Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzalni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów. W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

article background

Jak wypromować stronę internetową?

Jak wypromować stronę internetową?

Prowadzisz własny i aktywnie działasz w sieci? W takim razie musisz już mieć firmową witrynę. Pamiętaj, że to dopiero pierwszy krok do sukcesu w Internecie. Aby zwiększyć ruch i zdobyć nowych klientów, należy też wdrożyć odpowiednią strategię reklamową. O tym, jak wypromować stronę internetową, dowiesz się z poniższej instrukcji.

Strony WWW Strony WWW

Dlaczego warto promować firmową stronę WWW?

Internet to główne źródło informacji dla wielu potencjalnych klientów Twojej firmy. Nie dziwi więc, że sieć stała się niezwykle konkurencyjnym rynkiem dla biznesu. Aby się wyróżnić, musisz poza założeniem strony WWW, postawić również na jej skuteczną reklamę.

Co zyskasz, promując witrynę? Tego rodzaju działania poza oczywistymi korzyściami – jak zdobycie przewagi nad branżowymi rywalami i większej rozpoznawalności – zapewnią też dotarcie do odbiorców czy wzrost wyników sprzedażowych. Dzięki reklamie poprawisz również ruch na stronie i zainteresowanie ofertą.  

Promocja strony WWW - dlaczego warto

Promocja strony internetowej – 6 sprawdzonych sposobów

Internet to doskonała przestrzeń do reklamy Twojego biznesu. Skorzystaj więc z narzędzi, dzięki którym zbudujesz pozycję firmowej witryny w sieci.

1. Pozycjonowanie

Trudno wyobrazić sobie promocję strony WWW bez pozycjonowania. Tego rodzaju optymalizacja umożliwia poprawę rankingu witryny w wynikach wyszukiwania.

Jakie działania musisz wdrożyć w ramach SEO? Twórz wartościowe treści oraz zbuduj zróżnicowany profil linkowy. Zadbaj również o kwestie techniczne – Twoja strona musi szybko się ładować, dobrze wyświetlać na różnych urządzeniach i zapewniać bezpieczeństwo. Uzyskasz w ten sposób lepszą pozycję w wyszukiwarce i dotrzesz do nowych odwiedzających.

2. Marketing treści

Wiesz już, że wartościowe treści zwiększają potencjał SEO Twojej strony WWW. Dzięki wysokiej jakości zawartości możesz również zbudować wizerunek eksperta.

Poza tekstami możesz też postawić na bloga. Artykuły i atrakcyjne materiały (np. infografiki) pozwolą Ci opowiedzieć historię marki oraz skutecznie zareklamować ofertę. Udostępniaj wszelkiego rodzaju treści – video, podcasty, zdjęcia – a skutecznie wypromujesz witrynę.  

WWW_wiekszy

3. Media społecznościowe

Platformy takie jak Facebook, Instagram czy TikTok oferują wiele możliwości reklamowych. Jeśli wykorzystasz je do promocji strony internetowej, to uzyskasz dostęp do użytkowników, którzy codziennie korzystają z Social Mediów.

Portale społecznościowe to świetny kanał do szybkiego kontaktu z odbiorcą. Dzięki angażującym wpisom zbudujesz relacje z obecnymi oraz przyszłymi klientami i zachęcisz ich do odwiedzenia firmowej witryny.    

4. Promocja płatna

Jak jeszcze możesz rozpowszechnić wiedzę o prowadzonej działalności? Odkryj promocję płatną! Jeśli dysponujesz odpowiednim budżetem, to możesz promować firmową witrynę poprzez takie narzędzia jak np. Facebook Ads czy Google Ads – czyli odpowiednio reklamę na FB i w ekosystemie wyszukiwarki.

Możesz wypróbować też remarketing. Dotrzesz w ten sposób do osób, które odwiedziły już witrynę, ale nie dokonały oczekiwanych działań np. nie zakupiły produktu.

5. E-mail marketing

Do promocji strony WWW warto wykorzystać e-mail marketing. Wartościowa kampania mailingowa pozwala oszczędzić czas i pieniądze oraz zapewnia szybkie i mierzalne efekty. Wysyłaj maile reklamowe regularnie, a wzbudzisz zainteresowanie ofertą i nawiążesz stałą relację z obecnymi i potencjalnymi klientami.  

6. Promocja lokalna

Jeśli chcesz docierać do klientów z okolicy, to musisz promować swoją stronę internetową również lokalnie. Świetnym narzędziem dla Twojego biznesu może okazać się więc wizytówka Google Moja Firma. Dodając do profilu adres WWW, umożliwisz użytkownikom przeniesienie się na Twoją witrynę poprzez jedno kliknięcie.

Promocja strony WWW

Obawiasz się, że nie masz wiedzy i umiejętności, aby samodzielnie wypromować stronę internetową? Powierz losy swojej witryny doradcom internetowym WeNet. Specjaliści zapewnią Ci wszystko, co konieczne, aby Twój biznes zaistniał online.   

Chcesz zadbać o promocję Twojej firmy w sieci?

Sprawdź nasze pozostałe rozwiązania dla biznesu.