Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzalni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów. W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

article background

eService partnerem WeNet. Sprawdź, co zyskasz dzięki współpracy

eService partnerem WeNet. Sprawdź, co zyskasz dzięki współpracy

Spółka WeNet nawiązała współpracę z eService, czyli największym polskim agentem rozliczeniowym i największym operatorem płatności elektronicznych w Europie Środkowej, który od ponad 20 lat buduje cyfrowy świat płatności bezgotówkowych. Firmy chcą razem wspierać internetowych sprzedawców w rozwijaniu ich biznesów. Dzięki integracji sklepu WeNet z bramką płatniczą eService klient otrzymuje wszystko, co niezbędne, aby przyjmować płatności w swoim e-sklepie. Sprawdź, co wyróżnia płatności online eService i co zyskasz, jeśli zdecydujesz się skorzystać z naszej wspólnej oferty.

Jak zmienia się polski rynek e-commerce?

Polski rynek e-commerce rozwija się w ekspresowym tempie. Rośnie wartość sprzedaży online. Eksperci PwC przewidują, że do 2026 roku rynek e commerce w Polsce osiągnie wartość 162 mld zł, co oznacza średnioroczny wzrost o 12%.

Powstaje też coraz więcej sklepów internetowych. W pierwszym kwartale 2021 r. uruchomiono 3,4 tys. nowych e-sklepów. Jest to efekt przede wszystkim nowych przyzwyczajeń konsumentów, którzy coraz chętniej robią zakupy w sieci 1. Jeśli więc wciąż zastanawiasz się, czy warto rozszerzyć swoją działalność o sprzedaż w Internecie, to te dane powinny rozwiać Twoje wątpliwości.

Kolejnym trendem jest wzrost znaczenia omnichannel. Przedsiębiorcy chcą zwiększyć zasięg sprzedaży, dlatego szukają różnych kanałów dotarcia do klientów i chcą zapewnić spójność pomiędzy tymi kanałami. Koniecznie weź to pod uwagę, niezależnie od tego, czy już sprzedajesz, czy dopiero masz zamiar zacząć sprzedawać online.

Jeśli jesteś na etapie zakładania sklepu internetowego, przed Tobą wiele wyborów i decyzji. Jedną z ważnych kwestii jest wybór odpowiedniej bramki płatniczej. Na co zwracać uwagę przy porównywaniu ofert? O tym przeczytasz poniżej.

Dlaczego eService będzie trafionym wyborem?

Ostatnim etapem procesu zakupowego w każdym sklepie internetowym jest dokonanie płatności. Odbywa się to w bramce płatniczej, gdzie następuje wybór formy płatności zgodnie z preferencjami klienta oraz realizacja transakcji.

Na co właściciele e-sklepów najczęściej zwracają uwagę, wybierając bramkę płatniczą? Oto główne czynniki:

  • prowizje za transakcje i opłaty (koszty na start oraz stałe opłaty związane z przyjmowaniem płatności online),

  • szybkość przelewu środków na rachunek sprzedawcy i koszt przelewu,

  • panel sprzedawcy i dostęp do danych transakcyjnych,

  • dostępność metod płatności, walut, języka bramki pod kątem możliwości rozwoju sprzedaży na innych rynkach,

  • integracja z platformami sprzedażowymi,

  • omnichannel/multichannel, sprzedaż w wielu kanałach,

  • bezpieczeństwo transakcji.

Płatności online eService to wygodne rozwiązanie dla sklepów internetowych oraz szybkie i bezpieczne zakupy dla klientów. Właściciel e-sklepu zyskuje natychmiastową realizację transakcji, szybki i bezpłatny dostęp do środków. Otrzymuje kompleksową obsługę płatności bezgotówkowych dla wszystkich kanałów sprzedaży. Klientom udostępnia zaś ulubione metody płatności.

Jakie korzyści dla klienta wynikają ze współpracy WeNet z eService?

Dzięki współpracy WeNet z eService klient nie kupuje wyłącznie samego oprogramowania e-sklepu czy samej bramki płatniczej. Klient otrzymuje sklep online z możliwością sprzedaży towarów/usług i przyjmowania płatności online.

Najważniejsze korzyści dla klienta to:

  • płatności online eService przez 2 miesiące za darmo*, a później bardzo korzystna stawka prowizyjna,

  • brak dodatkowych kosztów integracji,

  • szybka integracja – wdrożenie nie wymaga poświęcenia dodatkowego czasu,

  • sprawne uruchomienie płatności online – klient może od razu realizować sprzedaż w swoim e-sklepie,

  • promocyjne stawki obsługi płatności online,

  • pieniądze ze sprzedaży przelewane są już następnego dnia,

  • darmowy dostęp do panelu administracyjnego,

  • możliwość jednoczesnego podpisania umowy na terminal przez rok za darmo,

  • szerokie kanały sprzedaży i dotarcia do klientów (omnichannel/multichannel i rynki zagraniczne).

* Szczegółowa oferta u operatora eService. Ostateczny poziom opłat i warunki płatności obowiązują zgodnie z umową zawartą z eService.

Szeroki zasięg sprzedaży internetowej i ułatwione dotarcie do klientów

Przewagą płatności online eService jest możliwość prowadzenia transakcji z klientami na całym świecie. Masz możliwość przyjmowania płatności w kilkunastu walutach i obsługi płatności w walutach krajowych poprzez bramkę płatniczą nie tylko w Polsce.

Kolejną ważną zaletą korzystania z usług eService jest kompleksowość oferty. eService jako jedyny dostawca usług płatniczych zapewnia możliwość tworzenia pełnowymiarowych rozwiązań multichannel – płatności w każdym kanale sprzedaży. Możesz więc sprzedawać w sklepie online, w aplikacji mobilnej, a także w sklepach stacjonarnych (terminale płatnicze). W ten sposób Twoja firma będzie się rozwijać, a Twoi klienci będą mieć wybór spośród preferowanych form płatności. Niezależnie od miejsca, w którym znajduje się Twój klient, zawsze będzie mógł szybko i bezpiecznie zapłacić za zakupy - polską lub zagraniczną kartą płatniczą, Blikiem, GPay, Apple Pay czy PayPal.

eService umożliwia realizację płatności internetowych, które klienci dokonują za pomocą:

  • kart płatniczych Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,

  • płatności BLIK,

  • portfeli elektronicznych Google Pay, Apple Pay oraz PayPal,

  • szybkich przelewów elektronicznych ze wszystkich polskich banków, m.in. PKO BP, Inteligo, mBank, Pekao S.A. i wielu innych,

  • SafeLink - generator linków do płatności,

  • One Click - możliwość zapisu danych przy pierwszej transakcji,

  • płatności cyklicznych, abonamentowych,

  • SDK - obsługa płatności w aplikacji działających w iOS lub Android.

Kilka słów o eService

eService jest największym polskim agentem rozliczeniowym i największym operatorem płatności elektronicznych w Europie Środkowej. Od ponad 20 lat buduje cyfrowy świat, w którym transakcje przebiegają błyskawicznie, są bezpieczne i wygodne. Firma obsługuje klientów w 11 krajach Europy, zapewniając kompleksowe i niezawodne rozwiązania płatnicze umożliwiające rozliczanie transakcji w ponad 35 walutach.

eService należy do notowanej na NASDAQ spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.

Oferta eService dla sklepów internetowych to nowoczesna bramka płatnicza, bez opłat aktywacyjnych, abonamentowych, bez stałej opłaty od transakcji i opłat za przelewy na konto sklepu.

Jesteś zainteresowany ofertą eService? Wypełnij formularz kontaktowy.

  1. www.bankier.pl/wiadomosc/8-wykresow-o-polskim-rynku-e-commerce-ktore-warto-zobaczyc-8136159.html

Opublikowano: 27.01.2022
Autor: Izabela

Kontakt dla Mediów pr@wenet.pl