Nowy format Gallery Ads w Google Ads teraz dostępny w języku polskim!

0
3096

Gallery_Ads_w_Google

Użytkownicy smartfonów przyzwyczaili się już do tego, że na ekrany swoich urządzeń otrzymują wszelkie potrzebne im informacje. I co najważniejsze – otrzymują je natychmiast!

To jednak nie zawsze wystarcza. Aby sprostać wciąż rosnącym oczekiwaniom użytkowników, Google stworzył beta wersję Gallery Ads, która została zaprezentowana na konferencji Google Marketing Live 2019.

Czym jest Gallery Ads?

Gallery Ads jest to format reklamy oparty na grafikach, dzięki którym można przedstawić swoim klientom wszystkie potrzebne informacje o swoich produktach czy usługach. Użytkownicy będą mogli przeglądać obrazy, które charakteryzują markę, jeszcze przed przejściem bezpośrednio do firmowej witryny. Tego typu reklama to karuzela zawierająca 4-8 zdjęć z możliwością przewijania. Do każdego obrazu reklamodawca może dodać do 70 znaków tekstu.Gallrery_Ads_Google

Dla kogo dostępny format Gallery Ads?

Nowy format reklamowy Gallery Ads po raz pierwszy został zaprezentowany w maju tego roku, a już stał się on dostępny w wersji beta na całym świecie. Póki co Gallery Ads obsługiwany jest w 11 językach, takich jak: angielski, niemiecki, japoński, francuski, rosyjski, hiszpański, holenderski, portugalski, włoski, szwedzki oraz polski.

Przeczytaj również:  Jakie są główne cechy nowego panelu Google AdWords? Przewodnik po zmianach

Jaki jest model rozliczeń w Gallery Ads?

Płatność za reklamę w tym formacie zostanie dokonana na podstawie modelu CPC. Oznacza to, że reklamodawca płaci za reklamę tylko wtedy, gdy użytkownik przewinie minimum 3 obrazy w ramach Gallery Ads lub kliknie bezpośrednio w jeden z nich.

Aby sprawdzić, czy dostęp do tego formatu pojawił się na Twoim koncie reklamowym, przejdź na stronę Google Ads albo skontaktuj się bezpośrednio z menedżerem Google’a.gallery-ads

Wcześniejsze testy Google’a wykazały, że Gallery Ads spowodował o 25% interakcji więcej niż inne formaty reklamowe w wynikach wyszukiwania. To oznacza, że teraz Gallery Ads będzie konkurował z innymi formatami reklam w Google Ads w SERP wyników wyszukiwania. Reklamy Gallery Ads na razie widoczne są tylko na urządzeniach mobilnych.

 

Źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/9430978

e-book Jak promować firmę na lokalnym rynku
5/5 - (2 votes)


Przeczytaj również:

Przeczytaj również:  30 września zniknie średnia pozycja w Google Ads. Jakie wskaźniki efektywności kampanii otrzymamy w zamian?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here