Sukces 12. edycji Akademii e-marketingu: prawie 4 000 przedsiębiorców skorzystało z wiosennej edycji szkoleń
Z końcem lutego br. w największych miastach w Polsce rozpoczęły się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora MSP. Wydarzenia zorganizowano w ramach 12. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów zdobyli cenną wiedzę z zakresu marketingu online. Eksperci podzielili się praktycznymi wskazówkami i zaprezentowali sprawdzone narzędzia. Wiosenne spotkania, które odbyły się w Lublinie, Katowicach, Gdańsku, Warszawie, Białymstoku, Wrocławiu, Łodzi i Krakowie, były również okazją do nawiązania relacji z potencjalnymi klientami, wymiany doświadczeń i pomysłów na rozwój biznesu.
Akademia e-marketingu już od 12 lat inspiruje i zachęca do rozwoju swojego biznesu w Internecie. Program szkoleń jest zawsze idealnie dostosowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców. Mocną stroną szkoleń są nowinki i trendy w marketingu online, pomagające efektywnie promować usługi i produkty w Internecie. Udział w bezpłatnych wydarzeniach jest świetną okazją do zdobycia cennej, praktycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego i strategii promocji firmy w sieci. Opiera się przede wszystkim na praktycznych wskazówkach ekspertów oraz dużej dawce wiedzy podanej w bardzo przystępny i interesujący sposób. W tym roku do naszych niezawodnych prelegentów, Anny Pszczółkowskiej, Mariusza Dawidziuka oraz Grzegorza Kordasa, dołączył Marcin Karwowski, ekspert i praktyk Google Business Profile, który doradzał w zakresie marketingu lokalnego i produktowego.
Wszystkie spotkania w ramach wiosennej edycji Akademii e-marketingu cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. W 8 wydarzeniach w największych miastach w Polsce udział wzięło ponad 4 000 przedsiębiorców. Warsztaty były doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku.
12. edycja Akademii e-Marketingu przyniosła nam kolejne, inspirujące spotkania z właścicielami małych i średnich firm z całej Polski. Osobiście zawsze czekam na pytania uczestników, które potrafią zaskoczyć i bywają wyzwaniem dla prelegentów. Z drugiej strony pytania te pokazują nam, jakie naprawdę są potrzeby naszych uczestników i przedsiębiorców. Wspólnie się rozwijamy i doskonalimy. Tegoroczną edycję wzbogaciliśmy o cykliczne spotkania online, które spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem naszych słuchaczy. Z całą pewnością Akademia e-marketingu dziś to prawdziwa społeczność, gdzie dzielimy się wiedzą, najnowszymi trendami, a uczestnicy wymieniają się doświadczeniami i budują lokalne relacje i kontakty biznesowe – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Eksperci WeNet edukują, wskazując na to, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości. Dla niektórych uczestników mogło to być pierwsze poważne zetknięcie się z tematyką marketingu internetowego. Przedsiębiorcy, podczas spotkań ze specjalistami, mieli okazję rozwinąć swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i komunikacji w Social Mediach. Poznali również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Dowiedzieli się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań. Atmosfera spotkań sprzyjała inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami. Eksperci WeNet omówili również zagadnienia prawne związane ze zmianami w przepisach, np. dyrektywę Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców nowe obowiązki.
Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii, aktualnie oferowanych przez dostawcę. Tą wiedzą dzieliliśmy się z uczestnikami Akademii e-Marketingu, podpowiadając najlepsze rozwiązania. Podczas szkoleń pracujemy na konkretnych przykładach istniejących firm, aby w ten sposób jak najbardziej przybliżyć możliwości i istniejące narzędzia. Przede wszystkim chcemy pomóc małym i średnim firmom w przystępny sposób przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Każda firma chce i może odnieść sukces – mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również, poprzez dobór lokalizacji spotkań, wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności. W wiosennej odsłonie cyklu spotkaliśmy się z przedsiębiorcami w Lublinie (Hotel lLuxor), w Katowicach (Muzeum Śląskie), Gdańsku (Europejskie Centrum Solidarności), Warszawie (Centrum Olimpijskie), Wrocławiu (Tarczyński Arena), Białymstoku (Białostocki Park Naukowo-Technologiczny), Łodzi (Zatoka Sportu Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego Politechniki Łódzkiej) i Krakowie (Centrum Konferencyjne Fabryczna).
- Jestem przekonany, że dzięki naszym szkoleniom i warsztatom w ramach Akademii e-Marketingu, przedsiębiorcy będą mogli lepiej zrozumieć mechanizmy działania w Internecie, skuteczniej promować swoje produkty lub usługi oraz efektywniej zarządzać swoim biznesem online. Wierzę, że nasza praktyczna wiedza oraz doświadczenie pozwolą uczestnikom osiągnąć sukces i konkretne cele biznesowe. Jesteśmy dumni z tego, że możemy być wsparciem i motywacją dla polskich przedsiębiorców, pomagając im rozwijać biznes i odnosić sukcesy w świecie Internetu. W kolejnych edycjach będziemy dostarczać im jak najwięcej wartościowej wiedzy i inspiracji - mówi Grzegorz Kordas, trener Akademii, Specjalista w zakresie SEO i e-commerce oraz pozyskiwania klienta w sieci.
Finałem każdego ze szkoleń był quiz, w który zaangażowali się wszyscy uczestnicy. Była to okazja do odrobiny relaksu i podsumowania zdobytej wiedzy. Każdy z uczestników otrzymał certyfikat udziału w szkoleniu, a na najlepszych czekały też drobne nagrody.
Organizatorzy już planują kolejne wydarzenia w ramach jesiennej odsłony 12. edycji Akademii e-marketingu, która rozpocznie się już we wrześniu 2024 roku. Tym razem eksperci WeNet planują spotkać się z przedsiębiorcami w 7 miastach w Polsce. Między innymi odwiedzą Rzeszów, Poznań, Warszawę, Katowice, Gdańsk, Bydgoszcz i Szczecin.
Dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu, nasi eksperci są dostępni cały czas - na bieżąco organizując i prowadząc kursy oraz webinary poświęcone zagadnieniom marketingu w Internecie.
Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.
Partnerami strategicznymi 12. edycji Akademii e-marketingu byli: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu, Liga Biznesu i Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.
Patronami medialnymi 11. edycji Akademii e-Marketingu WeNet byli: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław i Business Intelligence.
Kontakt dla Mediów pr@wenet.pl