Od 1 października 2014 roku CS Group Polska, świadcząca usługi reklamowe dla sektora MSP, otrzymuje status Autoryzowanego Partnera MSP Google Ads™. Oznacza to rozszerzenie współpracy w zakresie promocji małych i średnich przedsiębiorstw poprzez profesjonalne, kompleksowe i efektywne zarządzanie kontami Google Ads.
„Cieszymy się z uzyskania statusu Autoryzowanego Partnera MSP Google Ads, który oznacza dla nas dostęp do szkoleń, technologii oraz lepszy nadzór nad efektami prowadzonych kampanii reklamowych. Program „Autoryzowany Partner MSP Google Ads” daje naszym Klientom – właścicielom małych i średnich firm – nowe perspektywy promocji w wyszukiwarkach” – komentuje Marcin Durzyński, Dyrektor Sprzedaży w CS Group Polska S.A..
Kampania Google Ads umożliwia skierowanie reklamy do użytkowników szukających konkretnych produktów i usług w wyszukiwarce Google. Pozwala to na skuteczne i efektywne kosztowo dotarcie do potencjalnych klientów.
„Dołączenie do programu Autoryzowany Partner MSP Google Ads gwarantuje dostęp do najświeższej wiedzy z zakresu reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Wierzymy, że dzięki tej współpracy małe i średnie przedsiębiorstwa będą mogły poznać potencjał, jaki drzemie w Google Ads” – podsumowuje Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor biznesowy Google na Polskę.
Pierwszym efektem partnerstwa „Autoryzowany Partner Google Ads” jest projekt „Akademia e-marketingu”. Jest to cykl bezpłatnych szkoleń, skierowany do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, a ich celem jest m.in. prezentacja najbardziej efektywnych metod promocji firmy w wyszukiwarce Google.