Aplikuj do naszego zespołu
Zadania, jakie stawiamy przed Tobą:
- prowadzenie telefonicznych badań satysfakcji z klientami;
- pozyskiwanie informacji dotyczących oceny satysfakcji klienta oraz skłonności do polecania firmy;
- wzmacnianie relacji biznesowych z klientami oraz pozyskiwanie leadów sprzedażowych od klientów zainteresowanych rozwojem współpracy;
- realizacja wyznaczonych celów;
- raportowanie wyników pracy, pracy z systemem CRM;
- współpraca ze wszystkimi działami w firmie i przekazywanie głosu klienta zgodnie z jego opinią;
Czego od Ciebie oczekujemy?
-ciekawości i zainteresowania obszarem badań klienckich oraz Customer Experience;
-gotowości do budowania relacji biznesowych z klientem;
-umiejętność rozmowy z „trudnym” klientem;
-umiejętności słuchania i wyciągania wniosków;
-swobody wypowiedzi w mowie i piśmie;
-swobody w pracy z pakietem Office (w szczególności program Excel);
-bardzo dobrej organizacji zadań i umiejętności samodzielnego zarządzania czasem pracy;
-gotowości do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności;
-zaangażowania, komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi działami;
-wysokiej kultury osobistej.
Co możemy Ci zaoferować?
- 3 m-czny okres przygotowania i wdrożenia do zadań – nauczymy Cię jak rozmawiać z klientami o marketingu w internecie i prowadzić z nimi badania,
- możesz wybrać rodzaj umowy – zlecenie lub umowa o pracę,
- po wdrożeniu wynagrodzenie podzielone na część podstawową i prowizyjną, której wysokość zależy od indywidualnego zaangażowania,
- współpraca w młodym i dynamicznym zespole,
- cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje oraz udział w wewnętrznym Uniwersytecie Customer Care,
- kartę multisport,
- prywatną opiekę medyczną,
- dodatkowe świadczenia socjalne,
-wynagrodzenie w przedziale 3 700 - 5 000 zł brutto w zależności od doświadczenia