hero-career-job-offers background

Młodszy Specjalista ds. Customer Experience

Aplikuj do naszego zespołu

Chcę dołączyć do zespołu!

Młodszy Specjalista ds. Customer Experience

  • Warszawa

 

Zadania, jakie stawiamy przed Tobą:

- prowadzenie telefonicznych badań satysfakcji z klientami;

- pozyskiwanie informacji dotyczących oceny satysfakcji klienta oraz skłonności do polecania firmy;

- wzmacnianie relacji biznesowych z klientami oraz pozyskiwanie leadów sprzedażowych od klientów zainteresowanych rozwojem współpracy;

- realizacja wyznaczonych celów;

- raportowanie wyników pracy, pracy z systemem CRM;

- współpraca ze wszystkimi działami w firmie i przekazywanie głosu klienta zgodnie z jego opinią;

 

Czego od Ciebie oczekujemy? 

-ciekawości i zainteresowania obszarem badań klienckich oraz Customer Experience;

-gotowości do budowania relacji biznesowych z klientem;

-umiejętność rozmowy z „trudnym” klientem;

-umiejętności słuchania i wyciągania wniosków;

-swobody wypowiedzi w mowie i piśmie;

-swobody w pracy z pakietem Office (w szczególności program Excel);

-bardzo dobrej organizacji zadań i umiejętności samodzielnego zarządzania czasem pracy;

-gotowości do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności;

-zaangażowania, komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi działami;

-wysokiej kultury osobistej.

Co możemy Ci zaoferować?

- 3 m-czny okres przygotowania i wdrożenia do zadań – nauczymy Cię jak rozmawiać z klientami o marketingu w internecie i prowadzić z nimi badania,

- możesz wybrać rodzaj umowy – zlecenie lub umowa o pracę,

- po wdrożeniu wynagrodzenie podzielone na część podstawową i prowizyjną, której wysokość zależy od indywidualnego zaangażowania,

- współpraca w młodym i dynamicznym zespole,

- cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje oraz udział w wewnętrznym Uniwersytecie Customer Care,

- kartę multisport,

- prywatną opiekę medyczną,

- dodatkowe świadczenia socjalne,

-wynagrodzenie w przedziale 3 700 - 5 000 zł brutto w zależności od doświadczenia