Za oknem wiosna w pełni, czas więc na marcowe zestawienie stron internetowych firm. Tym razem walka o podium była wyjątkowo zacięta. Wysoki poziom wszystkich prezentowanych witryn nie ułatwiał oceniającym wyboru.
Tradycyjnie pod uwagę brano 4 kluczowe kryteria, przypomnijmy:
Ogólne wrażenie – pierwsze odczucia po zobaczeniu strony głównej.
Design – ocena jakości grafik, kolorystyki i dopasowania szablonu do branży firmy.
Copywriting – ocena tekstów na stronie, ich skuteczność sprzedażowa i jakość.
User Experience (UX) – doświadczenie użytkownika podczas korzystania ze strony.
Najlepsze realizacje stron WWW – marzec
Przedstawiamy strony WWW, które znalazły się na trzech pierwszych miejscach.
Miejsce 1
Winne Włochy – Rekowo Górne – sklep z winami
Ciepłe dni warto urozmaicić smakiem szlachetnych win z Półwyspu Apenińskiego. Jeśli szukasz sprawdzonych propozycji, warto zajrzeć na stronę firmy Winne Włochy. Tam pasjonaci skrupulatnie selekcjonują tytuły z rodzinnych winnic, które prezentują w swojej ofercie.
Strona główna sklepu wita użytkowników okrzykiem „Ciao!” i klimatycznym zdjęciem w tle. Nieco niżej znajdziemy interaktywną mapę Włoch. Po kliknięciu w interesujący nas region wyświetla się dawka informacji o winach z wybranej okolicy. Witryna to połączenie eleganckiego wyglądu z merytorycznymi treściami.
Salonik Magdy M. – Olsztyn – salon kosmetyczny
Salony kosmetyczne już nieraz pojawiały się w naszym rankingu stron. Tym razem w czołówce znalazł się Salonik Magdy M. z Olsztyna, który oferuje m.in. stylizacje paznokci i rzęs, ale także profesjonalne zabiegi podologiczne (wykonywane na stopach).
Oceniający zwrócili uwagę na świetne logo firmy, adekwatną kolorystykę i bogatą galerię zdjęć. Na pochwałę zasługuje także copywriting. Opis doświadczenia zawodowego pracowników (z certyfikatami) i dokładny opis oferty to informacje, które bez wątpienia wzbudzają zaufanie klientek i klientów.
Miejsce 3
Dom Weselny Roztocze – Adamówka – dom weselnyDom Weselny Roztocze to lokal, który organizuje wszelkiego rodzaju imprezy: od wesel, przez chrzciny i komunie, po studniówki i inne spotkania okolicznościowe. Firma może pochwalić się klientami z całej Polski. Poza salą do dyspozycji biesiadników jest także plener ze stylową altaną i grillem.
Strona internetowa domu weselnego wyróżnia się elegancką bielą. Poza aspektami estetycznymi warto zwrócić uwagę na przyjemne w odbiorze teksty opublikowane na stronie głównej. W zakładce „Kontakt” znajdziemy wiele namiarów na firmę wraz z pomocną dla gości mapką.
Sprawdź także:
Jaka powinna być strona internetowa firmy?Ranking strony internetowych z lutego