Lider Zespołu Sprzedaży Social Media Premium
Aplikuj do naszego zespołu
Chcę dołączyć do zespołu!
Lider Zespołu Sprzedaży Social Media Premium
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem sprzedaży [usług Social Media Premium] oraz realizacja założonych celów jakościowych i ilościowych.
- Aktywna sprzedaż oraz opieka nad własnym portfelem klientów.
- Wsparcie merytoryczne i mentoring zespołu w zakresie sprzedaży nowych usług.
- Rekrutacja i rozwój zespołu – współtworzenie zespołu sprzedażowego poprzez rekrutację oraz bieżące wsparcie nowych pracowników.
- Monitorowanie wyników – analizowanie wyników sprzedaży i podejmowanie działań zwiększających efektywność zespołu.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży telefonicznej – minimum roczne doświadczenie w tej roli.
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej – minimum 2-letnie.
- Doświadczenie w sprzedaży usług social media.
- Aktywne motywowanie zespołu i wyznaczanie ambitnych celów.
- Analiza raportów – umiejętność analizowania danych i planowania działań w celu zwiększenia efektywności.
- Umiejętność myślenia strategicznego i proaktywności w działaniu.
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w jednej z największych firm z dziedziny marketingu internetowego w Europie.
- Program rozwoju kompetencji menedżerskich i wdrożenie Cię do pracy przez doświadczonych managerów i trenerów.
- Nowoczesne narzędzia wspierające Twój rozwój osobisty oraz rozwój Twojego zespołu.
- Pracę w zespole doświadczonych managerów, na których wsparcie zawsze możesz liczyć.
- Dedykowany system motywacyjny i zaplanowaną ścieżkę kariery.
- Szeroki wachlarz benefitów – kafeteria benefitów, prywatna opieka medyczna, kartę MultiSport, ubezpieczenie na życie, wydarzenia integracyjne, dostęp do platformy Mindgram.
- Pracę w stałych godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku.
