Jak wygląda współpraca z WeNet? Sprawdź opinie klientów

1
2342
Jak_wyglada _wspolpraca_z_WeNet

W WeNet wiemy, że coraz więcej właścicieli firm dba o promocję swoich biznesów w sieci. Przedsiębiorcy chcą docierać do nowych klientów i zwiększać sprzedaż. W tym celu często korzystają z pomocy specjalistów, którzy przygotowują im odpowiednią strategię i wdrażają niezbędne działania. Chcesz rozwijać własną firmę dzięki obecności w Internecie? Skorzystaj z pomocy WeNet, czyli zespołu profesjonalnych doradców internetowych. Zastanawiasz się, dlaczego warto? Poznaj opinie o WeNet. Sprawdź, jak klienci oceniają współpracę z nami.

Kim jest doradca internetowy WeNet?

Obecność w Internecie to dziś podstawa prowadzenia jakiejkolwiek działalności. Jeśli więc masz własną firmę, wykorzystaj nieograniczone możliwości, jakie daje e-marketing. Dzięki odpowiednim działaniom możesz budować wizerunek, zdobywać rozpoznawalność, zwiększać widoczność strony internetowej, wyróżniać się na tle konkurencji, docierać do większej liczby klientów i notować wyższą sprzedaż.

Świat marketingu online jest dla Ciebie jednak zbyt skomplikowany? Nie nadążasz za zmianami i rozwojem technologii? Brakuje Ci czasu? Nawiąż współpracę ze specjalistami WeNet, którzy oferują nowoczesne rozwiązania dla biznesu. Doradcy internetowi pomagają małym i średnim przedsiębiorcom rozwijać ich firmy w Internecie i odnosić sukcesy na rynku. Cechują ich m.in. wiedza, doświadczenie, zaangażowanie i niezawodność.

www_korzeniowski_wiekszy

Doradca internetowy WeNet:

  • pomaga właścicielom firm rozwijać ich biznesy,
  • oferuje rozwiązania, które odpowiadają potrzebom danej firmy,
  • jest zawsze do dyspozycji klienta i potrafi rozwiązać każdy problem,
  • zna się na technologii i oferuje nowoczesne rozwiązania,
  • podąża za najnowszymi trendami,
  • jest ekspertem w swoich działaniach,
  • stale ulepsza swoją ofertę,
  • dzieli się przydatną wiedzą.

Dla doradcy internetowego ważne są opinie klientów, dlatego ich potrzeby i oczekiwania stawia na pierwszym miejscu. Stara się jak najlepiej zrozumieć swojego odbiorcę. Dąży do tego, aby współpraca była zawsze satysfakcjonująca dla obu stron i opierała się na wzajemnym zaufaniu. Dba o swoich klientów i o ich wzorową obsługę.

Specjaliści WeNet wiedzą, że dzisiaj wymagania wobec obsługi klienta są wysokie. To od niej przecież w dużej mierze zależy, jakie zdanie o danej firmie mają jej klienci. Oczekują oni sprawnego i kompleksowego wsparcia na każdym etapie współpracy – od pierwszego kontaktu, przez wykonanie usługi, aż po utrzymanie długofalowych relacji.

Przeczytaj również:  16 narzędzi wspierających sprzedaż w małej firmie

Doradcy internetowi dbają o skuteczną obsługę klienta i satysfakcję swoich klientów. Robią wszystko, aby opinie o WeNet były pozytywne. Są też jednak otwarci na wszelkie uwagi i spostrzeżenia, które mobilizują ich do działania oraz pokazują, w jaki sposób mogą się rozwijać.

Zbudujemy Ci stronę. Sprawdź jak

Jak przebiega współpraca z WeNet?

W WeNet klient może liczyć na wsparcie dedykowanego opiekuna. Służy on pomocą przez cały okres trwania współpracy. Klient nigdy nie zostaje więc sam. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości może zwrócić się do swojego doradcy, który zawsze jest do jego dyspozycji oraz chętnie i sprawnie rozwiązuje każdy ewentualny problem.

Zastanawiasz się, jak przebiega proces obsługi klienta w firmie WeNet? Otóż różni się on w zależności od tego, jaką klient wybrał usługę. Na ogół proces ten można jednak podzielić na takie etapy jak:

  1. Onboarding, a więc powitanie i wprowadzenie klienta
  2. Cykliczna obsługa klienta
  3. Cykliczne badania doświadczeń klienta

Onboarding ma na celu wprowadzenie klienta i zaznajomienie go z danym produktem czy usługą. Dedykowany doradca na początku wszystko dokładnie wyjaśnia, informuje, w jaki sposób przebiega współpraca i jak wygląda cały proces realizacji oraz przedstawia zakres swojej pomocy.

W czasie trwania umowy realizowana jest oczywiście cykliczna obsługa i kontakt opiekuna z przedsiębiorcą. To jednak nie wszystko. Specjaliści przeprowadzają też na swoich klientach regularne badania satysfakcji. Ich celem jest monitorowanie doświadczeń i potrzeb na różnych etapach współpracy oraz podejmowanie aktywnych działań w razie jakichkolwiek zastrzeżeń. Co ważne, badania prowadzone są nie tylko na aktualnych klientach, lecz także takich, którzy zdecydowali się zakończyć współpracę. Feedback od klientów WeNet to ważny element procesu podnoszenia jakości obsługi oraz usług WeNet.

Badania satysfakcji klientów WeNet można podzielić na cztery rodzaje:

  • początkowe,
  • w połowie współpracy,
  • w czasie odnowienia (usługa SEO)
  • exit interview.

Dzięki temu doradca internetowy WeNet doskonale wie, jakie uwagi ma jego klient i może stale ulepszać swoją ofertę oraz jakość świadczonych usług. Specjaliści słuchają więc głosu swoich klientów i są nieustannie gotowi do działania.

Przeczytaj również:  Freebie – co to jest?

Jakie opinie o WeNet mają klienci?

Regularne badania ilościowe przeprowadzane na klientach pokazują, że stopień satysfakcji ze świadczonych usług oraz obsługi jest wysoki. W 2024 roku ogólny poziom zadowolenia klientów WeNet wyniósł aż 94,5%. Klienci pozytywnie oceniali zarówno same produkty, jak i opiekę posprzedażową. To efekt starań doradców internetowych, którzy dbają o to, by poczucie zadowolenia klientów ze współpracy wzrastało razem z rozwojem ich firm.

Z badań wynika również, że klienci są gotowi polecić firmę WeNet swojej rodzinie lub znajomym. Dla przykładu, jeśli chodzi o usługę tworzenia stron internetowych, to wskaźnik NPS (Net Promoter Score), który służy do pomiaru lojalności klientów, w trzecim kwartale 2024 roku wyniósł 54,5. Aż 66% osób korzystających z tej usługi zadeklarowało chęć rekomendacji jej innym osobom. Jest to bardzo dobry wynik, mówiący o sukcesie.

Zadowoleni klienci cenią WeNet najczęściej za:

  • zaangażowanie i wiedzę opiekuna,
  • łatwy i sprawny kontakt z doradcą,
  • szybkość reakcji,
  • indywidualne podejście do klienta,
  • zaopiekowanie na pierwszym etapie współpracy,
  • profesjonalne podejście do klienta i doradztwo na każdym etapie.

Sporym wyróżnieniem oraz faktem, który udowadnia, że klienci są zadowoleni ze świadczonych przez WeNet usług, jest też to, że firma dzięki zaufaniu swoich klientów już kilkukrotnie otrzymała laur ,,Firma Przyjazna Klientowi’’. Ponadto WeNet od wielu lat znajduje się wśród agencji Premium Google Partner. Jest rzetelnym partnerem nie tylko dla Google, ale co ważniejsze także dla swoich klientów.

Przykłady zadowolonych przedsiębiorców

Naszym priorytetem jest ciągłe doskonalenie i podnoszenie jakości obsługi, dlatego każdego dnia staramy się zbierać opinie klientów, które stanowią dla nas cenne źródło informacji. Chcemy wiedzieć, jakie są doświadczenia klientów WeNet i w jaki sposób możemy na nie wpłynąć, aby każda ze stron mogła wynieść z tej kooperacji jak najwięcej pozytywnych opinii.

Chcesz poznać opinie klientów o firmie WeNet Group SA? Oto kilka najnowszych przykładów prezentujących feedback od klientów WeNet:

  • Jacek Boćkowski, Pilkington Automotive Poland Sp. z o.o.:

„Doskonała współpraca. Skuteczne i kreatywne działania. Świetny i merytoryczny kontakt z Opiekunem Klienta ze strony WeNet.”

„Genialna obsługa! Trudno opisać w słowach. Wszystko od pierwszego telefonu dograne na 100%. Klient może czuć się naprawdę zaopiekowany! Polecam!”

  • Marcin Jończy, Joko Sp. z o.o.:

„Duża cierpliwość do klienta oraz konkretne propozycje co do rozwiązania różnych problemów. Super współpraca.”

Wejdź na naszą stronę firmową i przeczytaj, co jeszcze przedsiębiorcy mówią o współpracy z WeNet Sp. z o.o. Liczba opinii, a wraz z nią satysfakcja klientów WeNet, nieustannie rosną!

Przeczytaj również:  Google reaguje na kryzys związany z uchodźcami i imigrantami

Autentyczne opinie o WeNet – co mówią nasi klienci?

Jeśli nadal wahasz się czy skorzystać z usług WeNet i szukasz potwierdzenia opinii klientów przekładających się na efekty, to koniecznie obejrzyj film, w którym przedstawiamy prawdziwe doświadczenia klientów WeNet oraz ich relacje zbudowane na wzajemnym zaufaniu. Dzięki zaangażowaniu naszych Klientów udało się stworzyć materiał, który w wyjątkowy sposób pokazuje, jak ważne jest partnerskie podejście do współpracy i pomoc doradców internetowych.

Zobacz, jak wygląda współpraca z nami oczami naszych Klientów:

Skorzystaj z usług WeNet i dołącz do grona zadowolonych klientów

Specjaliści WeNet od lat doradzają przedsiębiorcom, jak skutecznie działać w sieci. Ich doświadczenie i profesjonalna obsługa pomagają im w zdobywaniu zaufania klientów i budowaniu z nimi wartościowych relacji. Pozytywne opinie sprawiają, że coraz więcej właścicieli firm decyduje się na skorzystanie z oferty WeNet, w której znaleźć można takie usługi jak:

  • budowa stron internetowych,
  • budowa e-sklepów,
  • pozycjonowanie stron WWW,
  • tworzenie kampanii promocyjnych w Internecie.

To jednak nie wszystko. Eksperci doradzają też sprawdzone narzędzia oraz źródła bezpłatnej wiedzy, jak kanał YouTube i platforma e-learningowa Efektywna firma w necie. Doradca dobierze dla Ciebie rozwiązania, które będą odpowiadały potrzebom Twojej firmy. Jak skorzystać z pomocy doradców internetowych? To proste, wystarczy, że umówisz się na darmową konsultację, wypełniając bezpłatny formularz kontaktowy na stronie internetowej WeNet.

Zamów budowę strony!

Wejdź na WeNet.pl i zapoznaj się z bogatą ofertą. Dołącz do grona ponad 65 000 zadowolonych klientów. Wejdź w świat marketingu internetowego, skorzystaj z pomocy profesjonalistów i rozwijaj swój biznes.

Źródło danych: wyniki 3Q 2024, VoC WeNet, liczba ankiet: 1956.

e-book Dlaczego Twoja firma powinna być obecna w Internecie
4.3/5 - (12 ocena)

1 KOMENTARZ

Dodaj komentarz

Please enter your comment!
Please enter your name here