KLUCZOWE DZIAŁANIA
W 2020 roku zaprojektowaliśmy dla salonu Orchidea stronę, na której znajdują się najważniejsze informacje o ofercie firmy oraz blog tematyczny.
Zadbaliśmy o atrakcyjny wygląd, pasujący do branży, przystosowanie witryny do różnych szerokości ekranu (responsywność) oraz bezpieczeństwo (certyfikat SSL).
Skupiliśmy się także na doświadczeniach użytkownika (User Experience), aby klienci Pani Ewy z łatwością odnajdywali interesujące ich treści.
Kolejnym naturalnym etapem budowania rozpoznawalności były działania SEO, czyli:
Dzięki wizytówce GMB klienci szybciej odnajdują interesujące ich usługi w wyszukiwarce i na mapach Google.
Dla firm takich jak Orchidea odpowiednia optymalizacja to lepsza widoczność na lokalnym rynku.
W ramach optymalizacji Google Moja Firma zadbaliśmy o:
- uzupełnienie najważniejszych informacji na temat firmy,
- aktualizację danych i ich spójność z innymi miejscami w sieci,
- linkowanie wizytówki w katalogach (m.in. panoramafirm.pl i pkt.pl),
- regularne publikacje postów, które poprawiają pozycjonowanie.
Źródło: Google