hero-career-our-values background

Porozmawiajmy o Twojej karierze!

Awans lub podwyżka?

Wszystko w Twoich rękach, bo u nas nie ma szklanych sufitów, a rekrutacja wewnętrzna to zawsze pierwsze źródło, do którego sięgamy, kiedy rozpoczynamy kolejny projekt lub otwieramy nowy oddział.

Awans lub podwyżka?

My stwarzamy możliwości, Ty osiągasz sukcesy!

Chcę rozwijać się w Dziale Sprzedaży

Kariera w sprzedaży to droga dla każdego, kto jest nastawiony na cel, lubi i potrafi działać w obliczu wyzwań. To przede wszystkim praca z klientem, dlatego rozwój kompetencji w obszarze komunikacji i osobistej skuteczności jest kluczowy. Nasze ścieżki kariery wspierają budowanie bazy właśnie takich kompetencji, ale ważne są Twoje predyspozycje i wysoka motywacja do ciągłej nauki i rozwoju. Chcesz poznać możliwości rozwoju i awansu w Dziale Sprzedaży? Aplikuj!

Chcę rozwijać się w Dziale Customer Care

Obsługa klienta to dziś bardzo ważny obszar działania każdej firmy. W Customer Care dbamy o relacje z naszymi klientami, służymy im doradztwem w zakresie usług, z których korzystają. Słuchamy ich potrzeb i wspieramy w codziennych decyzjach marketingowych. Obsługa klienta to nie tylko poprawna realizacja zlecenia. To wysoki standard komunikacji, chęć do pomocy oraz empatia, która pozwala znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji. Chcesz poznać możliwości rozwoju w Dziale Obsługi Klienta? Aplikuj!

Chcę rozwijać się w Dziale Realizacji

Wszystkie nasze projekty realizujemy samodzielnie. Nasze zespoły projektowe to specjaliści z wielu dziedzin nowoczesnego marketingu. Kreatywni copywriterzy, skuteczni SEO-wcy, certyfikowani specjaliści Google Ads, graficy web-owi, programiści i doświadczeni project managerowie – to nasz przepis na realizację każdej kampanii, której się podejmujemy. Posiadasz umiejętności techniczne? Chcesz doskonalić swój warsztat, pracując z projektami z wielu branż? Aplikuj do WeNet!

Stawiam na rozwój kompetencji menedżerskich

Zarządzanie zespołem wymaga szeregu kompetencji osobistych i umiejętności planowania oraz organizacji pracy własnej i swoich pracowników. W tym obszarze bardzo cenne jest doświadczenie i praktyka w zarządzaniu oraz wiedza z zakresu przywództwa sytuacyjnego. Lider to osoba, która wyznacza kierunek działania i potrafi motywować podwładnych, by chcieli podążać z nim do wspólnego celu.