W świecie Lokalnego SEO istnieje kilka adresów prosto od Google, które powinieneś znać, ponieważ mogą Ci one ułatwić życie :)
Poniżej lista tych, których możesz potrzebować, a korzystając z nich zwiększysz widoczność w Twoim Lokalnym SEO.
Aby w pełni skorzystać z tym adresów musisz poznać numer CID Twojego biznesu. “Googlowy” numer CID możesz znaleźć w szybki sposób wykonując te 3 proste kroki:
- Wejdź na swoją wizytówkę Google Plus – Google Moja Firma i przejdź na zakładkę “O stronie”
- Wejdź w źródło strony
- Naciśnij ctrl + F i wyszukaj – CID – długi ciąg liczb w cudzysłowie to numer CID
1. Jak dostać się do profilu Kreatora Map Google dołączonego do strony G +:
http://www.google.com/mapmaker?gw=90&cid=
2. Jak zobaczyć stronę G+ w pamięci podręcznej:
Każdy wie, że można wpisać adres URL do wyszukiwarki Google i kliknąć przycisk menu rozwijanego, aby wyświetlić “kopię”. Jednak to powoduje wyświetlenie pustego ekranu dla adresu URL Google Plus.
Wystarczy dodać &strip=1 na końcu i można zobaczyć cały tekst z Google Plus, jak Google buforował go po raz ostatni, podczas crawlowania.
3. W jaki sposób sprawdzić, czy Google filtruje Twoją stronę:
Wystarczy dodać &filter=0 na końcu adresu URL zapytania, który wpisujesz w wyszukiwarce
4. Jak pozbyć się spersonalizowanego wyszukiwania?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego widzisz witryny, które były przez Ciebie odwiedzane przez cały czas w rankingu, wyżej niż ktokolwiek inny?
Dodaj &pws=0 w adresie URL po zadaniu zapytania
5. Jak dodać bezpośredni odnośnik do opinii ze strony Google Moja Firma:
Wystarczy, że dodasz ?hl=pl&review=1 na końcu adresu URL swojej wizytówki w Google Plus. Taki bezpośredni link możesz łatwo umieścić na swojej stronie i zacząć zdobywać opinie.
niestety, linki nie działają dla nowego widoku Google+
zgadza się linki nie działają dla nowego g+. szczególnie ważny link z opiniami był fajny. czy jest jakiś sposób na nowy g+ ?