Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzalni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów. W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

article background

WeNet po raz kolejny wyróżniony Godłem „Firma Przyjazna Klientowi”

WeNet po raz kolejny wyróżniony Godłem „Firma Przyjazna Klientowi”

Spółka WeNet została po raz kolejny nagrodzona Godłem „Firma Przyjazna Klientowi”. Certyfikat jest wyróżnieniem przyznawanym firmom, które szczególnie dbają o jakość współpracy z klientami. Wyróżnienie przyznano na podstawie wyników niezależnego badania satysfakcji klientów, przeprowadzonego przez firmę badawczą. Ankietowani bardzo wysoko ocenili jakość i standardy obsługi oraz poziom satysfakcji ze współpracy z WeNet.

Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu 2022 roku przez niezależny instytut badawczy Experience Institute na grupie aktywnych klientów WeNet. Ankietowanych zapytano m.in. o gotowość do rekomendacji, podejście do klienta, jakość obsługi czy ogólne zadowolenie.

Zbadano również podejście firmy do klientów, jakość obsługi, wysiłek, jaki klient musi włożyć w interakcje z firmą oraz doświadczenia klientów z firmą przed zakupem, w trakcie i po zakupie usług. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI, czyli drogą wywiadu telefonicznego.

W badaniu WeNet wypadł bardzo dobrze. W ramach uzyskanych wyników firma uzyskała zadowolenie na poziomie aż 90% w takich aspektach jak proces zakupowy oraz jakość obsługi klienta. Ogólnie zadowolenie (CSAT) i wysiłek jaki klienci musieli włożyć w interakcję z WeNet (CES), to aspekty, dla których wskaźnik zadowolenia wyniósł aż 82%.

Serdecznie dziękuję wszystkim naszym klientom, którzy poświęcili swój czas i zgodzili się wziąć udział w badaniu. Informacja zwrotna, uzyskana w wyniku ankiety realizowanej przez firmę zewnętrzną stanowi dla nas cenne źródło informacji na temat jakości usług i obsługi klienta. Cieszą nas wysokie noty, ale jednocześnie zobowiązują do dalszego wysiłku i zaangażowania. Stałe podnoszenie standardów obsługi naszych klientów należy do priorytetów WeNet i nadal będziemy pracować na jeszcze wyższe oceny klientów w kolejnym roku – mówi Przemysław Żur, prezes zarządu WeNet Group S.A.

Godło Firma Przyjazna Klientowi jest jedynym w Polsce wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą, które jest przyznawane na podstawie badania zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. O przyznaniu certyfikatu w 100% decyduje siła głosu klientów.

Opublikowano: 22.12.2022
Autor: Sylwia

Kontakt dla Mediów pr@wenet.pl