CZAS NA EFEKTY!
Jednym z naszych zadań było zwiększenie ruchu. Strategię oparliśmy m.in. na działaniach SEO i kampaniach w Google Ads.
Na efekty nie trzeba było długo czekać.
Łączna liczba wszystkich odwiedzających od października 2021 do stycznia 2023 to niemal ćwierć miliona! Co ważne, 19,3% z nich to użytkownicy, którzy postanowili wrócić do sklepu Bien Fashion (patrz wykres kołowy w prawym dolnym rogu).
Ruszyliśmy z działaniami na jesieni 2021 roku. I już po miesiącu liczba sprzedanych produktów wzrosła z 3 do 80. Dobry początek.
Jednak najlepsze wyniki sklep Bien Fashion zanotował wiosną – w kwietniu liczba sprzedanych produktów wyniosła 275, by w maju podskoczyć do 640!
Przed współpracą z nami butik sprzedawał średnio 17 produktów miesięcznie. W trakcie działań WeNet ta liczba wzrosła do 256. A to ponad 15 razy więcej!
W trakcie naszej współpracy e-sklep zanotował najwyższe przychody, bijąc rekordy wiosną i na początku bieżącego roku (patrz wykres poniżej).
Łączna kwota wszystkich transakcji od października 2021 do końca stycznia 2023 to 727 263,95 zł. Średnia wartość zamówienia w butiku Bien Fashion wyniosła w tym czasie 225,79 zł.
Te statystyki wyraźnie pokazują, jak skoordynowane działania specjalistów mogą wpływać na zadowolenie klientów i obrót w sklepie internetowym.