Jak stworzyć bazę danych?
Chcesz docierać ze swoimi produktami lub usługami do osób, które są zainteresowane Twoją ofertą? Zadbaj o skuteczną bazę danych i wykorzystaj moc e-mail marketingu. Dzięki spersonalizowanym przekazom kierowanym do grupy potencjalnych klientów możesz zwiększyć swoją sprzedaż. Potrzebujesz odpowiedniej bazy danych? Sprawdź, jak ją pozyskać i do czego wykorzystać.
Skąd wziąć skuteczną bazę danych?
Aby docierać do nowych klientów, warto wysyłać informacje o ofercie sprecyzowanej grupie odbiorców. Dzięki dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości do potencjalnych klientów można nakłonić ich do działania, czyli np. do zakupu produktu lub usługi. Ważne jest jednak, aby informacje i przekazy marketingowe skierować do odpowiedniej grupy. Jak więc stworzyć skuteczną bazę danych?
Możesz skorzystać z bazy udostępnionej przez doradców internetowych WeNet. Specjaliści wiedzą, jak dotrzeć do odpowiednich osób. Otrzymasz bogatą bazę danych firm, która jest regularnie aktualizowana. To bezcenna pomoc w planowaniu i prowadzeniu efektywnych akcji marketingowo-sprzedażowych.
Wykorzystaj potencjał bazy danych i docieraj do klientów! >>>
Jakie informacje powinny znaleźć się w bazie danych?
Marketingowa baza danych to uporządkowany zbiór informacji o potencjalnych lub też aktualnych klientach. Jest to bogate źródło danych do celów marketingowych. Zawiera m.in. takie informacje jak:
nazwa firmy,
branża,
numer telefonu,
adres e-mail,
lokalizacja,
liczba zatrudnionych pracowników.
Jeśli potrzebujesz danych, sprawdź bazy stworzone przez specjalistów, którzy gromadzą szeroki zakres informacji. W marketingowych bazach firm znajdziesz takie zestawienia jak:
baza telefonów,
baza adresowa firm,
baza adresów e-mail,
baza NIP i REGON,
baza KRS,
bazy nowych firm,
bazy B2B,
bazy B2C.
Eksperci korzystają także z bazy firm GUS oraz CEIDG. Firmy w bazie można odnaleźć po NIP-ie, numerze telefonu czy adresie e-mail.
Co zyskujesz, jeśli skorzystasz z bogatej oferty baz danych?
Doświadczony zespół dba o to, aby bazy były aktualne i uporządkowane. Doradcy internetowi:
dbają o porządek w bazach danych – weryfikują informacje, poprawiają ewentualne błędy i uzupełniają bazę przedsiębiorców o brakujące dane,
oferują czyszczenie baz danych – usuwają nieaktywne i niepoprawne rekordy, które mogą pojawić się np. ze względu na likwidację rejestrowej firmy bądź zmianę adresu,
przeprowadzają dogłębną analizę rynku – rozumieją mechanizmy i trendy rynkowe oraz preferencje zakupowe i zachowania konsumentów. Dzięki temu zwiększają szansę na przeprowadzenie dobrej kampanii e-mailingowej.
Pamiętaj, że specjaliści zaplanują i zrealizują też dla Ciebie skuteczną kampanię. Przygotują trafną, spersonalizowaną treść, chwytliwy tytuł i atrakcyjną kreację. Precyzyjnie dopasują odbiorców mailingu. Dostaniesz dostęp do szczegółowych statystyk i raportów. Zyskasz możliwość monitorowania efektów i postępów działań.
Do czego możesz wykorzystać bazę firm?
Czy wiesz, że bazę danych możesz wykorzystać nie tylko do prowadzenia kampanii e-mail marketingowych? Przyda Ci się też ona do działań z zakresu:
telemarketingu i direct marketingu – możesz zyskać nowych klientów,
analizy – łatwiej opracujesz strategię firmy,
geomarketingu – zaplanujesz dokładne działania na konkretnym obszarze geograficznym.
Specjaliści WeNet udostępnią Ci bazę danych oraz zajmą się e-mail marketingiem Twojej firmy. Zapytaj o ofertę. Wypełnij formularz kontaktowy. Odpowiednia osoba skontaktuje się z Tobą. Odpowie na wszystkie Twoje pytania i przedstawi bezpłatną wycenę.