Jak zacząć pisać bloga w 2025 roku?
Prowadzenie bloga to już od dawna nie jest tylko sposób na wyrażenie siebie i swoich pasji czy...
Na czym polega przekaz podprogowy?
Reklama podprogowa jest wszędzie – czy tego chcesz, czy nie. Ukryte komunikaty, subtelne bodźce wzrokowe i dźwiękowe,...
Ranking stron internetowych – październik 2024
Czas na kolejne wyniki rankingu stron by WeNet! Co tym razem? Wszystkie wyróżnione witryny w październikowej edycji...
Trendy Social Media 2025, które musisz znać
Wyobraź sobie marketing w Social Mediach, w którym Twoje ulubione firmy nie tylko sprzedają produkty, ale także...
Jak dbać o bezpieczeństwo w sieci? Fałszywe faktury: praktyczne porady dla...
Internet daje nam mnóstwo możliwości, ale niestety bywa również miejscem działania oszustów. Z dnia na dzień wymyślają...
Tworzenie stron – trendy na 2025 rok, które warto znać
Na nowy rok przygotowaliśmy zestawienie kluczowych trendów, które będą dominować w branży web designu w nadchodzących latach....
Co musisz wiedzieć o SEO w 2025 roku? Przegląd kluczowych trendów
Rok 2024 przyniósł wiele zmian w pozycjonowaniu, a 2025... zapowiada się jako jeszcze bardziej wymagający i dynamiczny...
7 praktyk na świąteczną kampanię mailingową
W okresie świątecznym warto zadbać o odpowiednią komunikację z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami. E-mail marketing wciąż jest...
Badania fokusowe – na czym polegają i co warto o nich...
Badania fokusowe (ang. focus group interviews) to jedno z najbardziej popularnych narzędzi w badaniach jakościowych. Są niezwykle...
Czym jest Inbound Marketing? Sztuka przyciągania
Reklamy otaczają nas z każdej strony. Dlatego coraz trudniej przyciągnąć uwagę klientów. Tradycyjne metody (takie jak billboardy,...
Świąteczne kampanie w Social Mediach. O czym warto pamiętać?
Większość z nas na Boże Narodzenie czeka przez 11 miesięcy w roku. Świąteczny klimat warto przenieść również...
Błędna cena w sklepie internetowym – co musi zrobić sprzedawca?
Wyobraź sobie, że przeglądasz ofertę sklepu internetowego i znajdujesz produkt w wyjątkowo atrakcyjnej cenie – tak niskiej,...
Tworzenie stron WWW
Jak zadbać o bezpieczeństwo w sieci?
Internet to nieodłączna część naszego codziennego życia –...
Ranking stron internetowych – sierpień 2024
Mamy już wyniki kolejnego rankingu stron internetowych WeNet!...
Ranking stron internetowych – lipiec 2024
Przed nami kolejny letni ranking stron WWW. W...
Paginacja stron – co to jest?
Czy zdarzyło Ci...
Ranking stron internetowych – maj 2024
Już jest! Najnowszy ranking stron internetowych przed Wami....
Strategia marketingowa
Live streaming w marketingu – jak go wykorzystać?
Prowadzenie sprzedaży na żywo to więcej niż trend...
Na czym polega przekaz podprogowy?
Reklama podprogowa jest wszędzie – czy tego chcesz,...
Czym jest Inbound Marketing? Sztuka przyciągania
Reklamy otaczają nas z każdej strony. Dlatego coraz...
Jak nawiązać współpracę z influencerem?
Social Media są dziś miejscem, gdzie rozgrywają się...
Sprzedaż abonamentowa w sklepie internetowym – co musisz wiedzieć?
Pewnie zauważyliście, że sprzedaż subskrypcyjna zdobywa popularność, a...
Strasznie dobry marketing na Halloween – jak się za to zabrać?
Cukierki, kostiumy, dynie, duchy czy zabawa światło-cieniem –...
Jak promować markę premium? Krótki przewodnik
Budowanie marki premium to wyzwanie, które wymaga nie...
Atrybucja konwersji – co to jest i jak z niej korzystać w biznesie?
Atrybucja konwersji pomaga określić, które kanały marketingowe i...
Customer Journey – jak zaplanować ścieżkę klienta?
Dla przedsiębiorców dbających o rozwój swojego biznesu, doświadczenia...
Jak wykorzystać brand book w marketingu?
Każda silna marka, którą podziwiają klienci, opiera się...
E-Commerce
Darmowa dostawa w sklepie internetowym – kiedy się opłaca?
Darmowa dostawa jest jedną z najskuteczniejszych zachęt zakupowych w sklepie internetowym. Jednak jej wprowadzenie to nie tylko...
Błędna cena w sklepie internetowym – co musi zrobić sprzedawca?
Wyobraź sobie, że przeglądasz ofertę sklepu internetowego i znajdujesz produkt w wyjątkowo atrakcyjnej cenie – tak niskiej,...
7 najważniejszych funkcji sklepu internetowego i przewidywania na 2025 rok
Z roku na rok rośnie liczba osób robiących zakupy online. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby właściciele...
Copywriting SEO
Bezpłatne kursy marketingowe – pierwszy krok do sukcesu Twojej firmy
Prowadząc firmę, wiesz, jak ważne jest bycie widocznym w sieci. Ale skąd właściwie brać wiedzę o marketingu...
Guest blogging – co to jest?
Nowoczesny Content Marketing to coś więcej niż tworzenie angażujących treści na własnym blogu. Coraz więcej firm i...
Na czym polega formuła copywriterska PAS?
Wyobraź sobie, że oferujesz produkt, który może rozwiązać problem Twojego klienta, ale nie masz pewności, jak to...
Chat GPT – 10 sposobów na pisanie dobrych promptów
AI pomaga przedsiębiorcom w różnych aspektach prowadzenia biznesu. Kluczem do skutecznego wykorzystania sztucznej inteligencji są dobrze sformułowane...
Jak napisać skuteczne ogłoszenie? 7 kluczowych kroków
Tworzenie skutecznego ogłoszenia to sztuka, która wymaga zrozumienia potrzeb swojej grupy docelowej i umiejętności przekazania im przekonującej...
Social Media
Trendy Social Media 2025, które musisz znać
Wyobraź sobie marketing w Social Mediach, w którym Twoje ulubione firmy nie tylko sprzedają produkty, ale także...
Świąteczne kampanie w Social Mediach. O czym warto pamiętać?
Większość z nas na Boże Narodzenie czeka przez 11 miesięcy w roku. Świąteczny klimat warto przenieść również...
Jak dobierać hashtagi na Instagramie? Triki, dzięki którym zwiększysz zasięgi
Hashtagi to ważny element publikacji na Instagramie, który w dużym stopniu decyduje o zasięgu danego posta. Wybierasz...
Bezpłatne kursy marketingowe – pierwszy krok do sukcesu Twojej firmy
Prowadząc firmę, wiesz, jak ważne jest bycie widocznym w sieci. Ale skąd właściwie brać wiedzę o marketingu...
Jakie są wymiary grafik dla Facebooka?
Kolejny raz zastanawiasz się, jakie są odpowiednie wymiary grafik na Facebooku? Jaki przykładowo formaty powinno mieć zdjęcie...
SEM
Jak obliczyć CPL (Cost Per Lead)?
Efektywność kampanii reklamowej opiera się na precyzyjnym dotarciu do potencjalnych klientów. Kluczowe pytanie brzmi jednak – ile...
Reklama na stronie internetowej – co musisz wiedzieć?
Prowadzenie Social Mediów, marketing w wyszukiwarkach czy newsletter to skuteczne techniki promocji...
Czym jest CPA (Cost Per Action)?
Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?
Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?
Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...