article background

Nowa odsłona kampanii z Mają Włoszczowską i Robertem Korzeniowskim

Nowa odsłona kampanii z Mają Włoszczowską i Robertem Korzeniowskim

9 stycznia wystartowała nowa ogólnopolska kampania digitalowa WeNet, której celem jest inspiracja przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W serii spotów reklamowych promowanych pod hasłem „Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet” wystąpiła nowa ambasadorka marki Maja Włoszczowska oraz Robert Korzeniowski, który od dwóch lat aktywnie korzysta ze wsparcia doradców internetowych. Działania promocyjne prowadzone są m.in. w Social Mediach oraz największych ogólnopolskich portalach.

Kolejna odsłona kampanii skierowana jest przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorców, dla których ważne jest dotarcie do nowych klientów z okolicy.

W spotach reklamowych skupiamy się na inspirujących historiach sukcesu przedsiębiorców MŚP, których biznesy rozwijają się dzięki kompleksowym rozwiązaniom WeNet. Ambasadorami kampanii są nie tylko Maja i Robert, ale także lokalni bohaterowie, tacy jak fryzjer, stolarz, mechanik rowerowy, czy elektryk, którzy dzięki wsparciu ekspertów zbudowali swoją rozpoznawalność w sieci na lokalnych rynkach.

O założeniach kampanii opowiada Michał Wrzesiński, Członek Zarządu ds. Rozwoju WeNet Group S.A.

Kluczowym przekazem kampanii jest rola strony internetowej w prowadzeniu biznesu. Strona internetowa jest niezmiennie najważniejszym elementem zapewniającym widoczność w sieci. Pełni funkcję wizytówki firmy online, pozwalając na zaprezentowanie jej profesjonalizmu, wiarygodności i konkurencyjności. Klienci, wchodząc na stronę, już w 0,05 sekundy wyrabiają sobie opinię o firmie i decydują, czy są zainteresowani współpracą. Dlatego tak ważne jest, aby tworzenie witryny polecić ekspertowi, który śledzi najnowsze trendy oraz kompleksowo poprowadzi jej przygotowanie, zaczynając od projektu WWW po finalne wykonanie i obsługę. Taką możliwość daje współpraca z profesjonalnymi doradcami internetowymi WetNet.

Obejmująca różnorodne formaty reklamowe w mediach społecznościowych i na ogólnopolskich portalach internetowych kampania koncentruje się na podkreśleniu roli strony internetowej i promocji online w prowadzeniu biznesu. WeNet oferuje kompleksowe wsparcie dla MŚP, począwszy od projektowania witryn, przez marketing lokalny, aż po rozbudowane narzędzia e-commerce i SEO.

O korzyściach ze współpracy opowiada szerzej jedna z najbardziej rozpoznawalnych zawodniczek w kolarstwie górskim, a dziś również nasza ambasadorka, Maja Włoszczowska.

Od kiedy WeNet wspiera mnie w prowadzeniu biznesu i promocji online, mogę w pełni skupić się na działaniach merytorycznych i wizerunkowych. Sprawy techniczne oddaję w ręce doradców internetowych. To duże ułatwienie. Buduję markę osobistą, a WeNet podpowiada mi, jak mogę zapewnić sobie widoczność w sieci, dotrzeć z przekazem do szerszego grona odbiorców i cieszyć się z rozwoju działalności.

Swoimi doświadczeniami dzieli się również Robert Korzeniowski:

Prowadząc swój biznes, zrozumiałem, jak ważna jest współpraca, relacje oraz zaufani partnerzy. WeNet ma wszystkie te cechy, wspólnie stworzyliśmy stronę internetową, a następnie sklep, który teraz rozwijamy. Jestem bardzo zadowolony z wyników widoczności w sieci. Profesjonalne wsparcie jest dla mnie bardzo komfortowe, ponieważ mogę skupić się na tym, co umiem robić najlepiej, nie tracąc pewności, że mój biznes się rozwija.

Tegoroczna kampania WeNet to nie tylko inspirujące historie sukcesu, ale także praktyczne wsparcie dla przedsiębiorców pragnących rozwinąć swoją działalność w Internecie. Kampanijne spoty są już dostępne online tutaj.

O koncepcję kreatywną i produkcję spotów kampanii zadbała agencja FilmCloud, natomiast planowaniem i zakupem mediów w obszarze digital zajmuje się Sales&More.

Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet już teraz!

Opublikowano: 09.01.2024
Autor: Łukasz

Kontakt dla Mediów pr@wenet.pl