Nowa kampania digitalowa WeNet. Sprawdź, co przygotowaliśmy
23 sierpnia wystartowała nowa odsłona ogólnokrajowej kampanii wizerunkowej marki WeNet. W kampanii skupiającej się głównie na działaniach online, ponownie zobaczyć można ambasadora WeNet, czyli Roberta Korzeniowskiego - czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym. Szerokie działania promocyjne prowadzone są m.in. w mediach społecznościowych i największych ogólnopolskich portalach internetowych.
WeNet po raz kolejny kieruje swoją kampanię do przedsiębiorców z sektora MŚP, ucząc ich, jak w prosty i skuteczny sposób przenieść swój biznes do Internetu oraz rozwijać swoje firmy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Kluczową rolę w procesie cyfrowej transformacji odgrywają nasi doradcy internetowi WeNet, którzy zapewniają profesjonalne wsparcie oraz dobór najlepszych narzędzi i działań online dla danej branży. Dzięki wiedzy i umiejętnościom specjalistów przedsiębiorcy mogą budować rozpoznawalność swojego biznesu poprzez wzmocnienie jego widoczności w sieci i skuteczne pozycjonowanie oraz osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.
– Jako lider transformacji technologicznej edukujemy i uświadamiamy przedsiębiorców, jak ważna jest aktywność biznesowa w Internecie. Nasi doradcy internetowi od lat pomagają przedsiębiorcom prowadzić działania promocyjne w Internecie, wdrażając najlepsze narzędzia marketingowe, po to, aby klienci osiągnęli wzrost widoczności w skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Naszym celem jest zbudowanie świadomości marki jako Partnera, który rozumie potrzeby małych i średnich firm, szczególnie w czasie dynamicznych zmian w dobie rewolucji technologicznej – mówi Marcin Durzyński, Wiceprezes Zarządu WeNet.
Kampania opiera się na historiach sukcesów bohaterów, a wśród nich znajdują się właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – wielokrotny mistrz olimpijski, sportowiec i przedsiębiorca, któremu WeNet pomógł skutecznie przenieść do sieci i go rozwinąć.
– Celem naszej kampanii jest poinformowanie odbiorców o głównych korzyściach oferty WeNet dla firm z sektora MŚP i możliwościach rozwoju biznesu w Internecie. Chcemy wspierać naszych klientów na każdym etapie rozwoju, stąd podkreślamy unikatową rolę doradcy internetowego. Aż 91% naszych klientów zdecydowanie wysoko ocenia obsługę naszych doradców i ich wsparcie w rozwoju biznesu w Internecie – podkreśla Katarzyna Jezierska, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu WeNet.
Firma WeNet zatrudnia ponad tysiąc doradców internetowych, którzy pomagają przedsiębiorcom wdrożyć narzędzia marketingowe. W ramach swoich usług specjaliści oferują tworzenie stron WWW i e-sklepów, prowadzenie działań SEO czy lokalny marketing internetowy dzięki czemu właściciele firm mogą skupić się na najważniejszych zadaniach w swoim biznesie. Co ważne, nasza firma oferuje także dogodny dla klientów abonamentowy model rozliczeń.
Trwająca kampania promocyjna potrwa od 23 sierpnia aż do końca października tego roku. Wszelkie działania będą realizowane w Internecie i obejmą formaty search, display, content oraz mailing. Komunikacja jest i będzie prowadzona na ogólnopolskich portalach internetowych oraz w Social Mediach, takich jak YouTube i Facebook, a także w Google.
Koncepcję kreatywną opracowała firma Change, a agencja Sales&More zajęła się dodatkowym wsparciem kreatywnym online, a także planowaniem i zakupem mediów.
Kontakt dla Mediów pr@wenet.pl