Co publikować na TikToku? 9 pomysłów dla biznesu

0
221

Jakie medium społecznościowe cieszy się obecnie największym potencjałem marketingowym? Z pewnością jest to TikTok. Przedsiębiorcy coraz częściej interesują się obecnością na platformie, tym bardziej że jej twórcy chętnie inwestują w rozwiązania dopasowane do biznesu. Swoje miejsce znalazły już tutaj różne branże, choć wciąż wiele marek nie wykorzystuje aplikacji do reklamy swojej działalności. Warto więc wyprzedzić konkurencję i znaleźć swoją niszę. Nie wiesz, co publikować na TikToku, aby docierać do większej liczby odbiorców? Spokojnie, mamy na to sposób! Poznaj i wypróbuj, 9 uniwersalnych pomysłów na treści dla każdej firmy. 

Dlaczego warto publikować na TikToku?

Trudno wyobrazić sobie w tej chwili lepszą platformę społecznościową do promocji firmy w sieci niż TikTok. Dlaczego? 

Po pierwsze możesz w ten sposób szybko zdobyć przewagę nad swoją konkurencją. Wszystko dlatego, że choć o potencjale marketingowym platformy mówi się głośno od kilkunastu miesięcy, to wciąż aplikacja nie jest najpopularniejszym miejscem reklamy dla biznesu. Wykorzystaj tę niszę – według badań TERRITORY Influence nawet 70% użytkowników jest skłonnych do zakupu produktu widzianego na TikToku.    

Weź pod uwagę również drugi aspekt – z chińskiej aplikacji nie korzystają już wyłącznie nastolatkowie. W tej chwili możesz tworzyć treści dla szerokiego przekroju użytkowników o różnych zainteresowaniach i potrzebach, których liczba wciąż rośnie. Na platformie właściwie każda branża może znaleźć swoją grupę docelową. 

Trzecim argumentem niech będzie fakt, że TikTok w porównaniu z innymi Social Mediami pozwala stosunkowo łatwo i szybko uzyskać ogromne zasięgi. Dzięki algorytmom aplikacji nawet małe i początkujące profile mogą zdobyć bowiem dużo wyświetleń. Jeśli zaczniesz działać, to dzięki różnorodnym narzędziom i formatom możesz szybko stworzyć viral, który zbuduje społeczność wokół Twojej marki. 

Chcę wypromować firmę

Kiedy wrzucać filmy w aplikacji TikTok? Najlepsza pora publikowania

Aktywność w mediach społecznościowych to dziś podstawa promocji biznesu w sieci. Publikowanie treści na firmowym koncie TikTok oraz wykorzystanie płatnych reklam jest więc inwestycją, która się opłaca. Aplikacja, jak już wiesz, zapewnia ogromny zasięg i dotarcie do ogromnej liczby osób, a krótkie filmy są niezwykle angażujące. 

Aby jednak wyświetlać się większej liczbie użytkowników, musisz udostępniać posty w odpowiednim czasie. Według Sprout Social najlepsza pora to wtorki, środy i czwartki. Jeśli chodzi zaś o godziny publikacji, to warto wrzucać filmy w wymienione dni od 13:00 do 15:00. Musisz pamiętać, że lepiej unikać dodawania treści na TikToku w weekendy.    

Ile treści publikować, aby algorytm TikToka je wypromował? Według różnych raportów najlepsze marki decydują się udostępniać posty regularnie, zazwyczaj 3-4 razy w tygodniu. 

Przeczytaj również:  Co słychać na rynku e-commerce? Podsumowanie nowego raportu Gemius

Weź jednak pod uwagę, że choć według specjalistów istnieje najlepszy czas i częstotliwość publikacji, to nie musi się on sprawdzić w przypadku Twojego biznesu. Podstawę stanowią testy oraz angażująca treść.   

Sprawdź, jak wypromować firmę na lokalnym rynku  data-src=

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here