Jak pisaliśmy, ponad tydzień temu Google ujawnił,że ostatnia aktualizacja algorytmu Google’a dotyczyła zgodności contentu z frazą kluczową. Jak się jednak okazuje, temat tej aktualizacji wcale nie ucichł, a wręcz przeciwnie. Już od 10 dni webmasterzy cały czas zauważają liczne zmiany w narzędziach Google. Na tą chwilę nie wiadomo czy obserwowane zmiany to efekt wdrażanej właśnie wspomnianej kluczowej aktualizacji algorytmu, czy też Google szykuje dla nas coś zupełnie nowego.
Póki co, na forach nie słabną dyskusje na temat ciągłych zmian narzędzi Google, wśród których webmasterzy zaważają m.in. wzrost ruchu w Google czy zmiany w SERP.
Zainteresowanie podsycają odczyty z narzędzi monitorujących widoczność i ruch na stronach WWW – specjaliści nie mają wątpliwości, że jest to związane z aktualizacjami algorytmu Google, lub ich testami.
Można powiedzieć, że jest to temat, obok którego w żaden sposób nie można przejść obojętnie. Nie ma jednak co ukrywać (zgodnie z tym, co znalazło się na samym końcu tekstu), nie pozostaje nic innego, jak śledzić doniesienia i czekać na uchylenie rąbka tajemnicy przez Google. To chyba w tym wszystkim najgorsze, trudno w jakikolwiek sposób działać.
Można powiedzieć, że jest to temat, obok którego w żaden sposób nie można przejść obojętnie. Nie ma jednak co ukrywać (zgodnie z tym, co znalazło się na samym końcu tekstu), nie pozostaje nic innego, jak śledzić doniesienia i czekać na uchylenie rąbka tajemnicy przez Google. To chyba w tym wszystkim najgorsze, trudno w jakikolwiek sposób działać.