hero-products-databases background

Skuteczna baza danych i efektywny e‑mailing

Chcesz dotrzeć do klientów? Zyskaj dostęp do bogatej bazy firm i wykorzystaj moc e-mailingu! Dostarczymy informacje o Twojej ofercie do sprecyzowanej grupy odbiorców.

hero-products-databases-aside background
women with laptop in circle

BAZA DANYCH I E-MAIL MARKETING

Udostępnimy bazę danych i zajmiemy się e‑mail marketingiem Twojej firmy

Trafimy z Twoją ofertą do celu i pozyskamy efektywne leady z mailingu. Dostarczymy spersonalizowane wiadomości do grupy Twoich potencjalnych klientów i nakłonimy ich do działania. Na podstawie ponad 25-letniego doświadczenia w dostarczaniu danych mamy pewność, do jakiej grupy skierować informacje o Twoich produktach i usługach. Z nami odniesiesz sukces.

Dowiedz się więcej

Baza danych – wsparcie dla Twojego biznesu

Udostępniamy bogatą bazę danych, którą regularnie aktualizujemy. Dzięki temu dokładnie wiemy, jak dotrzeć do grupy docelowej i zbudować trwałą relację z klientami.

laptop with files

W naszej bazie znajduje się ponad
3 miliony firm!

Marketingowe bazy danych to uporządkowane zbiory informacji o aktualnych i potencjalnych klientach. Mamy takie dane jak nazwa firmy, branża, numery telefonów, adresy e-mail, lokalizacja czy liczba zatrudnionych pracowników. Dzięki bogatej bazie możemy lepiej zrozumieć i zaspokoić potrzeby oraz oczekiwania odbiorców. To nieoceniona pomoc w planowaniu i prowadzeniu skutecznych akcji sprzedażowych.

Potrzebujesz danych? Sprawdź nasze bazy!

Gromadzimy szeroki zestaw informacji

W naszych marketingowych bazach firm znajdziesz takie zestawienia jak:

Baza telefonów,
w tym baza telefonów komórkowych

Baza
adresowa firm

Baza
firm e-mail

Baza
NIP i REGON

Baza KRS

Bazy
nowych firm

Bazy B2B

Bazy B2C

Na podstawie danych możemy dokonać segmentacji i wyodrębnić grupę odbiorców Twojej oferty. Na bieżąco aktualizujemy nasze bazy. Korzystamy również z bazy firm GUS oraz bazy firm CEIDG. Nasza baza firm to bogate źródło danych do celów marketingowych. Można odnaleźć tu firmy po NIP-ie, numerze telefonu czy adresie e-mail.

Skorzystaj z bogatej oferty baz danych!

Gwarantujemy, że nasze bazy są aktualne i uporządkowane

Przeprowadzamy skrupulatną analizę rynku

Gromadzimy bazy branżowe i analizujemy rynek, dlatego doskonale rozumiemy mechanizmy oraz trendy rynkowe, a także zachowania i preferencje zakupowe klientów. Możemy określić potencjał danej branży oraz konkurencji. W ten sposób zwiększamy szansę na przeprowadzenie skutecznej kampanii e-mail.

Zapewniamy porządek naszych danych

Zajmujemy się standaryzacją danych, która polega na poprawieniu błędów w rekordach i pozwala połączyć kilka baz w jedną. Normalizacja baz danych gwarantuje ład i pozwala zaoszczędzić czas. Porządkowane są zarówno bazy KRS, jaki i REGON-y, NIP-y oraz bazy telefoniczne i bazy adresowe firm.

Oferujemy czyszczenie baz danych

W naszej ofercie znajdziesz czyszczenie baz klienta. Usuwamy nieaktywne i niepoprawne rekordy, które mogą pojawić się z powodu np. likwidacji rejestrowej firmy czy zmiany adresu. Dzięki temu mamy gwarancję, że baza nie zawiera błędnych danych, oszczędzamy czas i możemy trafić do właściwej grupy docelowej.

Możemy pochwalić się ponad 25‑letnim doświadczeniem

Mamy bogate doświadczenie w tworzeniu baz teleadresowych firm, dlatego możesz nam zaufać. Z nami zyskujesz pewność, że korzystasz ze sprowadzonych danych, które pomogą Ci dotrzeć do właściwej grupy odbiorców, czyli potencjalnych klientów.

Zamów bezpłatną wycenę

CO ZYSKUJESZ?

Zaplanujemy dla Ciebie i poprowadzimy skuteczną kampanię e-mailingową

Docieraj do ponad 3 milionów osób i firm! Dzięki bogatej bazie mailingowej trafisz do sprecyzowanej grupy docelowej, w tym zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów.

Zajmiemy się kompleksową obsługą akcji e-mailingowych opartą na sprawdzonej bazie

Zapewniamy skuteczny direct mailing, czyli:

  • precyzyjne dopasowanie – możesz dostosować odbiorców i określić obszar działania,
  • atrakcyjną kreację – chwytliwy tytuł, atrakcyjny wygląd i personalizowana treść sprawią, że wiadomość skłoni klientów do działania,
  • szybkie dotarcie do celu – wiadomość trafi do odbiorcy w ciągu kilku sekund,
  • mierzalne efekty – dostaniesz dostęp do szczegółowych statystyk,
  • mocny wizerunek – zbudujesz trwałe relacje z klientami na przyszłość.
Umów darmową konsultację

Mierz skuteczność kampanii e-mailingowej

Zyskaj dostęp do statystyk i monitoruj efekty działań. Dajemy Ci dostęp do szczegółowych raportów. Śledź postępy w określonym przedziale czasowym. Możesz z łatwością porównywać dane i wyciągać celne wnioski.

W raportach znajdziesz informacje takie jak:

  • ilość wysłanych wiadomości,
  • liczba dostarczonych i niedostarczonych e-maili,
  • dane liczbowe dotyczące maili otwartych przez subskrybenta,
  • klikalność poszczególnych linków.

Kontroluj postępy i zyskaj kolejnych klientów!

Zamów bezpłatną wycenę
What can a database be used for background

Do czego możesz wykorzystać bazę?

Bazę danych możesz wykorzystać nie tylko do prowadzenia kampanii e-mail marketingowych. Dane przydadzą się także do działań z zakresu:

Telemarketingu i direct marketingu

Bezpośrednio pozyskasz nowych klientów i zadbasz o wzrost przychodów działalności.

Analizy

Z łatwością opracujesz strategię Twojej firmy.

Geomarketingu

Precyzyjnie zaplanujesz działania na konkretnym obszarze.

DAJEMY GWARANCJĘ JAKOŚCI

Twój doświadczony zespół

Regularnie aktualizujemy i uzupełniamy bazę przedsiębiorców o brakujące dane takie jak adres, telefon czy adres e-mail. Codziennie nad weryfikacją czuwa zespół kilkuset osób. Ponadto nasi klienci pomagają nam w naszej pracy i zgłaszają ewentualne błędy. Mamy wdrożone specjalne procesy sprawdzające poprawność danych. Dzięki temu zyskujesz pewność, że wszystkie dane są aktualne.

Your experienced team

Najczęściej zadawane pytania – FAQ

Co to jest baza danych?

Baza danych to zbiór informacji. W kontekście marketingu są to dane pomagające docierać do większego grona Twoich potencjalnych klientów.

Do czego służą bazy danych?

W marketingu bazy danych służą do pozyskiwania danych kontaktowych potencjalnych klientów. To przydatne informacje do prowadzenia spersonalizowanego e-mailingu czy rozwijania telesprzedaży.

Co to jest e-mailing?

E-mailing jest jedną z form marketingu bezpośredniego. W tym przypadku do kampanii reklamowej wykorzystuje się pocztę elektroniczną. Głównymi celami tego typu działania są: budowanie długotrwałych relacji z klientami, promocja oferty oraz zwiększenie wyników sprzedaży.

Co to jest telemarketing?

Telemarketing opiera się na rozmowach telefonicznych i ma na celu sprzedaż danego produktu lub usługi. Do prowadzenia efektywnego telemarketingu potrzebne są aktualne i sprawdzone bazy danych.

Co to jest Direct Marketing?

Direct Marketing to inaczej marketing bezpośredni. Polega na kierowaniu spersonalizowanego komunikatu do potencjalnego klienta. Zazwyczaj jest to przedstawienie oferty (produktu lub usługi). Celem takiego działania jest uzyskanie szybkiej i mierzalnej reakcji. Do marketingu bezpośredniego zalicza się m.in. e-mailing.