Prowadzisz małą lub średnią firmę? Koniecznie zadbaj o stronę internetową. Dziś to podstawa promocji w sieci. Jeśli wciąż zastanawiasz się, dlaczego warto zainwestować w swoje miejsce w Internecie, przedstawiamy możliwości, jakie daje własna witryna. W artykule wskazujemy, jak założyć stronę – od czego zacząć, na jakie elementy zwrócić uwagę, a także, gdzie szukać pomocy.
Zaznacz swoją obecność w Google
Strona internetowa Twojej firmy to źródło wiedzy dla klientów i pierwszy krok do pozyskania kontaktu. Aż 75% internautów szuka w sieci informacji o towarach lub usługach[1]. Na swojej stronie przedstaw szczegóły oferty. Udostępnij adres i telefon do firmy, a klienci z łatwością będą mogli się z Tobą skontaktować.
Wzmacniaj wizerunek
Twoja strona jest Twoją wizytówką i szansą na pokazanie się z jak najlepszej strony. Jeśli chcesz nadążyć za trendami, postaw na nowoczesny wygląd, bezpieczeństwo i wygodę obsługi. Dziś to już nie tyle atuty wyróżniające dobrą stronę, ile właściwie konieczność. Zadbaj więc, by strona była przyjazna dla użytkownika.
Buduj relację z klientem
Własna strona internetowa jest punktem wyjścia do zbudowania relacji między firmą a klientem. Możesz przedstawić na niej nie tylko ofertę, ale także publikować wartościowe treści w formie artykułów czy krótkich filmów. Dziel się fachową wiedzą, promuj swoje materiały i w ten sposób zbuduj pozycję eksperta w branży. Dzięki temu dotrzesz do nowych osób.
Masz wiele służbowych obowiązków i nie masz możliwości, by samodzielnie skupić się na promocji i pozyskiwaniu nowych klientów? Własna strona to odpowiedź na brak czasu. Strona internetowa pracuje przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Oczywiście budowa strony to jedno, ważna jest także jej regularna aktualizacja.
Jak założyć stronę internetową?
Z pewnością zastanawiasz się, od czego zacząć. Zająć się wszystkim samodzielnie czy zwrócić się do specjalisty? Na rynku dostępne są różne opcje. Do wyboru są m.in. gotowe platformy i kreatory, a także usługi profesjonalnych agencji.
Przeanalizuj swoje potrzeby i odpowiedz sobie na kilka pytań – czy masz odpowiednią wiedzę techniczną, czy możesz poświęcić swój czas na budowę i zajmowanie się stroną, czy zależy Ci na kompleksowym rozwiązaniu, w którym wszystko dostaniesz w pakiecie?
Pamiętaj, że dobra strona musi spełnić szereg warunków – zarówno wymagania wyszukiwarki, jak i użytkownika. Nikt nie zwróci uwagi na przestarzały design, a zbyt długie ładowanie strony odstraszy klienta i obniży pozycję w Google. Tworzenie strony i dbanie o nią to dość skomplikowany proces, w którym liczy się każdy szczegół. Ważne są wiedza i znajomość trendów.
Nie wiesz, co właściwie oznacza strona przyjazna dla użytkownika? Jakie elementy musisz wziąć pod uwagę przy zakładaniu strony? Jakie są opcje na stworzenie strony od podstaw? Z pomocą przychodzi nasz poradnik.
E-book – Jak założyć firmową stronę WWW? Czego się dowiesz?
W e-booku znajdziesz odpowiedzi na takie pytania jak:
Czym powinna wyróżniać się przyjazna strona WWW?
Co oznaczają takie pojęcia jak UX, responsywność czy certyfikat SSL?
Jak wybrać domenę i hosting?
Czym różnią się gotowe kreatory, platformy CMS oraz SaaS?
Czy warto skorzystać z usług agencji?
W e-booku prezentujemy wszystkie potrzebne informacje dla firm, które chcą zadbać o swoje miejsce w sieci. Dzielimy się praktycznymi wskazówkami i w prosty sposób wyjaśniamy trudne pojęcia. Sprawimy, że nawet laik stanie się ekspertem w kwestii stron WWW!