Aplikuj do naszego zespołu
Twój zakres obowiązków:
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych;
Negocjacje z Klientem reklamacyjnym;
Utrzymanie przy współpracy Klienta reklamacyjnego;
Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami reklamacyjnymi;
Obsługa Klienta VIP;
Budowanie długofalowych relacji z Klientem reklamacyjnym / z Klientem VIP;
Aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów.
Nasze wymagania:
Wykształcenie min. średnie;
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office;
Łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych;
Umiejętność pisania korespondencji z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny;
Wysoki poziom kultury osobistej;
Komunikatywność i zaangażowanie w powierzone obowiązki;
Samodzielność w działaniu i nastawienie na cel;
Gotowość i chęć zdobywania nowych umiejętności i kompetencji;
Doświadczenie w pracy z Klientem reklamacyjnym będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym;
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
Możliwość szkoleń rozwijających kompetencje na danym stanowisku;
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
Pakiet świadczeń socjalnych: prywatną opiekę medyczną, programy sportowe i ubezpieczenie grupowe;
Przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym zespole.