article background

Jak stworzyć bazę danych?

Jak stworzyć bazę danych?

Chcesz docierać ze swoimi produktami lub usługami do osób, które są zainteresowane Twoją ofertą? Zadbaj o skuteczną bazę danych i wykorzystaj moc e-mail marketingu. Dzięki spersonalizowanym przekazom kierowanym do grupy potencjalnych klientów możesz zwiększyć swoją sprzedaż. Potrzebujesz odpowiedniej bazy danych? Sprawdź, jak ją pozyskać i do czego wykorzystać.

Bazy danych i e-mailing Bazy danych i e-mailing

Skąd wziąć skuteczną bazę danych?

Aby docierać do nowych klientów, warto wysyłać informacje o ofercie sprecyzowanej grupie odbiorców. Dzięki dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości do potencjalnych klientów można nakłonić ich do działania, czyli np. do zakupu produktu lub usługi. Ważne jest jednak, aby informacje i przekazy marketingowe skierować do odpowiedniej grupy. Jak więc stworzyć skuteczną bazę danych?

Możesz skorzystać z bazy udostępnionej przez doradców internetowych WeNet. Specjaliści wiedzą, jak dotrzeć do odpowiednich osób. Otrzymasz bogatą bazę danych firm, która jest regularnie aktualizowana. To bezcenna pomoc w planowaniu i prowadzeniu efektywnych akcji marketingowo-sprzedażowych.

Wykorzystaj potencjał bazy danych i docieraj do klientów! >>>

Jakie informacje powinny znaleźć się w bazie danych?

Marketingowa baza danych to uporządkowany zbiór informacji o potencjalnych lub też aktualnych klientach. Jest to bogate źródło danych do celów marketingowych. Zawiera m.in. takie informacje jak:

  • nazwa firmy,

  • branża,

  • numer telefonu,

  • adres e-mail,

  • lokalizacja,

  • liczba zatrudnionych pracowników.

Jeśli potrzebujesz danych, sprawdź bazy stworzone przez specjalistów, którzy gromadzą szeroki zakres informacji. W marketingowych bazach firm znajdziesz takie zestawienia jak:

  • baza telefonów,

  • baza adresowa firm,

  • baza adresów e-mail,

  • baza NIP i REGON,

  • baza KRS,

  • bazy nowych firm,

  • bazy B2B,

  • bazy B2C.

Eksperci korzystają także z bazy firm GUS oraz CEIDG. Firmy w bazie można odnaleźć po NIP-ie, numerze telefonu czy adresie e-mail.

Jak stworzyć bazę danych

Co zyskujesz, jeśli skorzystasz z bogatej oferty baz danych?

Doświadczony zespół dba o to, aby bazy były aktualne i uporządkowane. Doradcy internetowi:

  • dbają o porządek w bazach danych – weryfikują informacje, poprawiają ewentualne błędy i uzupełniają bazę przedsiębiorców o brakujące dane,

  • oferują czyszczenie baz danych – usuwają nieaktywne i niepoprawne rekordy, które mogą pojawić się np. ze względu na likwidację rejestrowej firmy bądź zmianę adresu,

  • przeprowadzają dogłębną analizę rynku – rozumieją mechanizmy i trendy rynkowe oraz preferencje zakupowe i zachowania konsumentów. Dzięki temu zwiększają szansę na przeprowadzenie dobrej kampanii e-mailingowej.

Pamiętaj, że specjaliści zaplanują i zrealizują też dla Ciebie skuteczną kampanię. Przygotują trafną, spersonalizowaną treść, chwytliwy tytuł i atrakcyjną kreację. Precyzyjnie dopasują odbiorców mailingu. Dostaniesz dostęp do szczegółowych statystyk i raportów. Zyskasz możliwość monitorowania efektów i postępów działań.

Do czego możesz wykorzystać bazę firm?

Czy wiesz, że bazę danych możesz wykorzystać nie tylko do prowadzenia kampanii e-mail marketingowych? Przyda Ci się też ona do działań z zakresu:

  • telemarketingu i direct marketingu – możesz zyskać nowych klientów,

  • analizy – łatwiej opracujesz strategię firmy,

  • geomarketingu – zaplanujesz dokładne działania na konkretnym obszarze geograficznym.

Specjaliści WeNet udostępnią Ci bazę danych oraz zajmą się e-mail marketingiem Twojej firmy. Zapytaj o ofertę. Wypełnij formularz kontaktowy. Odpowiednia osoba skontaktuje się z Tobą. Odpowie na wszystkie Twoje pytania i przedstawi bezpłatną wycenę.

Chcesz zadbać o promocję Twojej firmy w sieci?

Sprawdź nasze pozostałe rozwiązania dla biznesu.