Czas na kolejny ranking stron internetowych małych i średnich firm! Sprawdź, jakie strony WWW docenili oceniający i dlaczego właśnie na nie padł wybór. Tak jak poprzednio, w ankiecie poprosiliśmy głosujących o ocenę takich aspektów jak:
Ogólne wrażenie – pierwsze odczucia po zobaczeniu strony głównej.
Design – ocena jakości grafik, kolorystyki i dopasowania szablonu do branży firmy.
Copywriting – ocena tekstów na stronie, ich skuteczność sprzedażowa i jakość.
User Experience (UX) – doświadczenie użytkownika podczas korzystania ze strony WWW.
Zapraszamy do przejrzenia wyróżnionych witryn i czerpania cennych inspiracji.
Najlepsze realizacje stron WWW – maj
A oto nasze podium w miesiącu miłości:
Miejsce 1
Bergen – Bielsko-Biała – producent ciastek
Zaczynamy od słodkości, czyli od strony internetowej procenta ciastek – firmy Bergen, która powstała ponad 30 lat temu. Poza świetnymi słodyczami, marka może pochwalić się statusem Zakładu Pracy Chronionej. Oznacza to, że 80% pracowników zatrudnionych w firmie to osoby z niepełnosprawnościami – tym większy ukłon dla naszego majowego zwycięzcy.
Co do strony internetowej: jurorzy mieli podobne odczucia, kwitując swoją ocenę jednym wymownym słowem – „smaczna”. Nic dziwnego, pierwsze wrażenie jest naprawdę świetne. Na pochwałę zasługuje dobrze dobrana kolorystyka i fakt, że od razu wiemy, czym zajmuje się prezentowana marka, a także gdzie można znaleźć jej produkty.
Miejsce 2
Voli Kamp – Rumia – kampingi
Okres urlopowy powoli się rozkręca, co świetnie pasuje do naszego drugiego miejsca, które zajmuje firma wynajmująca kampery. Voli Kamp to opcja dla wszystkich tych, którzy nie lubią standardowych wakacji w hotelu. To kapitalna alternatywna dla każdego, kto ceni sobie wolność w podróży.
Poczucie wolności oddają także świetne zdjęcia na stronie głównej firmy. Poza elementami graficznymi warto zwrócić uwagę na szczegółowe opisy poszczególnych rozwiązań, które idealnie pasują do minimalistycznego projektu strony. To wszystko razem sprawia, że już dziś chce się wyruszyć w podróż w domu na czterech kółkach.
Hurtownia Ogrodnicza – Pruszków – ogrodnictwo
Na miejscu trzecim kolejna firma z długoletnią tradycją. Hurtownia Ogrodnicza z Pruszkowa powstała w 1990 roku. Swoim klientom oferuje asortyment ogrodniczo-rolniczy (od nasion, przez nawozy, po środki owadobójcze), a także usługi z zakresu ogrodnictwa.
Po wejściu na stronę WWW firmy rzucają się w oczy przede wszystkim piękne grafiki, które prezentują bogatą ofertę. Na uwagę zasługują także wyraźne przyciski CTA (call to action – nawołanie do działania), które prowadzą użytkownika po stronie, wzmacniając pozytywne doświadczenia – tzw. User Experience.
Sprawdź także:
Jaka powinna być strona internetowa firmy?Ranking stron – kwiecień 2022