Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzalni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów. W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

article background

Jak stworzyć bazę danych?

Jak stworzyć bazę danych?

Chcesz docierać ze swoimi produktami lub usługami do osób, które są zainteresowane Twoją ofertą? Zadbaj o skuteczną bazę danych i wykorzystaj moc e-mail marketingu. Dzięki spersonalizowanym przekazom kierowanym do grupy potencjalnych klientów możesz zwiększyć swoją sprzedaż. Potrzebujesz odpowiedniej bazy danych? Sprawdź, jak ją pozyskać i do czego wykorzystać.

Bazy danych i e-mailing Bazy danych i e-mailing

Skąd wziąć skuteczną bazę danych?

Aby docierać do nowych klientów, warto wysyłać informacje o ofercie sprecyzowanej grupie odbiorców. Dzięki dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości do potencjalnych klientów można nakłonić ich do działania, czyli np. do zakupu produktu lub usługi. Ważne jest jednak, aby informacje i przekazy marketingowe skierować do odpowiedniej grupy. Jak więc stworzyć skuteczną bazę danych?

Możesz skorzystać z bazy udostępnionej przez doradców internetowych WeNet. Specjaliści wiedzą, jak dotrzeć do odpowiednich osób. Otrzymasz bogatą bazę danych firm, która jest regularnie aktualizowana. To bezcenna pomoc w planowaniu i prowadzeniu efektywnych akcji marketingowo-sprzedażowych.

Promuj swoją firmę

Jakie informacje powinny znaleźć się w bazie danych?

Marketingowa baza danych to uporządkowany zbiór informacji o potencjalnych lub też aktualnych klientach. Jest to bogate źródło danych do celów marketingowych. Zawiera m.in. takie informacje jak:

  • nazwa firmy,

  • branża,

  • numer telefonu,

  • adres e-mail,

  • lokalizacja,

  • liczba zatrudnionych pracowników.

Jeśli potrzebujesz danych, sprawdź bazy stworzone przez specjalistów, którzy gromadzą szeroki zakres informacji. W marketingowych bazach firm znajdziesz takie zestawienia jak:

  • baza telefonów,

  • baza adresowa firm,

  • baza adresów e-mail,

  • baza NIP i REGON,

  • baza KRS,

  • bazy nowych firm,

  • bazy B2B,

  • bazy B2C.

Eksperci korzystają także z bazy firm GUS oraz CEIDG. Firmy w bazie można odnaleźć po NIP-ie, numerze telefonu czy adresie e-mail.

Jak stworzyć bazę danych

Co zyskujesz, jeśli skorzystasz z bogatej oferty baz danych?

Doświadczony zespół dba o to, aby bazy były aktualne i uporządkowane. Doradcy internetowi:

  • dbają o porządek w bazach danych – weryfikują informacje, poprawiają ewentualne błędy i uzupełniają bazę przedsiębiorców o brakujące dane,

  • oferują czyszczenie baz danych – usuwają nieaktywne i niepoprawne rekordy, które mogą pojawić się np. ze względu na likwidację rejestrowej firmy bądź zmianę adresu,

  • przeprowadzają dogłębną analizę rynku – rozumieją mechanizmy i trendy rynkowe oraz preferencje zakupowe i zachowania konsumentów. Dzięki temu zwiększają szansę na przeprowadzenie dobrej kampanii e-mailingowej.

Pamiętaj, że specjaliści zaplanują i zrealizują też dla Ciebie skuteczną kampanię. Przygotują trafną, spersonalizowaną treść, chwytliwy tytuł i atrakcyjną kreację. Precyzyjnie dopasują odbiorców mailingu. Dostaniesz dostęp do szczegółowych statystyk i raportów. Zyskasz możliwość monitorowania efektów i postępów działań.

Sprawdź, jak wypromować firmę na lokalnym rynku >>>

Do czego możesz wykorzystać bazę firm?

Czy wiesz, że bazę danych możesz wykorzystać nie tylko do prowadzenia kampanii e-mail marketingowych? Przyda Ci się też ona do działań z zakresu:

  • telemarketingu i direct marketingu – możesz zyskać nowych klientów,

  • analizy – łatwiej opracujesz strategię firmy,

  • geomarketingu – zaplanujesz dokładne działania na konkretnym obszarze geograficznym.

Specjaliści WeNet udostępnią Ci bazę danych oraz zajmą się e-mail marketingiem Twojej firmy. Zapytaj o ofertę. Wypełnij formularz kontaktowy. Odpowiednia osoba skontaktuje się z Tobą. Odpowie na wszystkie Twoje pytania i przedstawi bezpłatną wycenę.

Chcesz zadbać o promocję Twojej firmy w sieci?

Sprawdź nasze pozostałe rozwiązania dla biznesu.