Plik Robots.txt – co to jest?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, skąd roboty indeksujące Google wiedzą, które strony na Twojej witrynie firmowej przeszukiwać, a...
Dynamiczny DNS – co to jest?
Dynamiczny DNS (Dynamic Domain Name System, w skrócie DDNS) to technologia, która sprawia, że Twoje cyfrowe życie...
Reguła wzajemności w marketingu – co to jest?
Wyobraź sobie, że wchodzisz do ulubionej kawiarni, a barista uśmiecha się i mówi: „Spróbuj naszej nowej mieszanki...
Jak kompresować zdjęcia na stronie internetowej?
Czy wiesz, że zbyt duże zdjęcia i grafiki mogą znacznie spowolnić szybkość ładowania strony internetowej Twojej firmy,...
Jak zostać Web Designerem? Przewodnik
Web Design to dynamiczna i kreatywna ścieżka kariery, która łączy technologię z estetyką. Obecnie zapotrzebowanie na specjalistów...
Co publikować na TikToku? 9 pomysłów dla biznesu
Jakie medium społecznościowe cieszy się obecnie największym potencjałem marketingowym? Z pewnością jest to TikTok. Przedsiębiorcy coraz częściej...
Jak monitorować media społecznościowe?
Czy wiesz, co ludzie mówią o Twojej marce na Facebooku, Instagramie i innych popularnych platformach? Opinie klientów,...
Czym jest Cross Channeling?
Wyobraź sobie, że oglądasz reklamę na Instagramie, która przyciąga Twoją uwagę. Klikasz w nią, przenosisz się na...
Darmowa dostawa w sklepie internetowym – kiedy się opłaca?
Darmowa dostawa jest jedną z najskuteczniejszych zachęt zakupowych w sklepie internetowym. Jednak jej wprowadzenie to nie tylko...
Material design – co to jest?
Wyobraź sobie interfejs, który nie tylko świetnie wygląda, ale również działa intuicyjnie, jest responsywny i zgodny z...
Live streaming w marketingu – jak go wykorzystać?
Prowadzenie sprzedaży na żywo to więcej niż trend – to rewolucja w sposobie komunikacji z klientami. Widzowie...
Reklamacja w sklepie internetowym – jak ją obsłużyć?
Jako przedsiębiorca doskonale zdajesz sobie sprawę, że dobra obsługa klienta nie kończy się na sprzedaży – to,...
Tworzenie stron WWW
Widgety na stronie internetowej – co to jest?
Masz firmową witrynę albo planujesz ją założyć i...
Plik Robots.txt – co to jest?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, skąd roboty indeksujące Google...
Jak kompresować zdjęcia na stronie internetowej?
Czy wiesz, że zbyt duże zdjęcia i grafiki...
Jak zadbać o bezpieczeństwo w sieci?
Internet to nieodłączna część naszego codziennego życia –...
Ranking stron internetowych – sierpień 2024
Mamy już wyniki kolejnego rankingu stron internetowych WeNet!...
Strategia marketingowa
Darmowe banki zdjęć. Odkryj najciekawsze opcje!
Szukasz zdjęć, które wzbogacą Twoją stronę internetową, wpis...
Reguła wzajemności w marketingu – co to jest?
Wyobraź sobie, że wchodzisz do ulubionej kawiarni, a...
Czym jest Cross Channeling?
Wyobraź sobie, że oglądasz reklamę na Instagramie, która...
Live streaming w marketingu – jak go wykorzystać?
Prowadzenie sprzedaży na żywo to więcej niż trend...
Na czym polega przekaz podprogowy?
Reklama podprogowa jest wszędzie – czy tego chcesz,...
Czym jest Inbound Marketing? Sztuka przyciągania
Reklamy otaczają nas z każdej strony. Dlatego coraz...
Jak nawiązać współpracę z influencerem?
Social Media są dziś miejscem, gdzie rozgrywają się...
Sprzedaż abonamentowa w sklepie internetowym – co musisz wiedzieć?
Pewnie zauważyliście, że sprzedaż subskrypcyjna zdobywa popularność, a...
Strasznie dobry marketing na Halloween – jak się za to zabrać?
Cukierki, kostiumy, dynie, duchy czy zabawa światło-cieniem –...
Jak promować markę premium? Krótki przewodnik
Budowanie marki premium to wyzwanie, które wymaga nie...
E-Commerce
Darmowa dostawa w sklepie internetowym – kiedy się opłaca?
Darmowa dostawa jest jedną z najskuteczniejszych zachęt zakupowych w sklepie internetowym. Jednak jej wprowadzenie to nie tylko...
Błędna cena w sklepie internetowym – co musi zrobić sprzedawca?
Wyobraź sobie, że przeglądasz ofertę sklepu internetowego i znajdujesz produkt w wyjątkowo atrakcyjnej cenie – tak niskiej,...
7 najważniejszych funkcji sklepu internetowego i przewidywania na 2025 rok
Z roku na rok rośnie liczba osób robiących zakupy online. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby właściciele...
Copywriting SEO
Bezpłatne kursy marketingowe – pierwszy krok do sukcesu Twojej firmy
Prowadząc firmę, wiesz, jak ważne jest bycie widocznym w sieci. Ale skąd właściwie brać wiedzę o marketingu...
Guest blogging – co to jest?
Nowoczesny Content Marketing to coś więcej niż tworzenie angażujących treści na własnym blogu. Coraz więcej firm i...
Na czym polega formuła copywriterska PAS?
Wyobraź sobie, że oferujesz produkt, który może rozwiązać problem Twojego klienta, ale nie masz pewności, jak to...
Chat GPT – 10 sposobów na pisanie dobrych promptów
AI pomaga przedsiębiorcom w różnych aspektach prowadzenia biznesu. Kluczem do skutecznego wykorzystania sztucznej inteligencji są dobrze sformułowane...
Jak napisać skuteczne ogłoszenie? 7 kluczowych kroków
Tworzenie skutecznego ogłoszenia to sztuka, która wymaga zrozumienia potrzeb swojej grupy docelowej i umiejętności przekazania im przekonującej...
Social Media
Co publikować na TikToku? 9 pomysłów dla biznesu
Jakie medium społecznościowe cieszy się obecnie największym potencjałem marketingowym? Z pewnością jest to TikTok. Przedsiębiorcy coraz częściej...
Jak monitorować media społecznościowe?
Czy wiesz, co ludzie mówią o Twojej marce na Facebooku, Instagramie i innych popularnych platformach? Opinie klientów,...
Trendy Social Media 2025, które musisz znać
Wyobraź sobie marketing w Social Mediach, w którym Twoje ulubione firmy nie tylko sprzedają produkty, ale także...
Świąteczne kampanie w Social Mediach. O czym warto pamiętać?
Większość z nas na Boże Narodzenie czeka przez 11 miesięcy w roku. Świąteczny klimat warto przenieść również...
Jak dobierać hashtagi na Instagramie? Triki, dzięki którym zwiększysz zasięgi
Hashtagi to ważny element publikacji na Instagramie, który w dużym stopniu decyduje o zasięgu danego posta. Wybierasz...
SEM
Jak obliczyć CPL (Cost Per Lead)?
Efektywność kampanii reklamowej opiera się na precyzyjnym dotarciu do potencjalnych klientów. Kluczowe pytanie brzmi jednak – ile...
Reklama na stronie internetowej – co musisz wiedzieć?
Prowadzenie Social Mediów, marketing w wyszukiwarkach czy newsletter to skuteczne techniki promocji...
Czym jest CPA (Cost Per Action)?
Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?
Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?
Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...