Nazwa sklepu internetowego – jak ją wymyślić? [Przykłady]
Nazwa w e-commerce to wizytówka, która nierzadko decyduje o pierwszym wrażeniu i buduje początkowe skojarzenia z marką....
Czym jest omnichannel?
Z roku na rok rośnie liczba kanałów, przez które klienci mogą komunikować się z markami i dokonywać...
Strasznie dobry marketing na Halloween – jak się za to zabrać?
Cukierki, kostiumy, dynie, duchy czy zabawa światło-cieniem – wszystko to coraz częściej kojarzy się nam z jednym...
Jak promować markę premium? Krótki przewodnik
Budowanie marki premium to wyzwanie, które wymaga nie tylko doskonałej jakości produktów, ale też przemyślanej strategii i...
Jakie są wady i zalety prowadzenia własnego sklepu internetowego?
Rynek e-commerce przeżywa obecnie prawdziwy rozkwit, a liczba sklepów internetowych rośnie tak szybko, jak grzyby po deszczu....
Wskaźnik retencji klientów – co to jest?
Jak myślisz, co jest bardziej opłacalne: pozyskanie nowego klienta czy utrzymanie obecnego? Statystyki nie pozostawiają złudzeń –...
Jak przygotować stronę internetową na Black Friday? Praktyki, które warto zastosować
Koniec roku jest zawsze ważnym czasem dla wielu handlowców ze względu na trwające wyprzedaże. Black Friday i...
Atrybucja konwersji – co to jest i jak z niej korzystać...
Atrybucja konwersji pomaga określić, które kanały marketingowe i punkty styku na ścieżce klienta są najważniejsze dla osiągnięcia...
Live commerce – co to jest?
Wyobraź sobie, że scrolujesz ulubione media społecznościowe, a nagle natrafiasz na transmisję na żywo. W jej trakcie...
9 wskazówek dla e-commerce na Czarny Piątek
Już niedługo, a dokładnie 29 listopada, istne szaleństwo zakupów i czas największych wyprzedaży na całym świecie. E-commerce...
Customer Journey – jak zaplanować ścieżkę klienta?
Dla przedsiębiorców dbających o rozwój swojego biznesu, doświadczenia klientów (Customer Experience) stały się kluczowym elementem sukcesu. Ścieżka...
Jak zadbać o bezpieczeństwo w sieci?
Internet to nieodłączna część naszego codziennego życia – od bankowości, przez komunikację, po zakupy w e-sklepach. Jednak...
Tworzenie stron WWW
Jak zadbać o bezpieczeństwo w sieci?
Internet to nieodłączna część naszego codziennego życia –...
Ranking stron internetowych – sierpień 2024
Mamy już wyniki kolejnego rankingu stron internetowych WeNet!...
Ranking stron internetowych – lipiec 2024
Przed nami kolejny letni ranking stron WWW. W...
Paginacja stron – co to jest?
Czy zdarzyło Ci...
Ranking stron internetowych – maj 2024
Już jest! Najnowszy ranking stron internetowych przed Wami....
Strategia marketingowa
Jak nawiązać współpracę z influencerem?
Social Media są dziś miejscem, gdzie rozgrywają się...
Sprzedaż abonamentowa w sklepie internetowym – co musisz wiedzieć?
Pewnie zauważyliście, że sprzedaż subskrypcyjna zdobywa popularność, a...
Strasznie dobry marketing na Halloween – jak się za to zabrać?
Cukierki, kostiumy, dynie, duchy czy zabawa światło-cieniem –...
Jak promować markę premium? Krótki przewodnik
Budowanie marki premium to wyzwanie, które wymaga nie...
Atrybucja konwersji – co to jest i jak z niej korzystać w biznesie?
Atrybucja konwersji pomaga określić, które kanały marketingowe i...
Customer Journey – jak zaplanować ścieżkę klienta?
Dla przedsiębiorców dbających o rozwój swojego biznesu, doświadczenia...
Jak wykorzystać brand book w marketingu?
Każda silna marka, którą podziwiają klienci, opiera się...
Wieści z sieci – zmiany na Allegro, alerty konsumenckie i Core Web Vitals – co nowego?
Minione tygodnie w marketingu internetowym obfitowały w ciekawe...
Marketing niszowy – najważniejsze informacje
Czy wiesz, że wiele marek, które dziś są...
Bezpłatne kursy marketingowe – pierwszy krok do sukcesu Twojej firmy
Prowadząc firmę, wiesz, jak ważne jest bycie widocznym...
E-Commerce
Płatność przy odbiorze w sklepie internetowym – jak do tego podejść?
Zakupy w Internecie stają się coraz popularniejsze, jednak duża część konsumentów nadal woli kupować w sklepach stacjonarnych....
Nazwa sklepu internetowego – jak ją wymyślić? [Przykłady]
Nazwa w e-commerce to wizytówka, która nierzadko decyduje o pierwszym wrażeniu i buduje początkowe skojarzenia z marką....
Czym jest omnichannel?
Z roku na rok rośnie liczba kanałów, przez które klienci mogą komunikować się z markami i dokonywać...
Copywriting SEO
Bezpłatne kursy marketingowe – pierwszy krok do sukcesu Twojej firmy
Prowadząc firmę, wiesz, jak ważne jest bycie widocznym w sieci. Ale skąd właściwie brać wiedzę o marketingu...
Guest blogging – co to jest?
Nowoczesny Content Marketing to coś więcej niż tworzenie angażujących treści na własnym blogu. Coraz więcej firm i...
Na czym polega formuła copywriterska PAS?
Wyobraź sobie, że oferujesz produkt, który może rozwiązać problem Twojego klienta, ale nie masz pewności, jak to...
Chat GPT – 10 sposobów na pisanie dobrych promptów
AI pomaga przedsiębiorcom w różnych aspektach prowadzenia biznesu. Kluczem do skutecznego wykorzystania sztucznej inteligencji są dobrze sformułowane...
Jak napisać skuteczne ogłoszenie? 7 kluczowych kroków
Tworzenie skutecznego ogłoszenia to sztuka, która wymaga zrozumienia potrzeb swojej grupy docelowej i umiejętności przekazania im przekonującej...
Social Media
Jak dobierać hashtagi na Instagramie? Triki, dzięki którym zwiększysz zasięgi
Hashtagi to ważny element publikacji na Instagramie, który w dużym stopniu decyduje o zasięgu danego posta. Wybierasz...
Bezpłatne kursy marketingowe – pierwszy krok do sukcesu Twojej firmy
Prowadząc firmę, wiesz, jak ważne jest bycie widocznym w sieci. Ale skąd właściwie brać wiedzę o marketingu...
Jakie są wymiary grafik dla Facebooka?
Kolejny raz zastanawiasz się, jakie są odpowiednie wymiary grafik na Facebooku? Jaki przykładowo formaty powinno mieć zdjęcie...
Jak wykorzystać Social Media w biznesie? Statystyki 2024
Wybór odpowiednich platform społecznościowych jest kluczowy dla wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie docierać do swoich klientów w...
8 często popełnianych błędów na Instagramie
Instagram to idealne narzędzie marketingowe, które przedsiębiorcy wykorzystują między innymi do promocji swojej firmowej oferty i budowania...
SEM
Jak obliczyć CPL (Cost Per Lead)?
Efektywność kampanii reklamowej opiera się na precyzyjnym dotarciu do potencjalnych klientów. Kluczowe pytanie brzmi jednak – ile...
Reklama na stronie internetowej – co musisz wiedzieć?
Prowadzenie Social Mediów, marketing w wyszukiwarkach czy newsletter to skuteczne techniki promocji...
Czym jest CPA (Cost Per Action)?
Dziś trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która nie prowadzi marketingu online. Dla przedsiębiorców dążących do osiągnięcia sukcesu...
Jak Google Analytics 4 zmieni sposób patrzenia na dane użytkowników?
Wyszukiwarka udostępnia właścicielom stron oraz sklepów internetowych wiele darmowych narzędzi, które umożliwiają szeroką analizę działań z zakresu marketingu cyfrowego. Stale je również udoskonala, co...
Google Ads – co warto wiedzieć o tych kampaniach?
Kampania Google Ads to jeden z najszybszych sposobów na pozyskanie klientów – szczególnie dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Uruchomienie kampanii jest proste...