hero-career-job-offers background

Lider Zespołu Sprzedaży Social Media Premium

Aplikuj do naszego zespołu

Chcę dołączyć do zespołu!

Lider Zespołu Sprzedaży Social Media Premium

    Twój zakres obowiązków

    • Zarządzanie zespołem sprzedaży [usług Social Media Premium] oraz realizacja założonych celów jakościowych i ilościowych.
    • Aktywna sprzedaż oraz opieka nad własnym portfelem klientów.
    • Wsparcie merytoryczne i mentoring zespołu w zakresie sprzedaży nowych usług.
    • Rekrutacja i rozwój zespołu – współtworzenie zespołu sprzedażowego poprzez rekrutację oraz bieżące wsparcie nowych pracowników.
    • Monitorowanie wyników – analizowanie wyników sprzedaży i podejmowanie działań zwiększających efektywność zespołu.

    Nasze wymagania

    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży telefonicznej – minimum roczne doświadczenie w tej roli.
    • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej – minimum 2-letnie.
    • Doświadczenie w sprzedaży usług social media.
    • Aktywne motywowanie zespołu i wyznaczanie ambitnych celów.
    • Analiza raportów – umiejętność analizowania danych i planowania działań w celu zwiększenia efektywności.
    • Umiejętność myślenia strategicznego i proaktywności w działaniu.

    To oferujemy

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w jednej z największych firm z dziedziny marketingu internetowego w Europie.
    • Program rozwoju kompetencji menedżerskich i wdrożenie Cię do pracy przez doświadczonych managerów i trenerów.
    • Nowoczesne narzędzia wspierające Twój rozwój osobisty oraz rozwój Twojego zespołu.
    • Pracę w zespole doświadczonych managerów, na których wsparcie zawsze możesz liczyć.
    • Dedykowany system motywacyjny i zaplanowaną ścieżkę kariery.
    • Szeroki wachlarz benefitów – kafeteria benefitów, prywatna opieka medyczna, kartę MultiSport, ubezpieczenie na życie, wydarzenia integracyjne, dostęp do platformy Mindgram.
    • Pracę w stałych godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku.