Wielkimi krokami zbliża się jesienna odsłona 12. edycji Akademii e-marketingu. Przedsiębiorcy z całej Polski wezmą udział w darmowych szkoleniach
Już 17 września w Toruniu rozpocznie się jesienna odsłona 12. edycji Akademii e-marketingu adresowana do przedsiębiorców z sektora MŚP. Spotkania edukacyjne, które są poświęcone budowaniu strategii promocji firmy w Internecie, odbędą się w 8 największych miastach w Polsce. Uczestnicy podczas spotkań z ekspertami będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi promocyjnych. Przypomnijmy, że zakończona w maju wiosenna edycja, zaowocowała ogromnym sukcesem, a w bezpłatnych szkoleniach wzięło udział ponad 4 000 przedstawicieli małych i średnich biznesów.
Akademia e-marketingu już od wielu lat inspiruje i zachęca do rozwoju swojego biznesu w Internecie. Program szkoleń jest zawsze idealnie dostosowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, pragnących rozwijać swój biznes online. Udział w bezpłatnych wydarzeniach jest świetną okazją do zdobycia cennej, praktycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego i strategii promocji firmy w sieci. Opiera się przede wszystkim na praktycznych wskazówkach ekspertów oraz dużej dawce aktualnej wiedzy podanej w bardzo przystępny i interesujący sposób.
Podczas warsztatów organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast oraz regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie. Jesienne spotkania z przedsiębiorcami odbędą się w 17 września w Toruniu (Toruński Park Technologiczny), 24 września w Poznaniu (Centrum Kongresowo-Dydaktyczne UM), 10 października w Warszawie (Centrum Olimpijskie), 16 października w Katowicach (Muzeum Śląskie), 23 października w Gdańsku (Europejskie Centrum Solidarności), 7 listopada w Bydgoszczy (Bydgoskie Centrum Targowo-Wystawiennicze), 14 listopada w Rzeszowie (G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Województwa Podkarpackiego) oraz 19 listopada w Szczecinie (Netto Arena).
- Już za chwilę rozpoczynamy jesienny cykl naszych spotkań z przedsiębiorcami. Podzielimy się z uczestnikami praktyczną wiedzą i swoim wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu skutecznych kampanii dla MSP. Każdy i każda z naszych słuchaczy i słuchaczek ma wspólny cel - nowi klienci i rozwój biznesu, a nasi eksperci podpowiedzą, jak go osiągnąć, korzystając ze sprawdzonych strategii i narzędzi marketingowych. Program Akademii został opracowany tak, aby każdy przedsiębiorca i przedsiębiorczyni – niezależnie od tego, czy jest dopiero na początku swojej przygody z e-marketingiem, czy też chce pogłębić swoje już zdobyte umiejętności, znalazła dla siebie źródło inspiracji i konkretnych rozwiązań dla rozwoju biznesu – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Spotkania edukacyjne poprowadzą doświadczeni eksperci z Grupy WeNet, którzy edukują wskazując na to, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości. WeNet to od lat Partner Google Premium oraz Microsoft Advertising Program Partner i dlatego trenerzy korzystają także z rekomendowanych rozwiązań i zdobyczy technologii, aktualnie oferowanych przez globalnych dostawców. Tą wiedzą dzielą się z uczestnikami Akademii e-Marketingu, podpowiadając najlepsze rozwiązania. Podczas szkoleń pracują na konkretnych przykładach istniejących firm, aby w ten sposób jak najbardziej przybliżyć możliwości i istniejące narzędzia. Przedsiębiorcy, podczas spotkań ze specjalistami, rozwiną swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i komunikacji w mediach społecznościowych. Poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi, takich jak np. Google Ads. Dowiedzą się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań oraz poznają zagadnienia związane ze zmianami w przepisach prawa.
- Każda edycja naszej Akademii jest inna od poprzedniej. Marketing internetowy rozwija się bardzo szybko. To, co działało kiedyś, obecnie już może nie mieć zastosowania, dlatego każdy cykl to odświeżona, aktualna dawka wiedzy. Mówimy o tym, co działa, a co już nie i jakie strategie wdrożyć, żeby swój biznesowy cel osiągnąć. Podczas naszych spotkań nie zapominamy również o nowinkach technologicznych, takich jak AI, analizujemy proces pozyskiwania klientów w mediach społecznościowych i przyglądamy się działaniom w marketingu lokalnym Naprawdę warto do nas dołączyć – dodaje Anna Pszczółkowska.
Atmosfera spotkań sprzyja inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami. To także doskonała okazja do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku.
Udział w Akademii e-marketingu jest bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.
Dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są stałym rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu eksperci WeNet przygotowują dodatkowo cyklicznie spotkania online (webinary). Krótkie i treściwe szkolenia są prowadzone na żywo i poszerzają tematykę marketingu lokalnego, SEO i e-commerce. Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest Grupa WeNet, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.
Partnerami strategicznymi 12. edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu, Liga Biznesu i Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.
Patronami medialnymi 12. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław i Business Intelligence.
Kontakt dla Mediów pr@wenet.pl