Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzalni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów. W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

article background

Jak zarabiać na stronie internetowej?

Jak zarabiać na stronie internetowej?

Jeśli czegoś nie można znaleźć w Internecie, to nie istnieje! Nawet jeśli nie zgadasz się z tym stwierdzeniem, to musisz zdać sobie sprawę, że obecność w sieci jest dziś priorytetem dla każdego przedsiębiorcy – w szczególności, jeśli chce on zwiększyć zyski swojej firmy i docierać do klientów. Zwłaszcza że według badania „Digital 2022: Poland” już nawet 32 miliony Polaków korzysta z nieograniczonych możliwości online. Zastanawiasz się, czy inwestycja w firmową witrynę się opłaca? Przekonaj się więc, jak zarabiać na stronie internetowej. Sprawdź, co charakteryzuje serwis WWW, który sprzedaje.  

Strony WWW Strony WWW

Budowa stron internetowych – czy to się opłaca?

Chcesz założyć własny biznes? A może prowadzisz już małe lub średnie przedsiębiorstwo stacjonarnie, ale nie pozyskujesz nowych klientów? Tradycyjne narzędzia marketingowe – katalogi, gazetki czy wizytówki – wciąż pozwalają dotrzeć z ofertą firmy wyłącznie do lokalnej społeczności? Czas to zmienić! Jeśli choć jedna Twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmiała twierdząco, to znak, że musisz zadbać o obecność swojej marki w sieci. 

Najłatwiej przenieść biznes do Internetu dzięki witrynie WWW. Dlaczego? Otóż jak dowodzą badania, to właśnie nieograniczone możliwości online wykorzystują użytkownicy do poszukiwania produktów i usług. Tworzenie stron internetowych jest tym bardziej istotne, że już nawet 70-80% kupujących przed podjęciem decyzji o zakupie sprawdza informacje o marce w sieci (według statystyk portalu Review24) – a najczęściej wykorzystuje w tym celu firmowe serwisy. 

Pomyśl o tym w ten sposób – biznes bez strony WWW jest jak sklep bez szyldu. Firmowa witryna stanowi centralny punkt skutecznej działalności. Dzięki niej:

  • skutecznie wypromujesz produkty i usługi w sieci,

  • wzmocnisz reputację i poszerzysz zasięgi marki,

  • udostępnisz ofertę 24/7 dla swoich klientów,

  • poprawisz wyniki sprzedażowe przedsiębiorstwa,

  • zadbasz o trwałe relacje i lojalność odbiorców,   

  • przeprowadzisz działania reklamowe i marketingowe,

  • przeanalizujesz własne wyniki i poczynania konkurencji,

  • zbudujesz autorytet i zaufanie u potencjalnych kupujących,

  • oszczędzisz czas i pieniądze oraz zwiększysz zyski firmy.

Jak widzisz, witryna to inwestycja, która zdecydowanie się opłaca. W szczególności dlatego, że może okazać się ważnym kanałem sprzedaży – musi zostać jednak odpowiednio zaprojektowana.

Jeśli nie znasz się na budowie stron WWW, a swój czas chcesz poświęcić na rozwój biznesu, to nawiąż współpracę z zespołem doradców internetowych WeNet. Specjaliści przygotują dla Ciebie serwis, który zarabia. Zapewnią przy tym wszystko, czego potrzebujesz, by skutecznie działać online.

Zamów budowę strony!

Jak stworzyć stronę internetową, która sprzedaje?

Wiesz już, dlaczego warto założyć stronę internetową. Liczne korzyści związane z firmowym serwisem potwierdzają, że taka inwestycja to wciąż opłacalny i niezwykle ważny krok dla małego, średniego i dużego przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz zacząć zarabiać w sieci, to musisz zdać sobie sprawę, że sklep internetowy to świetna, ale niejedyna skuteczna opcja. Jak się okazuje, również firmowa witryna może stać się doskonałym kanałem sprzedażowym.

Zastanawiasz się, jak zacząć zarabiać na stronie internetowej? Przede wszystkim musisz zadbać o jej projekt – tylko prawidłowo stworzona witryna zwiększy sprzedaż Twoich produktów i usług. Aby przyciągnąć klientów i pomnożyć zyski, możesz to zadanie powierzyć marce WeNet. Specjaliści wiedzą, że tylko witryna zaprojektowana zgodnie z zasadami UX może zacząć sprzedawać.   

Oznacza to, że podczas budowy strony WWW należy zadbać o User Experience, czyli doświadczenie użytkownika w kontakcie z serwisem. Korzystanie z witryny powinno być więc przyjemne, wygodne i intuicyjne. Jak widzisz, aby przyciągnąć nowych odwiedzających (i tym samym potencjalnych klientów), musisz wziąć pod uwagę ich oczekiwania oraz potrzeby. 

Dlatego też strona internetowa, która zarabia, jest:

  • spójna z branżą i dopasowana do wymagań grupy docelowej,

  • wolna od błędów, co oznacza, że sprawnie działa oraz szybko się ładuje,

  • zabezpieczona certyfikatem SSL – zapewnia poufność danych,

  • responsywna – przystosowana do ekranów różnych urządzeń,

  • atrakcyjna wizualnie, przejrzysta, estetyczna oraz innowacyjna,

  • funkcjonalna, użyteczna i intuicyjna w obsłudze (dzięki skutecznej nawigacji),

  • zgodna z zasadami SEO – zoptymalizowana pod wyszukiwarkę Google. 

Pamiętaj przy tym, że poza nowoczesnym projektem i istotnymi kwestiami technicznymi duży wpływ na ostateczny zysk z firmowej witryny mają wysokiej jakości treści. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że nie tylko musisz zachęcić potencjalnego klienta do zapoznania się ze sprzedawanymi produktami i usługami, ale również sprawić, że odbiorca uzna Twoją ofertę za atrakcyjną.

Chcesz pokazać się z dobrej strony w sieci i pozyskać nowych klientów? Możesz to zrobić z witryną stworzoną przez doradców internetowych WeNet. Specjaliści projektują nowoczesne, innowacyjne i skuteczne strony WWW. Gotowy serwis będzie spełniał potrzeby zarówno Twoje, jak i Twoich klientów. Dzięki temu zwiększysz sprzedaż i jednocześnie zaoszczędzisz czas oraz pieniądze.

Zbudujemy Ci stronę. Sprawdź jak >>>

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki stronie internetowej?

Wiesz już, że nowoczesna i atrakcyjna witryna może być zarówno wizytówką firmy, jak i nowoczesnym kanałem sprzedaży. Nadal nie masz pewności, jak zarabiać na stronie WWW? A może pojawiają się u Ciebie wątpliwości, czy to w ogóle możliwe?

Jeśli tak, to musisz wziąć pod uwagę, że już nawet 77% internautów kupuje za pośrednictwem sieci. Dane z raportu „E-commerce w Polsce” pokazują jasno, że zakupy bez wychodzenia z domu sprawdzają się doskonale wśród konsumentów, którzy chcą zaoszczędzić czas i cenią sobie przy tym wygodę. Aby do nich dotrzeć, nie musisz inwestować w e-sklep – wystarczy moduł sprzedażowy w witrynie, dzięki któremu udostępnisz możliwość komfortowego składania zamówień.  

Strona internetowa ma również dużą przewagę nad sprzedażą stacjonarną. Dzięki temu, że działa 24/7, to gwarantuje nieograniczony dostęp do Twojej oferty. Jeśli prowadzisz własny sklep, to jest on dostępny tylko w jednej lokalizacji oraz czynny wyłącznie w określonych godzinach. Nic więc dziwnego, że coraz więcej kupujących szuka produktów i usług w Internecie oraz decyduje się na robienie zakupów online.    

Aby zacząć zarabiać dzięki stronie internetowej i wpłynąć na decyzje zakupowe potencjalnych klientów, musisz wdrożyć kilka skutecznych rozwiązań sprzedażowych. Oto Twoja gotowa instrukcja.   

1. Zrozum potrzeby kupujących w sieci

Wiesz już, że strony WWW stanowią doskonałe miejsce do zaprezentowania produktów i usług każdej firmy. Warto jednak postawić na odpowiedni balans – witryna może być narzędziem reklamowym, ale aby aktywnie sprzedawała, musi wskazywać, co zyska klient, gdy sięgnie po ofertę.

Jak to zrobić? Przede wszystkim musisz najpierw poznać potrzeby swojej grupy docelowej, a następnie na nie odpowiedzieć. Podstawą jest więc dostarczenie wartości dla użytkownika, który odwiedza witrynę. W tym celu możesz wykorzystać wysokiej jakości artykuły eksperckie i porady, case study opisujące zakończony sukcesem projekt czy też bezpłatne konsultacje.

2. Zadbaj o doskonałą obsługę klienta

Firmowa witryna stanowi często pierwszy punkt styku między marką a klientem. Głównym celem odwiedzającego jest natomiast jak najszybsze zdobycie poszukiwanych informacji. Dlatego skuteczne projektowanie strony WWW wymaga wdrożenia systemu, który umożliwia użytkownikowi szybki kontakt, a pracownikom sprawną reakcję na zapytania.  

Do usprawnienia komunikacji w serwisie możesz wykorzystać coś więcej niż tylko zakładkę „Kontakt” z adresem e-mail i numerem telefonu. Otwarta na klienta strona internetowa powinna mieć takie elementy jak np.:

  • callback – funkcja w witrynie, która umożliwia użytkownikowi natychmiastowe połączenie z konsultantem;

  • live chat – umieszczony w serwisie komunikator, który jest obsługiwany przez pracownika firmy gotowego odpowiedzieć na pytania odwiedzających;

  • formularz kontaktowy – prostsza wersja e-maila, która ułatwia uzyskanie informacji bez konieczności logowania się na skrzynkę pocztową;

  • zakładka FAQ – sekcja strony WWW z najczęściej zadawanymi pytaniami, dzięki której odbiorcy w prosty sposób zyskują odpowiedzi na pojawiające się wątpliwości.

Jest to, o tyle ważne, że już nawet 77% kupujących online oczekuje kontaktu z żywą osobą przed dokonaniem zakupu (według raportu WhosOn). Pamiętaj, że im szybciej odpowiesz na pytanie potencjalnego klienta, tym bardziej wzrasta prawdopodobieństwo, że kontakt z Twoją marką zakończy się sprzedażą.

3. Wdróż narzędzia zwiększania zamówień

Chcesz zarabiać na stronie WWW? W takim razie potrzebujesz rozwiązań, które umożliwią zatrzymanie klienta na dłużej w witrynie – również w kontekście sprzedaży. W tym celu warto regularnie wprowadzać zmiany w serwisie, tak aby na końcu wybrać najskuteczniejsze narzędzia. Świetnie sprawdzą się więc różnego rodzaju testy A/B – możesz eksperymentować zarówno z projektem, jak i treściami.

Aby zwiększyć liczbę konwersji (pożądanych działań podejmowanych przez użytkowników – w tym przypadku zakupów) możesz wprowadzić również cross-selling (sprzedaż dodatkowego towaru) czy up-selling (zaproponowanie droższej opcji produktu). Wśród technik, które zwiększają liczbę zamówień, można wskazać również CTA, czyli wezwania do działania, które kierują internautę do realizacji konkretnej akcji na stronie WWW.

4. Atrakcyjnie zaprezentuj ofertę

Z pewnością zastanawiasz się, jak za pomocą strony WWW możesz zachęcić klienta do zakupów. W tym celu warto wykorzystać rozwiązania przynoszące efekty w e-commerce. Podstawą jest przygotowanie czytelnej i atrakcyjnej prezentacji oferty. Kluczem do sukcesu jest zarówno forma – która powinna być przystępna oraz zrozumiała dla użytkownika, jak i treści.

Tworząc opisy produktów i usług, czy artykuły eksperckie oraz poradnikowe, musisz przekazywać informacje, które będą przydatne dla osób odwiedzających witrynę. Dopasuj teksty do persony kupującego i stosuj język korzyści, dzięki któremu wskażesz potencjalnym klientom, co zyskają, jeśli zdecydują się na skorzystanie z oferty Twojej firmy.  

Nie zapominaj przy tym o pozycjonowaniu – twórz treści zgodnie z zasadami SEO, które zawierają często wyszukiwane słowa kluczowe oraz wartościowe linki.

5. Zbuduj bazę lojalnych odbiorców

Jeśli zastanawiasz się, jaka strona internetowa sprzedaje, to z pewnością będzie to witryna, która została zaprojektowana z myślą o długofalowej relacji z klientem. Ważne w budowaniu lojalności jest zapewnienie poczucia bezpieczeństwa w kontekście podejmowanych decyzji zakupowych przez użytkowników. 

W tym celu warto wykorzystać np. social proof, czyli społeczny dowód słuszności. Dzięki referencjom czy opiniom kupujących pokażesz internautom, że Twoja oferta jest sprawdzona i skuteczna. Musisz również pozostawać w kontakcie z odbiorcami – wykorzystaj w tym celu np. newsletter. Obserwuj też ruch na stronie online i zastosuj remarketing.

Wszystko to sprawi, że pozyskasz bazę lojalnych klientów i zwiększysz sprzedaż.

korzeniowski_WWW

Jak zacząć zarabiać na firmowej stronie? Podsumowanie

Wiesz już, jak zarabiać na stronie WWW. Jednak sama wiedza to za mało, aby zacząć sprzedawać w sieci. Przede wszystkim musisz najpierw zainwestować w odpowiednio zaprojektowaną witrynę. Możesz powierzyć to zadanie doradcom internetowym WeNet.

Specjaliści podążają za trendami, znają się na technologii i są ekspertami w swoich działaniach. To właśnie dzięki temu zrozumieją Twój biznes i pomogą Ci go rozwinąć w oparciu o nowoczesne rozwiązania, których potrzebuje Twoja firma. Współpraca z WeNet to idealna opcja dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz zaoszczędzić pieniądze oraz czas na rozwój swojego biznesu,

  • zależy Ci na innowacyjnym projekcie WWW, dzięki któremu zaistniejesz w sieci,

  • jesteś laikiem, nie znasz się na projektowaniu stron i potrzebujesz pomocy fachowca,

  • wypatrujesz wciąż ulepszanej oferty dopasowanej do Twoich potrzeb, oczekiwań oraz celów biznesowych,

  • szukasz kompleksowego pakietu usług z dużym wyborem dodatków, funkcjonalności i rozwiązań technologicznych,

  • oczekujesz możliwości wprowadzania zmian i rozbudowy serwisu w przyszłości.  

Specjaliści zapewnią wszystko, co konieczne, aby Twój biznes zaistniał online: od budowy zgodnej z najnowszymi trendami i przyjaznej dla użytkowników strony WWW wraz z hostingiem oraz domeną, przez wsparcie dedykowanego opiekuna na każdym etapie współpracy, po kluczowe filary firmowej witryny, która zarabia (bezpieczeństwo, ciągłość i mobilność). W WeNet cały proces przebiega w 6 sprawnych krokach:

  1. Plan – dedykowany opiekun na podstawie rozmowy oraz przedstawionych potrzeb, dobiera idealne rozwiązanie dla biznesu klienta. 

  2. Wygląd – doradcy internetowi tworzą funkcjonalny projekt graficzny, który dopasowują do danej branży, zebranych informacji oraz najnowszych trendów.

  3. Redakcja – webmasterzy łączą treść z grafikami w spójną całość i dbają o to, aby strona była responsywna, czyli wyświetlała się prawidłowo na różnych ekranach.

  4. Test – eksperci sprawdzają, czy witryna działa bez zarzutu i zgodnie ze standardami oraz testują wszelkie elementy gotowego projektu. 

  5. Akceptacja – klient dostaje gotową wersję projektu do sprawdzenia oraz otrzymuje możliwość przekazania uwag. 

  6. Publikacja – finalna wersja witryny po zaakceptowaniu przez klienta zostaje opublikowana.

Od tej chwili strona internetowa zaczyna zarabiać i pracować na sukces firmy w sieci. Przekonaj się już teraz – wejdź na WeNet.pl i zamów darmową wycenę. Sprawdź, jak łatwo przenieść swój biznes do Internetu z firmową witryną, która sprzedaje.

Chcesz zadbać o promocję Twojej firmy w sieci?

Sprawdź nasze pozostałe rozwiązania dla biznesu.