hero-career-job-offers background

Opiekun Klienta WEB

Aplikuj do naszego zespołu

Chcę dołączyć do zespołu!

Opiekun Klienta WEB

  • Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Twoim zadaniem będzie posprzedażowa obsługa klienta B2B, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, aby zapewnić pełne zadowolenie i pozytywne doświadczenia klientów,
  • Będziesz odpowiedzialny za zapewnienie klientom kompleksowego wsparcia podczas procesu powstawania strony internetowej, w tym zbieranie materiałów, przesyłanie wersji testowych oraz wgrywanie tekstów i grafik,
  • W swojej roli będziesz używać narzędzi edycji contentu opartych o technologie AI celem dostosowania elementów strony,
  • Twoją rolą będzie aktywne rekomendowanie nowych produktów i usług z naszego portfolio,
  • Będziesz aktywnie wspierał i koordynował pracę działów zaangażowanych w projektowanie i wdrażanie strony internetowej,

Nasze wymagania

  • Posiadasz doświadczenie i wiedzę z zakresu obsługi klienta i potrafisz skutecznie dbać o Jego satysfakcję na każdym etapie współpracy,
  • Wiesz w jaki sposób budować długofalowe relacje z klientami biznesowymi,
  • Jesteś komunikatywny i swobodnie prowadzisz rozmowy telefoniczne,
  • Potrafisz pisać jasne i profesjonalne wiadomości, dbając o poprawność językową i styl, aby Twoja korespondencja była czytelna i zrozumiała,
  • Jesteś osobą zaangażowaną , kreatywną i dobrze zorganizowaną,
  • Dobrze czujesz się w pracy zespołowej,
  • Chętnie uczysz się nowych rzeczy i stale rozwijasz swoją wiedzę,
  • Masz pozytywne nastawienie do życia i z optymizmem podchodzisz do realizacji celów,

Mile widziane

  • Interesujesz się marketingiem internetowym i tematyką stron www,
  • Posługujesz się j. angielskim,

To oferujemy

  • Pracę w jednej z największych polskich firm o uznanej pozycji na rynku,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie,
  • Dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa + atrakcyjny system premiowy w rozliczeniu miesięcznym),
  • Po okresie próbnym możliwość pracy hybrydowej,
  • Kompleksowe szkolenie przygotowujące do powierzonych zadań oraz wsparcie przełożonego i doświadczonych kolegów,
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i rozwiązań marketingowych,
  • Pracę w przyjaznym i otwartym zespole, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie i dobrą atmosferę,
  • Bogaty wachlarz benefitów, w tym: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe i programy szkoleniowe,
  • Szerokie możliwości rozwoju oraz angażujące szkolenia rozwijające kompetencje m.in. udział w wewnętrznym projekcie Uniwersytet Customer Care,