Jacek Warelis
Współwłaściciel marek VERLANI Kuchnie i AGD Prestige ze Szczecina
Jeśli nie bylibyśmy w sieci, to na pewno nie osiągnęlibyśmy takiego sukcesu
Panie Jacku, proszę powiedzieć, czym zajmuje się Pana firma?
Na bilbordach WeNet wraz z Radosławem Żurawskim promowaliśmy Showroom marki AGD Prestige. Natomiast nasza firma VERLANI zajmuje się przede wszystkim meblami kuchennymi, meblami pod zabudowę i sprzętem do zabudowy.
Kiedy rozpoczął Pan własną działalność?
Wszystko zaczęło się 10 lat temu od studia mebli kuchennych. W styczniu 2022 będzie nasze dziesięciolecie.
Co jest Państwa flagowym produktem?
Robimy wszystkie rodzaje mebli pod zabudowę, ale naszym flagowymi produktami są meble kuchenne VERLANI oraz sprzęt AGD do tych mebli.
Firma działa niemal dekadę, co przez ten czas uważa Pan za największy sukces?
Największym sukcesem jest wypromowanie marki VERLANI na rynku lokalnym, czyli na terenie województwa zachodnio-pomorskiego i lubuskiego. Nasza marka jest rozpoznawalna i kojarzy się z dobrej jakości produktem w rozsądnej cenie.
W jaki sposób promują Państwo swoją firmę?
Reklamujemy się w radiu, prowadzimy strony internetowe, mamy także profil na Facebooku.
Współpracują Państwo także ze znanymi wokalistami.
Tak, ambasadorem marki VERLANI jest Michał Wiśniewski z zespołu Ich Troje. Teraz intensywnie promujemy także naszą nową markę AGD Prestige, której ambasadorem jest Piotr Kupicha z zespołu Feel. Zauważyliśmy, że takie współprace przekładają się na lepszą rozpoznawalność.
Natomiast Panowie wystąpili na bilbordach WeNet.
Tak, to jest kolejny element budowania marki. Było nam ze wspólnikiem bardzo miło pojawić się na waszych bilbordach. Ta akcja pokazuje, że za naszymi firmami stoją konkretne osoby z krwi i kości.
Czy od samego początku promowali Panowie firmę w sieci?
Na początku nie promowaliśmy firmy w Internecie. Zaczęliśmy jakoś po 2-3 latach.
Jest Pan w stanie oszacować, ilu klientów trafia do Was z Internetu?
Trudno to określić, bo promujemy się wieloma kanałami. Jednak, gdyby Internet nie był skuteczny, to nie promowalibyśmy się w sieci. Internet to ogromna pomoc, szczególnie na początku, gdy marka jest jeszcze nieznana, bo przecież większość klientów korzysta dziś z wyszukiwarek, gdy potrzebuje czegoś do domu. Internet jest teraz podstawowym źródłem informacji. Jeśli nie bylibyśmy w sieci, to na pewno nie osiągnęlibyśmy takiego sukcesu.
Panie Jacku, proszę powiedzieć na koniec, jakie ma Pan plany na przyszłość?
Na tym etapie skupiamy się na utrzymaniu pozycji marki VERLANI i poprawieniu jakości usług, bo zawsze jest coś do poprawienia. Nasza fabryka stale ulepsza jakość produktu poprzez unowocześnianie parku maszynowego. I tym się chwalimy naszym klientom. Poza tym pracujemy nad rozwojem AGD Prestige.
W Szczecinie jesteśmy przyjmowani pozytywnie. Jeżeli tendencja się utrzyma, to planujemy AGD Prestige ulokować także w innych miejscach w Polsce.
W Szczecinie jesteśmy przyjmowani pozytywnie. Jeżeli tendencja się utrzyma, to planujemy AGD Prestige ulokować także w innych miejscach w Polsce.
Wywiad z Panem Jackiem przeprowadził Łukasz Tofil
Doradca internetowy rekomenduje:
Cieszy nas zaufanie naszych Klientów. Wierzymy, że dobrze spozycjonowana strona to obecnie konieczność dla każdego przedsiębiorcy. Widać na przykładzie Pana Jacka, jak wdrożenie skutecznych rozwiązań internetowych oraz efektywna kampania reklamowa optymalizują prowadzenie biznesu.