Korzystaj z narzędzi do wygodnej komunikacji
z klientami
Zapewnij Twoim odbiorcom najlepsze wsparcie, wykorzystując nowoczesne rozwiązania technologiczne. Zadbaj o własny komfort, efektywnie zarządzaj swoim czasem i budżetem.
Komunikacja z klientem
Wybierz narzędzia usprawniające obsługę klienta.
Nasz doradca internetowy indywidualnie dopasuje narzędzia, tak by odpowiadały potrzebom Twoich klientów i Twojego biznesu. Pomożemy Ci sprawnie i skutecznie obsługiwać klientów, a także wesprzemy w codziennym zarządzaniu sprawami Twojej firmy.
Korzyści dla Twojego biznesu
Co zyskasz dzięki usprawnieniu komunikacji z klientami?
Elastyczne możliwości kontaktu z klientami
Odpowiedz na potrzeby klientów i zadbaj o wygodną komunikację. Teraz klient może kontaktować się z Tobą tak, jak lubi.
Efektywna sprzedaż
Podpowiedz odpowiednie produkty i przyśpieszaj decyzje klientów o zakupie.
Historia kontaktów z klientem
Zbierz wygodnie, w jednym miejscu pełną historię kontaktów klienta z firmą.
Satysfakcja i lojalność
Zaangażuj klientów i buduj ich lojalność.
Czas na realizację innych planów
Zainwestuj swój czas tak, jak chcesz. Ograniczaj obowiązki dzięki automatyzacji wybranych kanałów komunikacji.
W kontekście działań prowadzonych w sieci do metod komunikacji z klientami zalicza się m.in.: e-mail, media społecznościowe (Facebook, Instagram itp.) oraz narzędzia dostępne na stronie internetowej firmy – Live Chat czy Callback.
Live Chat to narzędzie dostępne na stronie WWW służące do internetowego kontaktu klienta z firmą. Live Chat pomaga w zbieraniu danych o osobach zainteresowanych Twoją ofertą i stanowi istotny element nowoczesnej obsługi klienta.
Callback to narzędzie zainstalowane na stronie internetowej, które umożliwia klientowi kontakt z firmą. Wystarczy, że użytkownik kliknie ikonę słuchawki wyświetlającą się na stronie i wpisze swój numer, a system połączy go w kilka sekund z Twoją firmą.
Wirtualny Asystent (lub e-asystent) to pracownik, który w Twoim imieniu odpowiada na pytania klientów. To rozwiązanie cieszy się szczególnym powodzeniem wśród pracodawców, którzy mają zbyt mało czasu na obsługę Live Chatu.
Chatbot to narzędzie służące do automatycznego odpowiadania na najczęściej zadawane pytania. W ten sposób – dzięki częściowej automatyzacji – obsługa klienta przebiega znacznie sprawniej.
Videochat to narzędzie służące do komunikacji przy pomocy obrazu i dźwięku. Ta forma kontaktu z klientem sprawia, że poziom obsługi wchodzi na wyższy poziom. Poza samą komunikacją aplikacja umożliwia także płatność online w trakcie rozmowy.
Chcesz zadbać o promocję Twojej firmy w sieci?
Sprawdź nasze pozostałe rozwiązania dla biznesu.