hero-www background

Promuj swój e‑sklep
i zachęć klientów do częstszych zakupów!

Pozyskaj klientów i zwiększaj sprzedaż dzięki licznym automatyzacjom i akcjom promocyjnym.

hero-www-aside background

Wyróżnij się na tle konkurencji

Zacznij korzystać z wygodnych narzędzi usprawniających Twój biznes

Wypróbuj proste i sprawdzone działania!

icon

Akcje automatyczne

Zadbaj o swoją wygodę i wykorzystaj automatyzację. Zapewnij efektywną komunikację w sklepie.

icon

Kampanie e‑mail i SMS

Zachęć klientów do częstszych odwiedzin sklepu dzięki regularnej i spersonalizowanej komunikacji.

Automatyzacja i efektywność
Wykorzystuj komunikaty, które zachęcają do pozostania na stronie i zrobienia zakupów online
Pink icon
White icon
Zniżki i okazje
Zachęć klientów do zakupów, wyświetlając komunikat o przedsprzedaży czy obniżkach cen do końca miesiąca.
Pink icon
White icon
Pokaż liczbę osób aktualnie przebywających na stronie
Dzięki temu klient ma świadomość, że serwis jest popularny i lubiany. A to podnosi jego wiarygodność.
Pink icon
White icon
Ostatnio kupiony produkt
Pokaż, co się sprzedaje. Tak to już działa. Kupujemy to, co sprawdzone, wykorzystując doświadczenia innych.
Pink icon
White icon
Zostań z nami
Możesz dowolnie edytować treść okna, które wyświetli się klientowi przy próbie zamknięcia witryny.

Twórz zautomatyzowane kampanie e‑mail i SMS

Personalizuj wiadomości, analizuj reakcje i efektywnie pozyskuj klientów w czterech krokach

1.

Zaplanuj kampanię marketingową e‑mail i SMS.

Twórz angażujące treści, wysyłaj informacje o zmieniającej się ofercie, przecenach i akcjach specjalnych. Zachęć do częstszych odwiedzin sklepu. Zwiększ konwersję sprzedaży, dzięki spersonalizowanej informacji.

2.

Skomponuj treść kampanii.

Możesz w pełni spersonalizować treść wiadomości. Przygotuj profesjonalny i atrakcyjny wygląd wiadomości mailowej dzięki gotowym szablonom.

3.

Zdefiniuj odbiorców kampanii.

Wybierz odpowiedni komunikat do określonej grupy odbiorców. Podziel odbiorców ze względu na ich aktywność, lojalność i elitarność. Selekcjonuj treści maili, zachęcając konkretnymi korzyściami.

4.

Kampania jest gotowa do wysyłki.

Wybierz datę i godzinę wysyłki, możesz wybrać opcję jednorazowej lub cyklicznej wysyłki. Sprawdź, jak będzie wyglądała wiadomość wysłana do Twoich klientów. Wciśnij przycisk „wyślij” i ciesz się zwiększonym ruchem na Twojej stronie.

Nasi Klienci o nas

Chcesz zadbać o promocję Twojej firmy w sieci?

Sprawdź nasze pozostałe rozwiązania dla biznesu.