Text-to-Speech – co to jest?
Zastanawiałeś się kiedyś, jak to możliwe, że Twój telefon lub komputer potrafi „mówić”? A może już korzystasz...
6 darmowych programów do prowadzenia i nagrywania webinarów
Jeśli organizujesz seminaria internetowe lub prowadzisz spotkania online, wiesz, jak ważna jest niezawodna platforma do webinarów. Dobra...
7 zasad viralowego wideo
Czy wiesz, o czym marzy każdy marketer i twórca internetowy? Z pewnością o stworzeniu viralu. W końcu...
Jak sprzedawać szkolenia online?
Dlaczego jedni eksperci żyją z pasji, zarabiając na swojej wiedzy tysiące złotych miesięcznie, a inni tego nie...
Czym jest outsourcing?
Czy Twoja firma traci czas na zadania, które mogłaby wykonywać szybciej i taniej z pomocą zewnętrznych specjalistów?...
Screaming Frog – jak wykorzystać go w SEO?
Błędy 404 na kluczowych podstronach. Brakujące opisy alternatywne obrazów. Niewłaściwe linki wewnętrzne. Te niewidoczne na pierwszy rzut...
Baner cookies i Consent Mode – jak wdrożyć je na stronie...
Jeśli chcesz, by Twoi użytkownicy czuli się bezpiecznie na stronie, musisz zadbać o zgodność z przepisami i...
10 najlepszych alternatyw dla ChatGPT
ChatGPT szturmem podbił świat technologii. Z rozwiązania stworzonego przez OpenAI korzystają dziś miliony użytkowników na całym świecie....
Wykres Ishikawy – co to jest?
W biznesie każdy problem to... potencjalna okazja do poprawy! Ale tylko wtedy, gdy potrafimy znaleźć jego prawdziwą...
Jak zwiększyć konwersję na Allegro?
Sprzedawanie na Allegro to sztuka przyciągania uwagi i budowania zaufania w kilka sekund. W tak licznej prezentacji...
Na czym polega storytelling?
„Powiedz mi fakt, a się nauczę. Powiedz mi prawdę, a uwierzę. Ale opowiedz mi historię, a będzie...
Jak analizować dane Big Data?
W erze cyfrowej dane stały się nową walutą. Każde kliknięcie, każdy zakup, każda interakcja online generuje ogromne...
Tworzenie stron WWW
Baner cookies i Consent Mode – jak wdrożyć je na stronie internetowej?
Jeśli chcesz, by Twoi użytkownicy czuli się bezpiecznie...
Prawo autorskie w Internecie – co trzeba wiedzieć?
Czy zdarza Ci się, że tworzysz coś wyjątkowego...
Który format jest lepszy: PNG czy JPG?
Najpopularniejsze formaty obrazów na stronach WWW to JPG,...
Widgety na stronie internetowej – co to jest?
Masz firmową witrynę albo planujesz ją założyć i...
Plik Robots.txt – co to jest?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, skąd roboty indeksujące Google...
Strategia marketingowa
Grupa fokusowa – co to jest?
Czy naprawdę znasz swoich klientów? Nie tylko ich...
Czym jest mapa percepcji w marketingu?
Pewnie doświadczałeś tego dylematu wiele razy, wchodząc do...
Na czym polega storytelling?
„Powiedz mi fakt, a się nauczę. Powiedz mi...
Jak sprzedawać ebooki przez Internet?
Marzysz o pasywnych dochodach? A może chcesz zarabiać...
Darmowe banki zdjęć. Odkryj najciekawsze opcje!
Szukasz zdjęć, które wzbogacą Twoją stronę internetową, wpis...
Reguła wzajemności w marketingu – co to jest?
Wyobraź sobie, że wchodzisz do ulubionej kawiarni, a...
Czym jest Cross Channeling?
Wyobraź sobie, że oglądasz reklamę na Instagramie, która...
Live streaming w marketingu – jak go wykorzystać?
Prowadzenie sprzedaży na żywo to więcej niż trend...
Na czym polega przekaz podprogowy?
Reklama podprogowa jest wszędzie – czy tego chcesz,...
Czym jest Inbound Marketing? Sztuka przyciągania
Reklamy otaczają nas z każdej strony. Dlatego coraz...
E-Commerce
Jak zwiększyć konwersję na Allegro?
Sprzedawanie na Allegro to sztuka przyciągania uwagi i budowania zaufania w kilka sekund. W tak licznej prezentacji...
Czym charakteryzuje się branża retail?
Spotykasz się z nią codziennie, robiąc zakupy online, m.in. na Allegro czy też w pobliskim sklepie, np....
Darmowa dostawa w sklepie internetowym – kiedy się opłaca?
Darmowa dostawa jest jedną z najskuteczniejszych zachęt zakupowych w sklepie internetowym. Jednak jej wprowadzenie to nie tylko...
Copywriting SEO
10 najlepszych alternatyw dla ChatGPT
ChatGPT szturmem podbił świat technologii. Z rozwiązania stworzonego przez OpenAI korzystają dziś miliony użytkowników na całym świecie....
Jak napisać dobry poradnik w 2025 roku?
Czy zdarzyło Ci się szukać rozwiązania problemu w Internecie? Jeśli tak, to na pewno trafiłeś/trafiłaś na artykuł...
Bezpłatne kursy marketingowe – pierwszy krok do sukcesu Twojej firmy
Prowadząc firmę, wiesz, jak ważne jest bycie widocznym w sieci. Ale skąd właściwie brać wiedzę o marketingu...
Guest blogging – co to jest?
Nowoczesny Content Marketing to coś więcej niż tworzenie angażujących treści na własnym blogu. Coraz więcej firm i...
Na czym polega formuła copywriterska PAS?
Wyobraź sobie, że oferujesz produkt, który może rozwiązać problem Twojego klienta, ale nie masz pewności, jak to...
Social Media
Internet i media społecznościowe – podsumowanie raportu Digital 2025: Poland
Najnowszy Digital 2025: Poland jest już dostępny! To kompendium wiedzy na temat tego, jak Polacy korzystali z...
11 nieoczywistych funkcji Instagrama, które musisz odkryć
Instagram jest jedną z największych i najpopularniejszych platform społecznościowych. Skupia ponad miliard aktywnych użytkowników każdego miesiąca. Nic więc dziwnego, że jest to narzędzie chętnie...
Co publikować na TikToku? 9 pomysłów dla biznesu
Jakie medium społecznościowe cieszy się obecnie największym potencjałem marketingowym? Z pewnością jest to TikTok. Przedsiębiorcy coraz częściej...
Jak monitorować media społecznościowe?
Czy wiesz, co ludzie mówią o Twojej marce na Facebooku, Instagramie i innych popularnych platformach? Opinie klientów,...
Trendy Social Media 2025, które musisz znać
Wyobraź sobie marketing w Social Mediach, w którym Twoje ulubione firmy nie tylko sprzedają produkty, ale także...
SEM
Jak obliczyć CPL (Cost Per Lead)?
Efektywność kampanii reklamowej opiera się na precyzyjnym dotarciu do potencjalnych klientów. Kluczowe pytanie brzmi jednak – ile...
Reklama na stronie internetowej – co musisz wiedzieć?
Prowadzenie Social Mediów, marketing w wyszukiwarkach czy newsletter to skuteczne techniki promocji...
Czym jest CPA (Cost Per Action)?
Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?
Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?
Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...