Jak Netskaner może pomóc w promocji firmy w Internecie?

0
854
promocja firmy w internecie narzędzia

Kiedy nie tylko życie, ale również biznes coraz częściej przenosi się do wirtualnego świata, zbudowanie silnej obecności online jest niezbędnym elementem sukcesu właściwie każdego przedsiębiorstwa. Jednak znalezienie odpowiedniej strategii promocji firmy w Internecie w gąszczu informacji i rosnącej konkurencji może okazać się czasochłonne oraz skomplikowane. Na szczęście pojawiają się rozwiązania, które mogą Ci w tym pomóc, a jednym z nich jest Netskaner. Poznaj możliwości, jakie zapewnia narzędzie w zakresie oceny i poprawy widoczności Twojej działalności w sieci.  

Dlaczego skuteczna promocja firmy w sieci jest ważna?

Chcesz zmienić swój biznes na lepsze i szukasz rozwiązań, które mogą Ci w tym pomóc?

W dzisiejszym cyfrowym świecie trudno wyobrazić sobie skuteczną reklamę przedsiębiorstwa bez działalności online. W końcu sieć stała się głównym źródłem informacji dla różnych grup odbiorców. Nie wierzysz? Według badań i zgodnie z naszymi ustaleniami osoby zainteresowane konkretną usługą lub produktem zaczynają swoje poszukiwania właśnie od Internetu oraz wyszukiwarki Google.

Potwierdzają to dane pochodzące z raportów Digital 2023 i Gemius e-commerce 2022, które podkreślają, że już 88,4% Polaków i Polek ma dostęp do sieci internetowej, a dziennie spędzają online nawet 6 godzin i 42 minuty. Kluczowe jest jednak, że aż 73% internautów wyszukuje w tym czasie produktów i usług, które chce kupić.

Brak obecności firmy w sieci oraz rezygnacja z różnych form reklamy może więc prowadzić do nieprzyjemnych konsekwencji. Jeśli bowiem klienci nie znajdą żadnych informacji o Twojej ofercie w Internecie, to mogą zacząć negatywnie postrzegać cały Twój biznes. Nie zapominaj, że brak danych dotyczących form kontaktu, zakresu działalności czy lokalizacji może zniechęcić konsumentów i skłonić ich do skorzystania z usług konkurencji.

Przeczytaj również:  Reklama emocjonalna – co to jest?

Czy naprawdę chcesz ryzykować utratę potencjalnych klientów z powodu nieodpowiedniej reklamy swojej firmy? Ważne jest, aby promować swój biznes i zbudować silną obecność w sieci. Ale zanim zaczniesz działać, musisz sprawdzić, jak Twoja marka wypada w Internecie. Tutaj z pomocą przychodzi Netskaner, czyli rozwiązanie, które pomoże Ci przeanalizować Twoją widoczność online.  

Przeskanuj obecność swojej firmy w Internecie. Skorzystaj z szybkiego i  darmowego skanera widoczności online

Netskaner – narzędzie promocji małej firmy w Internecie

Rola marketingu internetowego w rozwoju prowadzonej działalności jest niepodważalna. W końcu dziś większość interakcji odbywa się online, a lepsza widoczność firmy w sieci, to szansa na zdobycie nowych klientów.

Często jednak przedsiębiorcy borykają się w tym kontekście z wieloma pytaniami. Jak ocenić swoją obecność w Internecie? Czy wykorzystuję odpowiednie narzędzia do promowania swojej działalności? Jakie formy reklamy internetowej warto rozważyć, aby dotrzeć do potencjalnych klientów?

Jeśli również masz wątpliwości dotyczące skuteczności swoich działań marketingowych online, to możesz skorzystać z innowacyjnego rozwiązania, jakim jest Netskaner. To szybkie, darmowe i bezpieczne narzędzie służy w szczególności do analizy obecności firmy w Internecie. Taka ocena pozwoli Ci lepiej zarządzać i kontrolować informacje o Twojej marce i ofercie, które można znaleźć w różnych miejscach sieci. 

Oczywiście, to dopiero początek korzyści, jakie wynikają z wykorzystania skanera. Narzędzie dzięki zaawansowanym algorytmom i technologiom analizy danych przeszukuje wiele źródeł informacji, aby przedstawić Ci kompletny obraz tego, jak postrzegana jest Twoja firma – od wyszukiwarki i wizytówki Google, przez Social Media, po katalogi firm. 

Jak wykorzystać Netskaner, aby wzmocnić reklamę firmy?

Bez względu na to, czy dopiero planujesz promocję biznesu, ale nie wiesz, od czego zacząć, czy korzystasz już z różnych metod reklamy firmy i chcesz poznać swoje wyniki – Netskaner może okazać się dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Przekonaj się, do czego warto wykorzystać to innowacyjne narzędzie.

Przeczytaj również:  Jakie są techniki zamykania sprzedaży?

Potrzebujesz odpowiedzi, czy Twoja marka jest widoczna we właściwych katalogach? Dzięki analizie różnych źródeł dowiesz się, gdzie jeszcze możesz opublikować wizytówkę swojej firmy. Chcesz poznać opinie klientów w mediach społecznościowych? Netskaner przegląda komentarze, posty i recenzje dotyczące Twojego biznesu, aby pokazać Ci, jak postrzega Cię społeczność online. 

A może masz wątpliwości, czy poprawnie pozycjonujesz stronę internetową w wynikach wyszukiwania Google? Narzędzie oceni skuteczność Twojej strategii SEO, a Ty otrzymasz wskazówki, jak usprawnić swoje działania, aby zwiększyć widoczność. Poza tym, jeśli skorzystasz z Netskanera, to sprawdzisz:

  • kto jest Twoją konkurencją spośród firm działających w branży,
  • czy informacje w sieci o Twojej marce są kompletne i aktualne,
  • co sądzą i piszą o Tobie obecni oraz potencjalni klienci,
  • jakie słowa kluczowe stosują różne grupy odbiorców,
  • jak dobrze Twoja oferta jest widoczna w wyszukiwarce,
  • czy Twoja strona firmowa jest responsywna i wydajna,
  • czy wykorzystujesz możliwości promocji firmy w Google.

Narzędzia promocji marki – jak działa Netskaner?

Chcesz zadbać o reklamę firmy online? W takim razie już teraz skorzystaj z Netskanera – zrobisz to szybko, prosto i bezpiecznie.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz. Zacznij od wpisania NIP-u, a następnie kliknij „Wyszukaj firmę”. Zweryfikuj dane, które zostały uzupełnione automatycznie. Na koniec wybierz przycisk „Skanuj teraz”.

Sprawdź, jak działa Netskaner na https://netskaner.wenet.pl/

W tym momencie zostaje przeprowadzona ocena widoczności, która ma wskazać mocne oraz słabe strony prowadzonej przez Ciebie reklamy firmy w Internecie. A przebiega ona w kilku krokach.

  1. Skanowanie danych: Netskaner przegląda szeroki zakres źródeł informacji w sieci: katalogi firm, media społecznościowe, fora dyskusyjne, serwisy internetowe itd.
  2. Analiza: znalezione informacje na temat Twojej firmy są oceniane pod kątem różnych aspektów, np. narzędzie sprawdza, jak pozycjonujesz swoją stronę WWW.
  3. Generowanie raportu: dane zostają wykorzystane do sporządzenia dokumentu, w którym znajdą się m.in. analiza obecności marki online, ocena widoczności w wyszukiwarce czy analiza SEO.
  4. Przedstawienie wyników: otrzymasz zarówno podstawowy raport, w którym pojawią się mocne oraz słabe strony biznesu, jak i wersję rozbudowaną w pliku PDF na podany w zgłoszeniu adres e-mail z liczbami, wskazówkami i wyjaśnieniem trudnych terminów.      
Przeczytaj również:  Jak prowadzić marketing w małej firmie?

To wszystko możesz wykorzystać do odpowiedniej promocji firmy – dowiesz się, co musisz poprawić w swoich strategiach marketingu internetowego, aby działać jeszcze efektywniej.

Dla kogo jest Netskaner? Podsumowanie

Jeśli chcesz zaprezentować swoją firmę w sieci z najlepszej strony, to nie zwlekaj dłużej i już teraz skorzystaj z możliwości, jakie zapewnia Netskaner. Bezpłatne narzędzie już zdobyło zaufanie małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą dotrzeć do klientów w Internecie dzięki reklamom. To również świetna opcja dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę na e-rynku.  

Netskaner polecany jest każdemu, kto chce:

  • monitorować marketing swojej firmy,
  • zaplanować skuteczną reklamę oferty,
  • trafić do wielu grup odbiorców,
  • zbudować pozytywny wizerunek,
  • łączyć różne narzędzia promocji,
  • analizować wyniki i śledzić opinie,
  • sprawnie rozwijać swój biznes.

Wszystkie te cele możesz zrealizować, jeśli masz swoją stronę WWW, wizytówkę Google Moja Firma, fanpage w mediach społecznościowych, sklep internetowy, wpis w katalogach firm czy inne metody reklamy firmy.

Chcesz zwiększyć swoje szanse w sieci? Wypróbuj Netskaner już teraz! A jeśli potrzebujesz wsparcia w działaniach online, to skorzystaj z oferty WeNet. Doradcy internetowi przygotują darmową wycenę promocji Twojej firmy w Internecie. Poznasz też zestaw narzędzi, dzięki którym wypromujesz swoją działalność. Przekonaj się, co specjaliści mogą zrobić dla Ciebie.

Nowe wezwanie do działania
5/5 - (1 vote)
UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułGenerowanie leadów sprzedażowych – 10 praktycznych porad
Następny artykułSocial Selling – co to jest?

Nasz ekspert:

Karolina Roksela
Absolwentka studiów na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo. Dołączyła do WeNet w 2021 roku. Specjalistka ds. Contentu, która w swojej pracy stara się dostarczać użytkownikom wartościowe treści internetowe. Dzięki śledzeniu najnowszych trendów oraz ciągłym doskonaleniu się może skutecznie angażować społeczność marki na Facebooku i Instagramie. W swojej pracy korzysta również z zaawansowanych narzędzi oraz nowinek technologicznych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here