Czas na kolejny ranking stron internetowych. Nasze majowe zestawienie prezentuje się bardzo różnorodnie: pojawią się w nim urwisy, włoskie wina oraz pracownia protetyczna. Każdy biznes wymaga innej strategii. Sprawdź, jakie rozwiązania tym razem wybrali webmasterzy.
Już tradycyjnie poprosiliśmy naszych jurorów o ocenę najważniejszych aspektów wyselekcjonowanych stron internetowych:
Ogólne wrażenie – pierwsze odczucia po zobaczeniu strony głównej.
Design – jakość grafik, kolorystyka i dopasowanie szablonu do branży.
Copywriting – teksty na stronie: ich poprawność, skuteczność i atrakcyjność.
User Experience (UX) – doświadczenie użytkownika podczas korzystania ze .
Oceniający spośród licznej grupy wybrali 3 witryny, które według nich najlepiej spełniają oczekiwania dzisiejszych użytkowników (czytaj: klientów).
Przeglądaj zaprojektowane witryny i odkrywaj inspiracje dla swojej firmy.
Działająca od 2018 roku firma Urwisowo zajmuje się mobilnymi animacjami. Co to takiego? Najprościej rzecz ujmując, są to zabawy dla dzieci organizowane przez wykwalifikowanych animatorów kultury. W ofercie znajdziemy m.in. animacje urodzinowe, weselne i komunijne.
Oglądając stronę, jurorzy zwrócili uwagę na przyjemny (a nawet „uroczy”) wygląd, który świetnie pasuje do typu działalności. Jest tu wiele kolorów, ale każdy z nich pasuje do koncepcji. Poza obowiązkowymi zakładkami na temat firmy i oferty dołączono tu także certyfikaty podkreślające kwalifikacje pracowników.
Tematyka kolejnej strony jest diametralnie inna. Quattrop to ekskluzywna restauracja oferująca degustacje win pod okiem profesjonalnych somelierów oraz kucharzy, którzy są mistrzami w łączeniu smaków. Oferta winiarni skierowana jest przede wszystkim do osób organizujących spotkania rodzinne, firmowe i towarzyskie.
„Elegancja” – to słowo, które samo ciśnie się na usta po wejściu na stronę głową. Stonowane kolory, wyselekcjonowane zdjęcia i odpowiednio dobrane słowa w opisach poszczególnych elementów. Witryna świetnie reprezentuje lokal – aż chce się wejść w zakładkę „Rezerwacje” i wypełnić formularz, by zarezerwować stolik.
Po świecie urwisów i win przyszedł czas na sprawy praktyczne. Proteo to pracownia protetyczna założona przez technika dentystycznego w 2008 roku w Lublinie. W ofercie gabinetu znajdziemy wszystkie kluczowe usługi związane z wprawianiem zębów.
Witryna Proteo prezentuje się minimalistycznie, a jednocześnie profesjonalnie. Wysokiej jakości grafiki i konkretny copywriting wzmacniają solidny wizerunek firmy. Elementy interaktywne umieszczone na stronie zachęcają do kliknięć, a dobór oryginalnej kolorystki wyróżnia witrynę na tle konkurencji.