Dostaliśmy Godło Firma Przyjazna Klientowi 2020!
Pod koniec 2020 roku w nasze ręce trafiło wyróżnienie – Godło Firma Przyjazna Klientowi. Jest to jakże przyjemny dowód, że nasze codzienne zmagania są doceniane i nie idą na marne. Zadowolenie i zaufanie Klientów takich jak Ty to solidny kapitał i zastrzyk energii na kolejne lata. Nie da się ukryć, że obecność wśród najlepszych marek inspiruje, ale także zobowiązuje do dalszego rozwoju.
Godło przyznawane przez agencję badawczą Experince Institute cieszy nas, tym bardziej że jest znanym i najdłużej istniejącym na rodzimym rynku programem nagradzającym wysoką jakość obsługi. Co roku w programie uczestniczą firmy z najróżniejszych branż – od edukacji przez marketing, informatykę, aż po motoryzację. A w gronie patronów znajdują się bardzo poważne instytucje.
Żeby dostać wyróżnienie, musieliśmy przejść cztery etapy certyfikacji, które polegały m.in. na rozmowach z naszymi Klientami. Jeśli nim jesteś, możliwe, że brałeś udział w tym procesie. Godło Firma Przyjazna Klientowi dostają marki, które w badaniu satysfakcji Klienta uzyskały oceny co najmniej 70% w każdym z badanych obszarów:
jakość obsługi,
gotowość do rekomendacji (NPS),
podejście do Klientów,
ogólne zadowolenie (CSAT),
proces zakupowy,
Customer Effort Score (CES).
To świetna sprawa mieć świadomość, że wykonujemy dobrze swoją robotę i że dzięki naszej pracy firmy takie jak Twoja mogą osiągać kolejne sukcesy.
Serdecznie się kłaniamy. A po więcej informacji o programie odsyłamy na stronę Firma Przyjazna Klientowi.
Kontakt dla Mediów pr@wenet.pl