Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzalni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów. W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

article background

10 edycja Akademii e-marketingu za nami. Udział w bezpłatnych szkoleniach wzięło prawie 700 przedsiębiorców

10 edycja Akademii e-marketingu za nami. Udział w bezpłatnych szkoleniach wzięło prawie 700 przedsiębiorców

W październiku odbyła się już 10 edycja Akademii e-marketingu, czyli bezpłatne szkolenia dla właścicieli małych i średnich firm. Wydarzenia odbyły się w trzech polskich miastach: Katowicach, Warszawie i Gdańsku. W sumie w jesiennej edycji udział wzięło prawie 700 przedsiębiorców. Doradcy internetowi WeNet przekazali uczestnikom profesjonalną wiedzę z zakresu e-marketingu i rozwijania własnego biznesu w Internecie. Akademia była także doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i nawiązania cennych na lokalnym rynku kontaktów biznesowych.

Akademia e-marketingu jest ogólnopolskim projektem skierowanym do właścicieli firm z sektora MŚP. To cykl bezpłatnych szkoleń, w trakcie których specjaliści dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu marketingu internetowego. Jubileuszowa już edycja Akademii pod hasłem „Jak prowadzić marketing internetowy w Małym i Średnim Przedsiębiorstwie” zorganizowana została przez firmę WeNet w 3 polskich miastach. Przyciągnęła mnóstwo zainteresowanych – w szkoleniach wzięło udział prawie 700 przedstawicieli małego i średniego biznesu. Eksperci edukowali, podkreślając, jak ważna w dzisiejszych czasach jest obecność firmy w sieci.

Przedsiębiorcy z sektora MŚP wysłuchali prelekcji na temat tworzenia stron WWW i sklepów internetowych, prowadzenia działań SEO czy skutecznej komunikacji w Social Mediach. Uczestnicy dowiedzieli się, jak skutecznie reklamować się w Internecie. Specjaliści WeNet, opierając się na własnym doświadczeniu, zaprezentowali sposoby na skuteczne dotarcie do klientów. Przybliżyli przedsiębiorcom tajniki działania Google Ads i innych przydatnych narzędzi.

Podczas spotkań nie zabrakło również czasu na zadawanie pytań prelegentom i prowadzenie inspirujących dyskusji. Przedsiębiorcy mieli możliwość skorzystania z bezpłatnych konsultacji ze specjalistami, którzy podpowiadali odpowiednie rozwiązania dla biznesu. Uczestnicy wykazali duże zaangażowanie i chętnie uczestniczyli w rozmowach.

Były to bardzo wartościowe i ciekawe spotkania, które odbyły się w przyjemnej dla wszystkich atmosferze. Uczestnicy z ogromnym zaangażowaniem i zainteresowaniem słuchali wykładów, chętnie zadawali pytania, na które z przyjemnością odpowiadaliśmy. Cieszy nas, że właściciele nawet małych biznesów widzą potencjał i możliwości, jakie daje obecność firmy w Internecie, chcą budować skuteczną strategię marketingową i realizować swoje cele. Chcemy ich dalej w tym wspierać, dostarczając wiedzę i niezbędne narzędzia oraz gotowe pomysły, z których mogą skorzystaćpodsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka 10 edycji Akademii e-marketingu.

Pierwsze z trzech spotkań odbyło się 12 października w Muzeum Śląskim w Katowicach, które jest zlokalizowane w miejscu dawnej kopalni „Katowice”. Jego forma architektoniczna opiera się na przemysłowej historii Śląska, stąd duża część kompleksu znajduje się pod ziemią. Wyjątkowe, nowoczesne wnętrza Muzeum i świetnie przygotowana pod kątem audiowizualnym sala konferencyjna, uprzyjemniły uczestnictwo w warsztatach i sprzyjały czerpaniu inspirującej wiedzy.

Kolejne szkolenie odbyło się 18 października w Warszawie w Centrum Olimpijskim, czyli siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Wybór miejsca także nie był tutaj przypadkowy. Jednym z prelegentów był bowiem ambasador firmy WeNet – Robert Korzeniowski, znany wszystkim jako polski lekkoatleta, chodziarz i czterokrotny mistrz olimpijski. Obecnie to jednak także przedsiębiorca, który odważnie wkroczył ze swoją działalnością do Internetu i odnosi sukcesy. Robert opowiadał, jak promuje ostatnio swoje nowe projekty i buduje biznes w sieci. Podkreślił, jak wiele daje mu współpraca z doradcami internetowymi WeNet i to, że jest zadowolony z prowadzonych działań.

Ostatnie spotkanie, które zakończyło cykl szkoleń Akademii e-marketingu, odbyło się 26 października w Gdańsku w Europejskim Centrum Solidarności. ECS to miejsce szczególne dla mieszkańców Trójmiasta. Organizator Akademii, czyli firma WeNet, od lat współpracuje z przedsiębiorcami, którzy docierają do klientów w danym regionie. To dlatego chce być z nimi w ważnych dla nich miejscach. ECS jeszcze bardziej podkreśliło znaczenie lokalnej przedsiębiorczości. Właściciele małych i średnich firm mogli zdać sobie sprawę, jak ważna jest ich obecność na rynku.

Ostatnim punktem programu każdego z trzech wydarzeń był atrakcyjny quiz wiedzy, w którym uczestnicy chętnie wzięli udział. Quiz był podsumowaniem zdobytej wiedzy, a dodatkowo też okazją do odrobiny relaksu. Najlepsze wyniki zostały nagrodzone. Każda z osób biorących udział w Akademii otrzymała certyfikat.

Akademia e-marketingu realizowana jest od 10 lat, dlatego doradcy internetowi mają już spore doświadczenie w organizowaniu tego wydarzenia. Program szkoleń jest idealnie dopasowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym dedykowany jest ten projekt.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym cyklu szkoleń jest firma WeNet. Partnerami strategicznymi wydarzenia była Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Kolejna edycja Akademii e-marketingu zaplanowana jest wiosnę 2023 roku. Warto śledzić informacje o wydarzeniu, aby nie przegapić zapisów.

Opublikowano: 07.11.2022
Autor:

Kontakt dla Mediów pr@wenet.pl