Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzalni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów. W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

recruitment guide background

Kim jest Doradca Klienta WeNet? Dowiedz się, czy to stanowisko dla Ciebie

Kim jest Doradca Klienta WeNet? Dowiedz się, czy to stanowisko dla Ciebie

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorców dba o obecność w Internecie, aby promować i wzmacniać swój biznes. Wielu z nich korzysta z usług profesjonalistów, którzy doradzają i skutecznie wdrażają odpowiednie rozwiązania. Pomoc oferują im Doradcy Klienta, którzy na pierwszym miejscu stawiają potrzeby swojego odbiorcy. Zastanawiasz się, czym dokładnie zajmuje się Doradca Klienta i jakie cechy powinny wyróżniać osobę na tym stanowisku? Odpowiadamy poniżej. Sprawdź, czy to odpowiedni zawód dla Ciebie.

Doradca Klienta WeNet – kto to taki?

Doradca Klienta to osoba, która ma bezpośredni kontakt z klientem. W skrócie, jego zadaniem jest prezentowanie naszej oferty, a więc udzielanie informacji i porad na jej temat. Doradca kontaktuje się z zainteresowanym potencjalnym odbiorcą i rozmawia z nim o dostępnych usługach. Pomaga mu wybrać najlepsze rozwiązanie dopasowane do potrzeb jego biznesu.

Osoba na tym stanowisku nie tylko zajmuje się sprzedażą i stara się pozyskać nowych klientów, ale też dba o budowanie z nimi odpowiednich relacji. Doradca Klienta reprezentuje firmę i odpowiada za nawiązywanie pozytywnych kontaktów z odbiorcami. Co jeszcze należy do jego zadań? O tym przeczytasz poniżej.

Czym zajmuje się Doradca Klienta?

Zastanawiasz się, jaki jest zakres obowiązków Doradcy Klienta WeNet? Otóż osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem przede wszystkim:

  • bada potrzeby potencjalnego klienta, dokładnie go wysłuchuje, poznaje jego problemy i oczekiwania,
  • oferuje narzędzia, które rozwiążą problemy klienta, dopasowuje indywidualną ofertę, spełniającą wymagania danego biznesu i branży,
  • prezentuje ofertę, dostarcza informacji o produktach i usługach, odpowiada na pytania i rozwiewa wątpliwości,
  • stara się zdobyć zaufanie klienta, stawia jego potrzeby na pierwszym miejscu,
  • pozyskuje nowych klientów,
  • buduje długotrwałe relacje z klientami, umacnia więzi i robi wszystko, by utrzymać lojalnego klienta,
  • inicjuje kontakt i z zaangażowaniem podchodzi do każdego klienta,
  • realizuje plany sprzedażowe,
  • reprezentuje firmę i buduje jej pozytywny wizerunek.

Jakie umiejętności powinien mieć dobry Doradca Klienta?

Każdy pracownik firmy jest inny i jest to duży plus, gdyż w ten sposób tworzy się zespół złożony z różnych osobowości, które wzajemnie się uzupełniają. Jednak zawsze na konkretnych stanowiskach wymagane jest posiadanie pewnych cech i umiejętności, które sprawią, że dana osoba idealnie sprawdzi się w danym zawodzie. Czego oczekujemy od Doradcy Klienta? Jaka powinna być osoba na tym stanowisku?

Dobry Doradca Klienta stara się jak najlepiej zrozumieć swojego odbiorcę i dopasować do niego jak najlepszą ofertę. Dąży do zadowolenia klienta oraz zaspokojenia jego wszystkich potrzeb i oczekiwań. Potrafi przyciągnąć uwagę i zbudować wiarygodność w oczach swoich odbiorców. Dlatego właśnie Doradca Klienta WeNet powinien:

  • być otwarty na drugiego człowieka i potrafić z nim rozmawiać,
  • mieć wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, wyrażać się w sposób jasny i zrozumiały,
  • wykazywać się empatią i zrozumieniem,
  • mieć pozytywne nastawienie do ludzi i łatwo nawiązywać kontakty,
  • być cierpliwy, opanowany i odporny na stres,
  • cechować się wysoką kulturą osobistą,
  • mieć umiejętności sprzedażowe i znać techniki negocjacyjne.

Doradca Klienta WeNet potrafi posługiwać się językiem korzyści i w prosty sposób przekazywać klientowi, co konkretnie zyska, jeśli zdecyduje się skorzystać z oferty. W komunikacji unika technicznej terminologii, robi wszystko, aby klient go zrozumiał.

Pamiętaj też, że Doradca Klienta musi doskonale znać ofertę firmy, którą reprezentuje. Nie może bowiem dojść do sytuacji, w której klient zadaje pytanie, na które Doradca nie potrafi od razu odpowiedzieć. To dlatego w WeNet zawsze dokładnie szkolimy swoich pracowników i dbamy o ich rozwój.

Zostań Doradcą Klienta WeNet

W WeNet wspieramy przedsiębiorców, pomagamy rozwijać ich firmy w Internecie i zwiększać sprzedaż. Chcemy robić to dobrze, dlatego stawiamy na indywidualne podejście i zawsze staramy się jak najlepiej poznać działalność naszych klientów. Najważniejszy jest dla nas właśnie nasz klient i jego potrzeby. Nasi Doradcy Internetowi oferują produkty, które dokładnie spełniają wymagania i oczekiwania danego klienta. Dzięki temu przyczyniamy się do sukcesów polskich przedsiębiorców i ogromnie się z nich cieszymy.

Działamy na rynku już od 30 lat i zatrudniamy ponad 1000 ekspertów w całej Polsce. Z naszych usług korzysta już 50 tys. małych i średnich przedsiębiorców. Chcesz zostać Doradcą Internetowym i zdobyć nowy, atrakcyjny zawód? Aplikuj

Przeczytaj także...