W naszym lutowym zestawieniu witryn sporo kolorów i radości, choć przecież wiosna dopiero nieśmiało się rozkręca. Zgodnie z zasadami ustalonymi na początku nasz miesięczny TOP3 stron WWW klaruje się na podstawie czterech fundamentalnych czynników. A są nimi:
Ogólne wrażenie – pierwsze odczucia po zobaczeniu strony głównej.
Design – ocena jakości grafik, kolorystyki i dopasowania szablonu do branży firmy.
Copywriting – ocena tekstów na stronie, ich skuteczność sprzedażowa i jakość.
User Experience (UX) – doświadczenie użytkownika podczas korzystania ze strony.
Najlepsze realizacje stron WWW – luty
Poznaj wyróżnione projekty!
Miejsce 1
Cyklista – Przecieszyn – Towarzystwo Turystyki Rodzinnej
Przecieszyn to miejscowość położona w województwie małopolskim. W tej niepozornej lokalizacji działa Towarzystwo Turystyki Rodzinnej. „Cyklista” – bo tak się nazywa – organizuje aktywną turystykę i to nie tylko rowerową. Z firmą możesz zabrać się także na wycieczki autokarowe i odwiedzić miejscowości wczasowe w kraju i za granicą.
Projekt strony TTR od razu przywodzi na myśl wakacje i robi wrażenie. Poza estetycznym i adekwatnym do branży wyglądem (design) uwagę zwracają ruszające się boxy (zobaczysz je na stronie głównej, gdy zjedziesz nieco niżej, to te elementy z pinezkami). Ponadto na pochwałę zasługują konkretne i sprawnie napisane teksty (copywriting).
Kajtek – Police – salon urody dla psów
Trymowanie, strzyżenie, obcinanie pazurów i wiele innych zabiegów kosmetycznych możesz zafundować swojemu pupilowi w salonie Kajtek. Prowadzona przez pasjonatkę psów, Panią Mariolę, firma rozwija się w Policach nieopodal Szczecina.
Co do samej witryny, w tym przypadku na oklaski zasługują kapitalnie dobrane zdjęcia. Są zabawne i bez wątpienia przyciągają uwagę użytkowników. Poza nimi w zakładce „Galeria” możesz zobaczyć fotografie czworonożnych klientów przed i po zabiegach upiększających.
Miejsce 3
Kamieniarstwo – Warszawa – firma kamieniarska
Po podróży po różnych zakątkach Polski przybywamy do stolicy, gdzie działa zakład kamieniarski Arkadiusza Szulca. W ofercie firmy znajdziesz kompleksowe usługi kamieniarskie: od nagrobków, przez blaty i parapety, po schody.
Strona charakteryzuje się znacznie bardziej stonowaną kolorystyką w porównaniu do poprzedniczek. Jednak wybór ten jest słuszny, bo pasuje do oferty zakładu. Jest tu wszystko, co najważniejsze na stronie internetowej firmy: prezentacja działalności, szczegółowy opis usług i szeroki wybór form kontaktu (telefon, e-mail, formularz).
Sprawdź także:
Jaka powinna być strona internetowa firmy?Ranking stron ze stycznia