie mówią o Twojej marce na Facebooku, Instagramie i innych popularnych platformach? Opinie klientów,...
trendy Social Media 2025 jakie są

Trendy Social Media 2025, które musisz znać

Wyobraź sobie marketing w Social Mediach, w którym Twoje ulubione firmy nie tylko sprzedają produkty, ale także...
świąteczne kampanie w Social Mediach czym są

Świąteczne kampanie w Social Mediach. O czym warto pamiętać?

Większość z nas na Boże Narodzenie czeka przez 11 miesięcy w roku. Świąteczny klimat warto przenieść również...
Blog_WeNet_jak_dobierac_hashtagi

Jak dobierać hashtagi na Instagramie? Triki, dzięki którym zwiększysz zasięgi

Hashtagi to ważny element publikacji na Instagramie, który w dużym stopniu decyduje o zasięgu danego posta. Wybierasz...

SEM

cost per lead co to jest

Jak obliczyć CPL (Cost Per Lead)?

Efektywność kampanii reklamowej opiera się na precyzyjnym dotarciu do potencjalnych klientów. Kluczowe pytanie brzmi jednak – ile...
reklama na stronie internetowej co warto wiedzieć

Reklama na stronie internetowej – co musisz wiedzieć?

Prowadzenie Social Mediów, marketing w wyszukiwarkach czy newsletter to skuteczne techniki promocji...

Czym jest CPA (Cost Per Action)?

Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Jak_Google_Analytics_4_zmieni_sposob_patrzenia_na_dane_uzytkownikow

Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?

Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Kampanie_Google_Ads

Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?

Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...