Czy warto skorzystać z Google Ads?
Większość internautów poszukuje informacji o firmach, produktach i usługach w wynikach wyszukiwania. Właśnie dlatego, jeśli planujesz promocję w sieci, dzięki której możesz dotrzeć do już zainteresowanych Twoją ofertą odbiorców, to musisz prowadzić ją w wyszukiwarce. Chcesz zainwestować, ale nie wiesz, czy warto korzystać z Google Ads? Poznaj zalety kampanii internetowej i przekonaj się, co dają płatne reklamy.
Google Ads – co to jest i jak działa?
Strona WWW to idealne miejsce, aby rozpowszechnić wiedzę o prowadzonej działalności. Jednak, aby odnieść sukces, należy zadbać również o jej promocję. Bezkonkurencyjny kanał pod względem zasięgu oraz liczby formatów i funkcjonalności stanowi Google Ads.
Ta niezwykle popularna forma marketingu to tak naprawdę narzędzie, które umożliwia przygotowanie oraz publikację płatnych kampanii w ekosystemie wyszukiwarki. Stworzone w ten sposób reklamy pojawiają się w różnych miejscach sieci.
Co daje reklama w wyszukiwarce? Google Ads – korzyści
Zastanawiasz się, co daje Google Ads? Oto najważniejsze zalety systemu reklamowego wyszukiwarki.
1. Różne formy reklamy w wielu miejscach
Aby zwiększyć widoczność swojej oferty, możesz korzystać z wielu formatów reklam – tekstowych, graficznych, video – w różnych miejscach sieci: od wyszukiwarki, przez sieć reklamową i Zakupy Google, po YouTube, pocztę Gmail i aplikacje.
2. Kierowanie reklamy do osób zainteresowanych ofertą
Google Ads zapewnia taką precyzję przekazu reklamowego, której nie może zagwarantować żadna tradycyjna forma promocji. Przede wszystkim dlatego, że system kieruje reklamy do konkretnej grupy odbiorców – osób, które chcą teraz lub w przyszłości skorzystać z Twojej oferty.
3. Kontrola kosztów kampanii
Choć w przypadku Google Ads możesz wybrać różne metody płatności, to najpopularniejszą jest PPC (Pay Per Click). Decydując się na nią, płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w reklamę. W ten sposób możesz z łatwością kontrolować budżet swojej kampanii.
4. Natychmiastowe efekty reklamy
Czym różni się Google Ads od SEO? Otóż w przypadku płatnych kampanii reklamy są widoczne od razu po uruchomieniu. Właśnie dlatego treści sponsorowane pozwalają szybko uzyskać oczekiwane efekty np. w postaci wzrostu ruchu na stronie WWW.
Dzięki reklamie w wyszukiwarce możesz dotrzeć do potencjalnych klientów, zwiększyć widoczność marki czy zbudować rozpoznawalność oferty. Co więcej, system Google Ads zapewnia duży zasięg kampanii oraz możliwość mierzenia rezultatów.
Kiedy warto korzystać z Google Ads?
Google Ads to rozwiązanie przeznaczone dla firm, które chcą docierać do nowych klientów i zwiększyć sprzedaż.
Płatne kampanie świetnie sprawdzą się też, gdy nie reklamowaliśmy wcześniej swojej strony w wynikach wyszukiwania, oczekujemy szybkich efektów lub przygotowujemy witrynę do ważnego okresu sprzedażowego. Dzięki kampanii Google Ads możesz też szybko wypromować konkretny produkt lub usługę.
Chcesz pokazać swoją firmę klientom, którzy właśnie w tej chwili szukają Twojej oferty w sieci? Skorzystaj z pomocy specjalistów, którzy przygotują dla Ciebie kampanię w Google Ads. Marka WeNet uzyskała status Google Partner Premium, co oznacza, że doradcy internetowi znają się na rzeczy i wiedzą, jak rozkręcić małe i średnie biznesy.
Już teraz zamów darmową wycenę. Zyskaj obsługę na najwyższym poziomie, certyfikowane wsparcie i realizację wielu celów reklamowych.