6 powodów, dla których Twoje treści powinny być atrakcyjne wizualnie

0
569

Podczas przeglądania Internetu wzrok jest najważniejszym zmysłem. Nic więc dziwnego, że właściciele stron i profili w mediach społecznościowych starają się wzbogacać swoje teksty grafikami, zdjęciami i materiałami wideo. To nie tylko ozdobnik, ale również sposób na szybką i skuteczną komunikację z odbiorcami. 

Do czego służą elementy wizualne? 

Gdy przeglądasz np. Facebooka, pierwszym elementem, na który zwracasz uwagę, jest nie tekst, lecz zdjęcie lub grafika w poście. To ona zachęca Cię do sprawdzenia, co autor chciał przekazać.

Dlatego teksty pisane w Social Mediach i na stronie WWW staraj się urozmaicać grafikami. 

  • Po pierwsze po to, by przykuwać uwagę, 
  • po drugie – nieść cenne informacje. 

Do pierwszej grupy możemy zaliczyć atrakcyjne obrazki lub zabawne filmiki, do drugiej – zdjęcia budynku Twojej firmy lub infografikę przedstawiającą branżowe statystyki.

To, że taka strategia działa w różnych miejscach w sieci pokazują dane.

Przeczytaj również:  User Generated Content – co to jest?

Znane powiedzenie mówi, że obraz przekazuje więcej informacji niż tysiące słów. 

Spróbuj to wykorzystać.

Sprawdź, jak wypromować firmę na lokalnym rynku  data-src=

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here