article background

WeNet z nową odsłoną kampanii telewizyjnej dla MŚP

WeNet z nową odsłoną kampanii telewizyjnej dla MŚP

2 stycznia 2023 roku rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki WeNet pod hasłem „WeNet to Doradca Internetowy, który doradzi i pomoże rosnąć mojej firmie w Internecie”. W spotach reklamowych ponownie zobaczymy czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym Roberta Korzeniowskiego, który od ponad roku jest ambasadorem WeNet. Spoty reklamowe kampanii będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych w Polsce i wspierać ją będą szeroko zakrojone działania digitalowe.

Tegoroczna kampania, podobnie jak poprzednia, wrześniowa, jest adresowana do przedsiębiorców z sektora MŚP i ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób rozwinąć swój biznes w sieci oraz czerpać korzyści z nowoczesnych technologii wspierających marketing online i wpływających na wzrost sprzedaży. Kreacja spotów opiera się na historiach sukcesów bohaterów kampanii, którymi są właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale także przedsiębiorca.

W procesie cyfrowej transformacji kluczową rolę odgrywają doradcy internetowi WeNet, których zadaniem jest profesjonalne doradztwo oraz dobór najlepszych dla danej branży narzędzi i aktywności w Internecie. Dzięki ich wiedzy i kompetencjom przedsiębiorcy mogą osiągać lepsze wyniki sprzedażowe i budować rozpoznawalność swojego biznesu poprzez wzmocnienie widoczności w sieci i efektywne pozycjonowanie. Wyniki badań WeNet świadczą o tym, że doradcy internetowi są pozytywnie oceniani przez klientów – aż 81% ankietowanych określa poziom satysfakcji ze współpracy z doradcą jako bardzo satysfakcjonujący.

Od lat uświadamiamy przedsiębiorcom, jak ważna jest aktywność biznesowa w Internecie. Świat stale nas zaskakuje - zmienia się sytuacja gospodarcza, regulacje i technologia, a śledzenie i podążanie za tymi zmianami to niemałe wyzwanie dla osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą. Jako WeNet wskazujemy klientom obszary, które mają wpływ na sukces działalności online w tych dynamicznie zmieniających się czasach. Znaczenie profesjonalnego doradztwa i pełnej opieki dla klienta jest głównym tematem tegorocznej kampanii WeNet. Podkreślamy, że dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które wspierają firmy na każdym etapie rozwoju, niezależnie od branży – potrzebujesz strony WWW, zbudujemy Ci ją, prowadząc temat od początku do końca. Masz już stronę WWW – świetnie, pomożemy Ci zapewnić jej widoczność i promocję w Internecie. Potrzebujesz sklepu internetowego – zbudujemy go dla Ciebie, będziemy go promować i wskazywać jak rozwinąć działalność e-commerce. Celem jest budowanie świadomości marki WeNet jako doradcy w tej złożonej materii, który niezmiennie wsłuchuje się w potrzeby małych i średnich firmmówi Przemysław Żur, Prezes Zarządu WeNet

WeNet pomaga przedsiębiorcom przenieść biznes do sieci, oferując wsparcie w budowie stron internetowych i ich odpowiednim pozycjonowaniu, w wypromowaniu biznesu na skalę ogólnopolską, jak i lokalną. Dba również o widoczność w wyszukiwarkach, aby łatwiej było pozyskiwać nowych klientów. Oferuje też budowę sklepu internetowego – zarówno małego i prostego dla początkujących sprzedawców online, jak i dla tych, którzy chcą rozwinąć e-biznes na znaczną skalę. Każdy e-sklep jest szyty na miarę potrzeb klienta. Co istotne, WeNet wychodzi poza dotychczasowe schematy, nie opiera się wyłącznie na dostępnych rynkowych technologiach i rozwiązaniach, ale ma swój znaczący udział w tworzeniu nowych. Firma oferuje audyt stron internetowych, narzędzia do ich budowy oraz systemy kompleksowo raportujące wyniki realizowanych dla klienta działań.

Dziś każdy przedsiębiorca, niezależnie od skali działania, powinien zapewnić swojej firmie widoczność w sieci - inaczej skazuje się na cyfrowe wykluczenie. Wybór konkretnych narzędzi zależy od strategii danego biznesu, branży, w której działa, poziomu konkurencji. Dodatkowo efektywne działania w sieci wymagają stałego dostosowania do zmieniającego się otoczenia, trendów konsumenckich, zmian technologicznych. Jeśli więc przedsiębiorcy brakuje czasu, żeby być „na bieżąco", warto skorzystać z profesjonalnej opieki i wsparcia internetowych doradców WeNet, aby szybciej i prościej pozycjonować się w Internecie, osiągać lepszą widoczność, budować przewagi konkurencyjne. W tym roku będziemy dużo o tym mówić i liczymy, że uda nam się zainteresować rynek ofertą WeNetpodsumowuje Katarzyna Jezierska, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu WeNet.

Tegoroczna kampania wystartowała 2 stycznia 2023 roku i potrwa do połowy marca. Spoty reklamowe 15- i 30-sekundowe będą emitowane przede wszystkim w największych kanałach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, a także w stacjach lokalnych i na kanałach tematycznych. Dodatkowo integralną częścią kampanii będą działania digitalowe, które będą trwały równolegle z kampanią telewizyjną i obejmą ogólnopolskie portale internetowe, wyszukiwarkę Google oraz media społecznościowe w tym YouTube i Facebook. Działania wspierające obejmą formaty video, reklamy display, content marketing oraz mailingi.

Podobnie jak w pierwszej odsłonie kampanii, za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów reklamowych odpowiada firma Change. Planowaniem i zakupem mediów w TV zajął się dom mediowy Value Media, a w digitalu agencja Sales&More. Kampanijne spoty można obejrzeć tutaj: spot nr 1,  spot nr 2.

Opublikowano: 02.01.2023
Autor: Sylwia

Kontakt dla Mediów pr@wenet.pl